Yritykselle nimi!
Kommentit (18)
Joku voi nimittäin ottaa sen saman nimen ja rekisteröidä sen ennen sua ja niin olet menettänyt hyvän nimivaihtoehdon.
Toistaiseksi ei vaan yhtään ehdotusta :D
jolla ilmeisesti on hyvin vähän tietoa yrityksen perustamisesta....
Ei tainnut tulla mieleen, että yritystä ei kannata perustaa, jos ei ole liikeideaa. Nimi on se vähäisin asia koko yrityksen perustamisessa. Aloittajalla selvästi on liikeidea ja toimintasuunnitelma tehtynä. Siis ne _tärkeimmät_ asiat yritystä perustaessa. Pakko toistaa itseään, jotta kaikki nämä " mä tiedän kaiken paremmin ku kukaan muu" -ihmiset oikeasti ymmärtäisivät edes jotain ja jättäisivät turhat kommentit postaamatta. *huoh*
On täällä muutkin kyselleet mm sisustusliikkeelle nimeä ja vastauksia sateli. Itse olen keksinyt 3 toimivan firman nimet, oman mukaanlukien ja muutamat tuotemerkit. Otan mietintään...
tuo kivoja assosiaatioita. Toisaalta se ei kerron mitään yrityksen toiminnasta. Kiva olis, jos nimessä jotenkin olisi se loma tms. Lomalaakso, Laakson lomakeskus Laakson lomamökit ja siirtolapuutarha, Lomalaakson mökit ja siirtolapuutarha, Vaahteralaakson lomamökit,
Lomamökkej' etsitään juuri lomamökki nimellä, siirtolapuutarhat löytyy varmasti mainonnalla paremmin kuin satunnaisella internet haulla
tuo mun mieleen hautausmaan tai vanhainkodin--kuolemaa odotellessa
Vähän liikaa ehkä menee sinne hautuumaan puolelle ;)
Miten jotkut ovatkin keksineet niin osuvia nimiä kuten kauko-kiito.
Hei vaan!
Näin viikkouutissa jutun Lomalaakso karjanmaasta. Onko kyseessä sama?
Yritin googlettaa tietoa vaan en löytänyt. Miten vuokraaminen, onko mökkejä vapaana ja minkä hintaisia ovat?
marketta.allonen@luukku.com
Vai markkinoidaanko paikkaa myös turisteille?
Rekisteriinhän voi laittaa minkä nimen vaan ja käyttää sitten eri nimeä, jos siltä tuntuu.
älä välitä näistä pääsiäiskärttysistä av-noidista. Mites olis Vaahteralaakso (onko siellä vaahteroita), vois siis olla vaikka Koivulaakso jne. tai Pumpulilaakso (assosiaatio lampaisiin), Jokilaakson lumous (onko lässy ja pitkä). Ei nyt oikeen irtoo, mutta tässä joitain..JA tarvitsisiko nimessä tulla jotenkin esiin noi toiminnot?
Tää ketju on vuodelta 2005... että eiköhän AP sen nimen ole jo keksinyt ;)
Kuka näitä nostaa... Siis jos ap vielä palstoilla, niin vois kertoo mikä on nimi ja miten on mennyt. Se olisi mielenkiintoista!
Antakaas hyviä nimiehdotuksia tulevalle yritykselle. Kaunis laakso joka rajoittuu jokeen. Yritys vuokraa siirtolapuutarhaa ja vuokramökkejä keväästä syksyyn. Kalastus ja melonta mahdollisuudet löytyvät myös. + lampaita ja yms perheen pienemmille.
Mielessä ollut mm. lomalaakso, vaahteramäki. Keksikääs siskot jotain omaperäistä meille :)