Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmiantaisitteko alaikäisen fb:ssä

Vierailija
02.03.2010 |

Lapsi on 10v.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä on 3 ystävää, isänsä, tätinsä ja minä. Pelaa farmvilleä ja paria muuta samanlaista peliä. Ei mene muualle. Ei annettu mitään tietoja ja rajaukset tiukimmalla. Ei saa pelata esim. farmtownia, koska siellä voi keskustella muiden kanssa. Minä häärin takapiruna kun lapsi pelaa.

Vierailija
2/11 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 8-vuotiaani on FB:ssa, samoin moni hänen luokkakaverinsa. Pääaktiviteetti on Farmville pelaaminen aina silloin tällöin.

Mitäs jos ihan oikein antaisitte vanhempien hoitaa oman tehtävänsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on 10v.

Vierailija
4/11 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapseni 9v kirjautui sinne ilman lupaa. Kehoitin oitis poistamaan profiilinsa.

Vierailija
5/11 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

profiilissa on vasemmassa sivussa kohta Ilmianna/estä henkilö josta voi valita jo henkilön eston tai ilmiantaa vaikka alaikäisen.

Vierailija
6/11 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja millä ylläpitäjät sitten tarkastavat hölön oikean iän?

Vierailija
7/11 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos löytäisin jonkun nuoren tuntemani lapsen sieltä kysyisin vanhemmiltaan ovatko tietoisia profiilista.

Oma lapsi täyttää viikon kuluttua 13 ja on ollut Facebookissa nyt kuukauden verran.

Vierailija
8/11 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ne rajaukset ole kunnossa.

Ko. lapselle sallitaan muutenkin esim elokuvat, tietokonepelit yms. vaikkei ikä riitä ja kyseessä on ihan reilusti vanhemmille tarkoitetut asiat.

Ap

Vierailija
9/11 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

chattiplastoilla on paljon isompi riski joutua hyväksikäytetyksi. Ja sopimatonta materiaalia on netissä paljon enemmän muualla kuin FB:ssä. Mä en lähtisi ilmiantamaan, näppärä nuori pääsee kyllä sinne takaisin uudestaan jos haluaa. Mutta voisit pyytää nuorta kaveriksesi, etenkin jos hänellä ei näy kavereina omia vanhempia. Näkeepähän huori samalla, että sinä olet hänet löytänyt ...

Ne rajauksethan sä voit tsekata ennen kuin laitat kaveripyynnön eli katsot vaan mitä tietoja saat näkyviin.

Vierailija
10/11 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopimatonta...

Mulle tuli esim. testissä "Mitä sinun pitäisi tehdä juuri nyt" vastaukseksi "Imaise kullia"....ei sovi kyllä 10v:lle....ja ihan varmasti nut lapsetkin noita testejä tekee.

Vierailija
11/11 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ilmiantanutkin. Mitään ei tapahtunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän