Minkä merkkinen ja ikäinen pyykkikone teillä on?
Kommentit (28)
olisko meillä 6 v ollut. Hiljainen kuin kissan kuiskaus.
en osaa sano onko äänekäs vai hiljainen muihin verrattuna, kun on meidän eka oma pesukone.
kone on kyllä ollut kestävä, on ollut kovalla käytöllä, vikoja ei ole tullut. Äänekäs on.
Väittäisin aika hiljaiseksi koneeksi ja olen muutenkin ollut tyytyväinen.
Sitä edellinen kone oli halvin mitä kaupast löytyi, merkiltään candy. Ostin se ensimmäiseen omaan kotiin, palveli mua 13 vuotta ja olihan se varsinkin loppuajasta varskin äänekäs, mutta hintansa arvoinen.
täys p***a, älkää ikinä ostako! Tänään se onneks menee vaihtoon..
Taitanee olla 3v vanha. Aika kivan hiljanen, olen tykännyt :)
Olen ollut koneeseen todella tyytyväinen, siinä ei ole ollut mitään vikoja.
Kone on mielestäni myös hiljainen, enemmän ääntä tulee ainoastaan lingotessa, mutta se sallittakoon 1850 kierrosnopeuksissa :)
Eihän tuo mikään kovin äänekäs ole ja hyvinpä on kaikki nää vuodet pelittäny.
AEG Lavamat. Oikein hyvä kone. Toki lingotessa pitää ääntä (max linkousteho 1400).
Muuten hiljainen, mutta linkous on ihan samaa helvetillistä mölinää kuin muissakin koneissa. Oli hiljaisempi uutena. Muuten tykkään, monipuolinen ja hyvä kone.
Meilläkin oli ennen 2kpl Upo Pesukarhuja peräkkäin, ostettiin aina käytettyinä ja sit ne oli meillä kunnes viimein väsähtivät.
n 8 vuotta vanha, muuten hiljainen, mutta lingotessa kuuluu.
Yleensä halvemmissa malleissa on heikompitehoinen linko ja vähemmän automatiikkaa (mikä voi joskus olla hyväkin ;-)), mutta usein myös äänieristyksissä ym. on eroja.
Ei siis ehkä kannata valita ns. laatumerkistäkään sitä ihan halvinta mallia. Äänitasoista on tietoja esitteissä.
ääntä kuuluu, mutta ei häiritse minua...pääasia että toimii
Kaksi viikkoa vanha Candy komeilee pyykkihuoneessa. Tähän asti olen ollut tyytyväinen.
Mut ne on varmaan aika hiljaisia..?
Yleensä halvemmissa malleissa on heikompitehoinen linko ja vähemmän automatiikkaa (mikä voi joskus olla hyväkin ;-)), mutta usein myös äänieristyksissä ym. on eroja.
Ei siis ehkä kannata valita ns. laatumerkistäkään sitä ihan halvinta mallia. Äänitasoista on tietoja esitteissä.
Usien esitteissä on erikseen tekniset tiedot, joissa myös äänitaso on ilmoitettu.
Itse en varmaan ostaisi konetta, josta dB-tietoja ei ole ilmoitettu.
Hyvä on mutta todella äänekäs