Mikä on mielestäsi kautta aikojen paras rakkauslaulu?
Yritän löytää aarteita, joten jakakaa ne kanssani, kiitos!
Kommentit (98)
Tom Waitsin Little Piece of Heaven
(terkkuja tutuille - harvalla on Waitsia hää"valssinaan").
Zen Cafe: Todella kaunis
Elvis Presley: Can't Help Falling In Love With You
Leif Wager: Sua vain yli kaiken mä rakastan
on ehkä kaikista parhain
Yön Lumivalkoinen
Aika surulliset sanat.
mutta minulle rakas. Aknestik: Kaunein
perinteisessä merkityksessä, mutta mun ylimelankoliseen ja apaattiseen suomalaiseen mielenlaatuuni käy myös rakkauslaulusta..Mun mielestä ihan sairaan kaunis biisi.
T Se Lumivalkoisen ehdottaja.
miten monet pitää Yön Lumivalkoista ja Joutsenlaulua rakkauslauluina. Kovin surullisia molemmat.
eli se "Sua vain yli kaiken mä rakastan..."
Upeaääninen laulaja lauloi sen kirkossa häissäni. Vieläkin tulee kylmät väreet kun muistelee :)
mielestäni Joutsenlaulu ja Rakkaus On Lumivalkoinen on todella kauniita biisejä, mutta en voi käsittää, että jotkut tanssii häissään vaikka tuon Lumivalkoisen tahtiin. Laulu kertoo erosta. Samoin myös hääbiisivalintana ihmetyttää U2:n One. Erobiisi sekin. o_O
miten monet pitää Yön Lumivalkoista ja Joutsenlaulua rakkauslauluina. Kovin surullisia molemmat.
-Yoy're all i need (ei varsinaisesti rakkauslaulu mutta aivan ihana)
-Without you
-Rocketship(Nikki Sixxin laulama)
Ja tietysti Scorpionsin Still loving you!
mielestäni Joutsenlaulu ja Rakkaus On Lumivalkoinen on todella kauniita biisejä, mutta en voi käsittää, että jotkut tanssii häissään vaikka tuon Lumivalkoisen tahtiin. Laulu kertoo erosta. Samoin myös hääbiisivalintana ihmetyttää U2:n One. Erobiisi sekin. o_O
mitä itse asiassa inhoon. ne eros viikon päästä.
t:joutsenlaulu
Yön Lumivalkoinen
Aika surulliset sanat.
niin paljon kuuluu rakkauteen, mutta jos etsitään RAKKAUSlaulua, niin mun mielestä EROlaulu ei aja asiaa :) Siis jos vaikka esim. häihin sitä laulua etsii.
Varmaan olivat muutenkin eroamassa, muttei kehdattu perua häitä enää...
noup. se muija ei tiennyt mitään että sillä miehelä oli toinen.
tämä lauletaan :)