Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esittelin uuden miesystäväni vanhemmilleni ja sisaruksilleni... :(

Vierailija
01.03.2010 |

Ja vastaanotto oli todella tyly... Ja minä en voi käsittää miks käyttäytyivät niin tylysti miestä kohtaan... Kyseessä on kunnollinen mies , hyvä koulutus, työpaikka hyvässä firmassa, raha asiat kunnossa, luotettava ja kunnollinen mies. Asuu Tukholmassa, mutta puhuu myös ok suomea. Mutta ei ilmeisesti vain kelvannut perheelleni, varsinkaan ylisuojelevalle isoveljelleni... :( No päätettiin miehen kanssa pitää vähän aikaa matalaa profiilia, jos perheenikin sitten ajan kanssa hyväksyisi miehen... Mutta harmittaa vaan vietävästi, kun kerrankin uskallan viedä miehen näytille niin saan tuommosen kohtelun. Itse pidän miehestä todella paljon, ollaan seurusteltu puoli vuotta. Mies on ottanut lapsenikin hyvin vastaan ja sanonut, että lapsi ei ole ongelma meidän suhteelle. Oli vain niin surullista katsoa kun isä ja veli kuulustelivat miestä ja mies yritti sitten miellyttää heitä... :( Mutta ilmeisesti kaikkia ei vain voi miellyttää... En olisi kyllä ikinä uskonut, että perheeni on noin ennakkoluuloista porukkaa, luulin heitä suvaitsevaisiksi, jotka ottavat muutkin kuin suomalaiset ilolla vastaan.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on se, että mies on minua 14 vuotta nuorempi ja ainoastaan 11 vuotta vanhempi kuin minun lapseni.

Vierailija
2/40 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oliko se sinun mutu juttu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kristitty... Ja minua vain 2 vuotta vanhempi, joten iän takia ei ainakaan voi olla huono vävy ehdokas. En usko että se ruotsalaisuus on ongelma perheelleni, äitini suku on osittain ruotsalaista... Eivät varmaan pitäneet siitä, että mies on kertalleen ollut avioliitossa ja eronnut. Vaikka onhan minullakin lapsi entisestä suhteesta. Miehellä ei ole lapsia. Koko vierailun ajan kuulustelivat miestä ja olivat tyytymättömän näköisiä miehen vastauksiin, vaikka mies yritti vastailla heille kaiken mahdollisen. Ja sitten kun oltiin lähdössä niin mies sanoi, että toivottavasti nähdään uudelleen, niin veljeni tokaisi siihen, että ei ole mitään tarvetta nähdä jatkossa... :( Mieskin yllättyi perheeni vastaanotosta, koska olen kuvaillut perhettäni mukaviksi ihmisiksi...

Vierailija
4/40 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko oikesti syynä olla se, että on eronnut. Olethan sinäkin eronnut.

Minä varmaan olisin todella vihainen perheelleni ja vaatisin selvitystä noin huonoon käytökseen.

Vierailija
5/40 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin myös, että kun kerrankin olen löytänyt mielestäni mukavan miehen, jonka kanssa haluan katsoa edelleen mihin suhteemme voisi kehittyä, toivon todellakin, että perheeni kohtelee tätä ihmistä asiallisesti.

Pitäisin itsekin perheeni suhteen matalaa profiilia miehen kanssa, eihän sitä tarvitse päivittäin olla tekemisissä mutta veljesi kommentin kaltaisia huomautuksia en sietäisi ilman jälkikommentointia.

Vierailija
6/40 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen suhteeni oli myrskyinen ja entisen mieheni käytös minua kohtaan oli huonoa... Mutta ei kai perheenikään voi olettaa, että eläisin lopun elämäni sinkkuna kaksin lapseni kanssa...? Tai ottaisin itselleni miehen, joka sopii perheelleni, mutta itselläni ei olisi tunteita miestä kohtaan. En halua ruveta vaatimaan selitystä perheeltäni heidän käytökseen, koska en halua pilata välejä heihin. Mutta haluan itse valita mieheni ja elää sellaisen kanssa jota kohtaan minulla on tunteita. Vaikea tilanne tiedän, mutta antaa ajan kulua ja katsotaan hyväksyykö perheeni miehen, pakkohan heidän on jossain vaiheessa hänet hyväksyä. Sillä en todellakaan aio katkaista suhdetta mieheen, sillä hän voi olla juuri se jota olen etsinyt, se oikea. :)

Vierailija
7/40 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ruveta vaatimaan selitystä perheeltäni heidän käytökseen, koska en halua pilata välejä heihin.

Jos teillä on mitenkään normaalit välit perheesi kanssa, pystyt kyllä ottamaan asian esille.

Vierailija
8/40 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan antaisi perheeni kohdella huonosti ihmistä, joka on minulle tärkeä. Jos veljeni olisi heittänyt tuollaisen kommentin, niin olisi saanut välittömästi käsilaukusta päähänsä..

Vierailija
9/40 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsinsuomalainenhan se on...ei täällä ruotsissa muut puhu suomea tai yleensäkään vaivaudu opettelemaan. Etnisesti täysin ruotsalaiselle suomen lukeminen on jo täysin järjetön ajatus.

Vierailija
10/40 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa käytöstä! Oletko keskustellut perheesi kanssa tästä episodista? Mitä heillä oli sinulle sanottavaa? Järkyttävän huonoa ja junttia käytöstä heiltä!

Ja sitten kun oltiin lähdössä niin mies sanoi, että toivottavasti nähdään uudelleen, niin veljeni tokaisi siihen, että ei ole mitään tarvetta nähdä jatkossa...

Vierailija
11/40 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai sinun on puhuttava heidän kanssaan miten koet tuollaisen kohtelun ja ettet missään nimessä hyväksy sellaista. Ymmärrän, että perheesi haluaa suojella sinua, mutta tuollainen sinun valitojesi mollaaminen (sitähän se on, jos valitsemaasi miesystävää kohdellaan huonosti) on täysin ala-arvoista.

Se, että puhuu perheen kanssa ei tarkoita riitelyä, eikä välien katkeamista, JOS perhesuhteet ovat normaalit.

Vierailija
12/40 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan sanonut veljellesi ja muulle perheellesi mitään tuosta asioittamasta käytöksestä? Kylläpä itsekin kohtelet miestäsi ikävästi, jos et häntä tuossa tilanteessa puolustanut.

Vierailija
13/40 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonosti, he kohtelevat myös sinua huonosti. Mietipä sitä...

Vierailija
14/40 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen tuosta suojelevasta veljestä, että oletko se yksi ja sama.

Vierailija
15/40 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan sanonut veljellesi ja muulle perheellesi mitään tuosta asioittamasta käytöksestä? Kylläpä itsekin kohtelet miestäsi ikävästi, jos et häntä tuossa tilanteessa puolustanut.

mitä minä olisin voinut tuossa tilanteessa edes sanoa? Lapsikin (2v) oli miehen sylissä, olisiko minun pitänyt siinä ruveta laukomaan törkeyksiä perheelleni? Tiedän, että minun pitäisi puhua perheelleni heidän käytöksestään, mutta mitä minä sanon heille? Vinkkejä? En koe olevani tossukka, vaan minut on kasvatettu kunnioittaamaan vanhempiani. Mieskin varmaan olettaa että puhun perheelleni... Se vain tuntuu niin vaikealta... No opinpahan ainakin, että en enään ikinä vie miestä perheeni eteen, vaan esittelen heidät sitten kirkossa ennen vihkitilaisuutta. :) Sittenpähän heidän sanomisillaan ei ole enään niin suurta painoarvoa...

Vierailija
16/40 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun huomaavat että siinä se menee kuin muutkin ja ette eroakkaan ja se ei hakkaa sua tms.

puhu tästä niitten kanssa.

Vierailija
17/40 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl sä sit osaat kertoa niille puolustuksen.

ei sun tarvi uutta miestä viedä jos tää sama pysyy ;)

Vierailija
18/40 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suvulla ei tee mitään nykypäivänä. suvulla voi pyyhkiä perseensä. ystävät on tätäpäivää

Vierailija
19/40 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä minä olisin voinut tuossa tilanteessa edes sanoa? Lapsikin (2v) oli miehen sylissä, olisiko minun pitänyt siinä ruveta laukomaan törkeyksiä perheelleni?

Ei kai kukaan ole ehdottanut, että törkeyksiä olisi pitänyt laukoa? Haloo. Kyllä sinun olisi tuohon pitänyt puuttua ja vähintään kysyä veljeltäsi, että mitä sinä tuolla tarkoitit. Kuulostaa, kuin olisit kynnysmatto perheellesi. Perheesi ei kunnioittanut sinua yhtään.

Vierailija
20/40 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluanko olla tuollaisen perheen kanssa missaan tekemisissa.

veljesi kaytos oli kuvottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi