Oulu, pieni nainen reppu selässä
ainakin Toppilan ohi kävelee päivittäin. Näyttää keskaria autoilijoille. Haukkuu vastaantulijoita.
Välillä taluttaa pyörää. Kai henkisesti sairas.
Ei työtä, ei ihmisiä ympärillä.
Pelottavaa että tälläisiä ihmisiä on "vapalla jalalla", eivät saa hoitoa.
Kommentit (9)
Pieni nainen reppu selässä, mutta sitten tarkentui, että näyttää keskaria ja sitä mä tee.
Kerran melkein näytin Riiassa keskaria taskuvarkaalle, mutta sormet meni sekaisin siinä tohinassa ja näytin erehdyksissä peukaloa. Sitten vasta hävettikin, en näytä enää mitään sormea kenellekään!
ainakin Toppilan ohi kävelee päivittäin. Näyttää keskaria autoilijoille. Haukkuu vastaantulijoita. Välillä taluttaa pyörää. Kai henkisesti sairas. Ei työtä, ei ihmisiä ympärillä. Pelottavaa että tälläisiä ihmisiä on "vapalla jalalla", eivät saa hoitoa.
Ootsä sitä mieltä että se pitäis sulkea jonnekin lukkojen taakse?
Väkivaltainen. Kun ulkoilutin koiraa, yritti potkaista sitä.
Minulle huusi , saatana ruma ämmä etkö saa pidettyä koiraasi kiinni?
Onko se sinusta normaalia tuntemattomalta ihmiseltä?!
Väkivaltainen. Kun ulkoilutin koiraa, yritti potkaista sitä.
Minulle huusi , saatana ruma ämmä etkö saa pidettyä koiraasi kiinni?
Onko se sinusta normaalia tuntemattomalta ihmiseltä?!
Väkivaltainen. Kun ulkoilutin koiraa, yritti potkaista sitä. Minulle huusi , saatana ruma ämmä etkö saa pidettyä koiraasi kiinni? Onko se sinusta normaalia tuntemattomalta ihmiseltä?!
Ei katso silmiin. Huutaa ja mesoo koko ajan. En tiedä onko se hänen tapa ottaa kontaktia.
Varmasti jokin lääkitys päällä. Ei näyttäisi olevan tässä maailmassa.
Sylkee ihmisiä päin.
Pieni nainen reppu selässä, mutta sitten tarkentui, että näyttää keskaria ja sitä mä tee.
Kerran melkein näytin Riiassa keskaria taskuvarkaalle, mutta sormet meni sekaisin siinä tohinassa ja näytin erehdyksissä peukaloa. Sitten vasta hävettikin, en näytä enää mitään sormea kenellekään!
Mä voin kuvitella ap:n näyttämässä peukkua pois juoksevalle varkaalle, hyvin menee pojat, jatkakaa samaan malliin! :D:D
Mukava nainen se on, jos häneen tutustuu.
Olen tatuoitu jätkä!