Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh! Viisikuinen ei enää nuku kuin tunnin pätkissä!

Vierailija
01.03.2010 |

Nyt on kestänyt kolme viikkoa tuo vaihe, ja alkaa olla koko perhe aivan finaalissa. Mitä tehdä?

Tytöllä ei ole selvästikään tarvetta syödä kuin kerran yössä, mutta nuo muut heräilyt menee siten, että aletaan yhtäkkiä parkua palosireeninä, mutta useimmiten on viidessä minuutissa täysin unessa taas. Minä ja mieheni puolestaan emme saa unta kuin vasta 20 min - tunnin sisällä. Ja päiväunet samaa rataa, joten en silloinkaan ehdi nukkumaan!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten jotain vaivaa? Korvatulehdus? Allergioita? Onko kiinteät aloitettu?

Vierailija
2/3 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollista, niin toinen vanhemmista välillä toiseen huoneeseen nukkumaan korvatulpat korvissa! Muuten olette kohta niin väsyneitä, että riitelette joka pikkuasiasta ja mokailette kaikkia pikkujuttuja. Itse keitin viime viikolla kahvia ilman vettä... Onneksi meillä on nyt yölevottomuus vähenemään päin. Voimia teille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-kuinen nyt viikon pari nukkunut tosi levottomasti ja jokaisen syklinä jälkeem alkaa ähinä, josta ei pääse itse yli. Hieroo silmiään ja naamaansa, sylkee tuttia pois. Maitoa ei tarvitse ,mutta kyllä se tietysti kelpaa ja rinta kyllä rauhoittaa. En kuit halua opettaa, että on ok imeä öisin tunnin välein.

Olen ihan hajalla, vaikka vaihdellaan miehen kanssa yövuoroja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi