Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyyh... Kesken menee...

Vierailija
01.03.2010 |

Ihan alussa olen vasta, mutta eilen illalla alkoi vuotaa hiljakseen, tänään tulee ihan kirkasta verta ja menkkajomotusta on. Surettaa...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se lääkäri tekee mitä? Vähän realismia peliin.

Voimia ap:lle!

En tietysti tiedä taustaa mutta jatko voi mennä hyvinkin onnellisesti. Itsellä ensin hyvin varhainen keskenmeno, sitten seuraavasta kierrosta tärppäsikin taas ja nyt rv 34 menossa :).

Vierailija
2/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi yksityisellä ja siellä selvisi, että kaikki ok vuodosta huolimatta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko jäänyt kohtuun kamaa, tekee kaavinnan tai antaa cytotec-pillerit.

ja se lääkäri tekee mitä? Vähän realismia peliin.

Vierailija
4/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele asia niin että vauvalla olisi varmasti ollut joku paha häiriö ja ei olisi selvinnyt ulkomaailmassa,luonto hoitaa näin epäkelvolliset yksilöt...en sano tätä pahalla!

Vierailija
5/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten raskaus on ollut tuulimunaraskaus..

Ajattele asia niin että vauvalla olisi varmasti ollut joku paha häiriö ja ei olisi selvinnyt ulkomaailmassa,luonto hoitaa näin epäkelvolliset yksilöt...en sano tätä pahalla!

Vierailija
6/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäkelvollista on luonto jättänyt hoitamatta ;)

Vierailija
7/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut!

Itsellä 3 keskenmenoa rv 12, kaikissa on nähty syke ja kaikki oli ok.. :(

Vierailija
8/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sain varmuuden vuoksi kunnon kipulääkkeisiin reseptin. Onneksi menin. Lääkkeille tuli kyllä käyttöä! Kannattaa mennä lääkäriin, vaikka se ei mitään kunnolla voi tehdäkään. Voit ainakin saada lääkettä kipuihin. Mulla kesti kivut kolme vuorokautta ja ne oli tosi kovia!!

Vierailija
9/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten raskaus on ollut tuulimunaraskaus..

itselläni ensimmäinen raskaus tuulimuna,mulla tosi vahva tunne että se on tuulimuna ja vasta np ultrassa rv 12 selvisi että se oli sellainen.Pettymys suuri kun kantanut niin kauan aikaa sitä ihan tyhjää vauvaa vain ja päälle vielä tajuttomat oksentelut ihan kuin oikeassakin raskaudessa.

Vierailija
10/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

useampaan kertaan, mutta ihan terve lapsi sieltä syntyi. Ennen ehdotettua kaavintaa lääkäri ultrasi, ja sanoi että jos raskaus voi olla nuorempi, niin ei kaavita, vaan tulet sitten 2 viikon päästä kontrolliin. Ja jos tulee kipuja niin tuut uudestaan. 2 viikon päästä näkyi sikiö ja sykkivä sydän. Raskuteni oli 15 pv nuorempi . Olin oletetusti viikolla 7+4, mutta oikeasti 5+2 vuodon ollessa kovimmillaan.

Vierailija
11/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös kaksi suurehkoa vuoto"tapausta". ihan kunnon verta ja myös menkkajomotteluja. Molemmilla kerroilla kävin tottakai lääkärillä ja kaikki oli hyvin. Viimeksi nyt viikolla 19 alkoi tuo toinen vuoto ja supistukset, syytä ei oikein löytynyt, limakalvot kai. Mutta onneksi menin polille, sielläkin vuosi pöydälle verta, mutta kaikki oli hyvin. Sain viikon lepoa ja se auttoi.

Vaikka eivät voi keskenmenolle mitään, niin ihmisen hätä on otettava huomioon, jopa keskustelu jo auttaa, saati sitten tutkimus. Ja esim ekalla kerralla minulle vain kerrottiin mitä tuleman VOI pitää, se jo auttoi! Osasi toimia ja tiesi mitä voi tapahtua ja mikä on minkäkin merkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi