Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen 33v, onko neljäs lapsi jo liikaa?

Vierailija
28.02.2010 |

tuntuu olo NIIn vanhalta. Toisaalta nyt ois aikaa taas vauvalle kun nuorin on jo 5 vuotias. Muttase vauvarumba ei innosta yhtään :-( meniskö nelonen helpommin?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja iän puolesta en yhtään epäröisi tehdä vielä neljättä. Kolme edellistä on 0-5v joten vauvarumbaa on eletty enemmän tai vähemmän viimeiset viisi vuotta. Mutta kyllä mä vielä yhden jaksaisin, mies ei. Valitettavasti. Sinuna varmaan tekisin vielä ainakin yhden vauvan jos vähänkään siltä tuntuu, kyllä sekin aikanaan kasvaa isommaksi ja sulla on taas aikaa nauttia omasta ajasta, jos sitä kaipaat. Että go for it, jos mies on samaa mieltä!

Vierailija
22/32 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eletään ihan normaalisti okt:ssa maaseudulla.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun odotin neljättä, sain jotenkin sellaisen kuvan tai kuvitelman(?), että neljäs on se helpoin. Nämä materia-asiat eivät yllättäneet (mm. auton hankinta ym.), mutta todellakaan neljäs ei ollut helpoin, vaan kaikkein vaativin! Ystäväni sai samoihin aikoihin myös neljännen, hänellä vauva oli "helpoin" ja tyytyväisin.

Mutta nyt neljäs on 4v ja todella odotan viidettä. En olisi uskonut ikinä enää haluavani vauvaa, mutta tosiaan mieli voi muuttua ja nyt odotan realistisemmin kuin neljännen kohdalla. En tietnkään tiedä, millainen vauva on, mutta olen sopeutunut ajatukseen, että kaikki alkaa taas "alusta" ja oikeastaan se tuntuu tosi kivalta!

Kannustaisin sinua vielä, jos olette molemmat siinä mukana:) (ettei toinen päräytä kiukkuisena ja väsyneenä, että itsepähän tätä halusit tms -kamalaa kuultavaa).

Vierailija
24/32 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täytin maaliskuussa 30v. Vauva syngtyi helmikuussa, kiva "lahja"

Nuorin oli 3v, seuraavat sisarukset olivat 6v ja 7v.

Vielä sitten myöhemmin kun neljäs oli esikouluikäinen, minä 37v, oli vauvan vuoro jolle syntyi sisarus vajaassa kolmessa vuodessa ja olin silloin 39v.

Jos ei huvita yhtään vauvarumba, kannattaa jättää tuonemmaksi tai ei ollenkaan, sillä kun vauvan on halunut, jaksaa vaikka kuinka ja nauttii silloin kaikista lapsista. terveisin suurperheen äiti.

Vierailija
25/32 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sain nelosen vähän ennen 34v syntymäpäivääni ja hyvin jaksan tuon kanssa - nyt ikää hieman yli vuosi... 35-vuotissynttärit kolkuttelevat parin viikon päässä ja minä haaveilen saavani sen viidennenkin ipanan pian. (tällä nelosella ikäeroa toisiin 4, 6 ja 12v)

Vierailija
26/32 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32 eikä vielä yhtään lasta. Ei meinaa homma täälläpäin pelittää.

Miksi te niin monta lasta haluatte?

Vierailija
27/32 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 35, kun sain ensimmäisen ja 36 toisen syntyessä. Kolmaskin olisi voitu miehen kanssa vielä yrittää tehdä, mutta päädyttiin, että 2 lasta on meille sopiva määrä. Nyt olen 40, enkä todellakaan koe itseäni vanhaksi. Jos ikääni kysyttäisiin, sanoisin helpostikin 10 vuotta vähemmän. Eiköhän se ole asenteesta ja elämäntavasta kiinni. Ok, olen oikeasti 50 v kun lapset ovat vielä yläasteella, mutta entä sitten. Tuskinpa olemme ainoat sen ikäiset vanhemmat.

Olen oikeasti sitä mieltä, että ikä on korvien välissä, vaikka joku tolkku tietty täytyy säilyttää eli meille ei tule iltatähteä 5-10 vuoden kuluttua.

Vierailija
28/32 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja neljättä odotan. Tosin meille se on iltatähti, aiemman lapset on 8-11v. Tai eihän sitä tiedä vaikka tekis tässä toisen tiiviin kolmen putken :)

Ja asutaan maalla, omakotitalossa.

Vierailija
29/32 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...46 just täytin ja neljättä odotan ja todella paljon toivottu tämäkin lapsi.

En ole ikäloppu, olen pirtsakka ja monet luulleet kymmenen vuotta nuoremmaksi.

Raskaus mennyt loistavasti ja olen kuin esikoista odottaessa 13v sitten...

Eli minulle ei ainakaan nelonen ole liikaa...yksilöllinen juttu=)

Mukavaa alkanutta viikkoa "kaikenikäisille" äideille!!!

Vierailija
30/32 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 33 vuotias ja 4 lapsen äiti,vielä jaksaa temmeltää lapsien kanssa.nämä 4 riittänee minulle,lapset iältään 12,6,3 ja 1 vuotiaat

Vierailija
31/32 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain eka lapsen kolmikymppisenä, nyt kolmen lapsen äiti ja 35-v. Enkä tunne itseäni vanhaksi. Aiemmin ei vain kerennyt lapsia toivomaan, koska piti olla työ, talo, ym. Onneksi saimme nämä lapset, joskus voisi tulla vaikka lisääkin. Olemme kyllä ehtineet nuorempana rällätä ja ryypätä tarpeeksi (enää en voi kuvitellakaan baarielämää) sekä harrastuksiakin on ollut, että kyllä nämä vauva-ajat ovat luonnollista vaihtelua.

Vierailija
32/32 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä odotan viidettä , vauvakuumeesta ei tule loppua nuorin 6 ja vanhin 12 ja kesäkuussa syntyy tämä viides.. et todellakaan ole vanha...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä