Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kaikki valittamaan Ihmisoikeustuomioistuimeen työmarkkinatuen tarveharkinnasta.

Vierailija
28.02.2010 |

Se on ihmisoikeusrikkomus pahinta lajia kun aikuinen ihminen joutuu kerjäämään puolisolta rahaa joka ikiseen asiaan, koskei itse saa työmarkkinatukea puolison tulojen takia.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asiasta addressia?

Vierailija
2/17 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko adressia, olen kokenut saman ja olihan nöyryyttävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että puolisot ovat ELATUSVELVOLLISIA toisiinsa nähden, ei vain lapsiin.

Vierailija
4/17 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta avioeroa on tullut sen takia että puoliso olisi jäänyt täysin tulottomaksi työttömänä.

Pitää selvittää voiko yksittäinen ihminen valittaa tuonne ihmisoikeustuomioistuimeen. Laitan adressin alulle hetimiten. Menee ainakin Hyssälällä tiedoksi.

Vierailija
5/17 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä asiassa eniten mättää se, että nykyään peruspäivärahaan ei enää puolison tilot vaikuta.

Vierailija
6/17 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pätee kaikissa avioliitoissa, eikä keksiä mitään uusia lakeja turvaamaan niitä joita omat puolisot eivät suostu auttamaan!

Ei todellakaan ole valtion tehtävä jakaa rahaa hyvätuloisiin perheisiin, vaan se perhe on opetettava toimimaan yhdessä yhtenä kokonaisuutena! Vaikka sitten väkisin, jos ei muu auta!!! Esim. palkat kylmästi puoliksi puolisoiden tileille kaikilla, niin ei tarvisi kenenkään perheellisen itkeä tällaistakaan asiaa!

Vierailija
7/17 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lopen kyllästynyt olemaan elätin asemassa.

Vierailija
8/17 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siinähän yksi mahdollinen vastaus jo tulikin...

Ja nykyäänkin kai siitä voi asianajajan avulla tehdä oikeusjutun jos puoliso ei hoida lainmukaisia velvollisuuksiaan. Ei täällä kukaan nälkään kuole sen takia että puoliso ei suostu elättämään kun toinen jää työttömäksi, kunhan vaan pitää oikeuksistaan huolen eikä heittäydy kynnysmatoksi!

t.8

Vierailija
9/17 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se asettaa ihmiset ihan eri arvoiseen asemaan

Vierailija
10/17 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se asettaa ihmiset ihan eri arvoiseen asemaan

Ei naimisiin ole pakko mennä jos noin ahdistaa.

Vierailija
11/17 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole puolisoiden keskinäinen elatusvelvollisuus toteutunut. Ja työmarkkinatukea ei saa ollenkaan jos puoliso tienaa yli 2700€/kk ja se on pieni palkka nykyään.

En ikinä muuta avoliitoon, vaikka olis 6 yhteistä lasta etä-puolisoni kanssa.

Vierailija
12/17 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole puolisoiden keskinäinen elatusvelvollisuus toteutunut. Ja työmarkkinatukea ei saa ollenkaan jos puoliso tienaa yli 2700€/kk ja se on pieni palkka nykyään.

2700 e on pieni palkka eikä sillä nykyaikana enää elätetä ketään

Vierailija
13/17 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/17 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakin käy niin huono tuuri, etteivät saakaan töitä ihan heti

Vierailija
15/17 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole valtion tehtävä jakaa rahaa hyvätuloisiin perheisiin, vaan se perhe on opetettava toimimaan yhdessä yhtenä kokonaisuutena!

Tästä lähtien minäkin palkkaan sitten vain tyyppejä, joiden puoliso tienaa hyvin -> silloinhan minä voin maksaa huomattavasti pienempää palkkaa tälle työntekijälle..

Vierailija
16/17 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain silloin 40markkaa päivässä,seoli vielä markka aikaa. Onneksi pääsin töihin ja sitten kun työt loppuivat. Olin liiton päivärahalla. Koittakaa valittaa .yhdyn tukemaan. Muista vieläkin miten piti anella joka penni, se on tosi ihmisarvoa loukkaavaa.Mietin silloin tässä kiitos ,kun olen lapseni itse hoitanut.

Vierailija
17/17 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne laittaa, koska siinä näkyy mun nimi. Kiinnostuneet löytänevät adressin kyllä, osoitteesta adressit.com-sivuilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi