Mainitako äidille lapsestaan ominaisuudesta josta itse arvostelee toisissa lapsissa?
Mietin haluaisiko äiti itse kuulla miten poikansa ei tervehdi muita? Satuimme uimahallissa altaille vierekkäin jossa kaverin poika oli toisen kaverinsa kanssa ja yritti kääntää kovasti katsettansa pois ja oli kuin ei olisi tuntenutkaan meitä. Ei tervehtinyt meitä tuttuja aikuisia eikä edes poikaamme, joka on yksi hänen parhaista kavereistaan.
Muuten en tästä niin viitsisi edes mainita, mutta kyseisen pojan äiti on todella tarkka että aina tervehditään. Itse valittaa lapsista jotka ovat heillä ja eivät tervehdi aikuisia, sanoo tälläisä lapsia kummallisiksi. Tämä tervehtiminen on aina asia jonka äiti huomioi muissa lapsissa. Mietinkin haluaisiko kuulla oikeasti miten oma poikansa käyttäytyy?
Itse ymmärrän että joku lapsi on oikeasti niin ujo ja ei uskalla kunnolla tervehtiä aikuisia tai jossain vaiheessa vastakkaisen sukupuolen tervehtiminen voi olla vaikeaa. Mutta hitusen yli ymmärryksen menee jossei parhaimpiin kuuluvaa kaveriaankaan voi tervehtiä kun kohdakkain osuu. Vielä kun pojat eivät ole mitenkään riidoissa.
Niin ja jos joku ikää miettii, niin 11v:sta on kyse.
mutta tapahtumasta ei saisi olla kulunut kauhean pitkää aikaa