Maajussille morsian..LOPULLISET PARIT?!? Tea ei valinnutkaan....
Artoa vaan Jukan. Pitääkö paikkansa.
Juha valitsi Pian.
Kommentit (126)
siksi ne junnut keitä valitsi olivatkin kauhistus. Hyvä, jos ei ketään valinnut, tarvitsis aikuisemman miehen.
nauhoitettu ohjelma ,ja ovat valinneet kaverit?
Jukka on viidenlapsen isä ja lapset on samalta äidiltä. Entinen vanh.lestadiolainen, mutta eronnut uskosta. Valitseeko Tea oikeasti hänet???
Kenet Jouni valitsee ??
Ei päässyt jatkoon, mut hyvin hänellä nyt pyyhkii...Onnen löysi silti. Loppujaksoissa selviää...
Eli millä perusteella just noi muutama valittiin itse ohjelmaan? Miks ne muut (Ilari ym.) oli siinä sitten alunperinkään?
Kyllä Jukan lapset ovat kaikki samalle äidille ja vanhin on jo täysi-ikäinen.
Sen verran haluun sanoa Jukasta, et on muuten mahtava ja symppis äijä ja jos edes pienelläkään osalla meistä olis yhtä positiivinen elämänasenne niin meillä kaikilla menis hyvin :-)
ilmeisesti alussa on sen takia niin monta jos joku löytää onnensa ennen kuvauksia tai kuvauksien aikaan muualta. oon ainakin ymmärtänyt näin.
Ei päässyt jatkoon, mut hyvin hänellä nyt pyyhkii...Onnen löysi silti. Loppujaksoissa selviää...
Eli millä perusteella just noi muutama valittiin itse ohjelmaan? Miks ne muut (Ilari ym.) oli siinä sitten alunperinkään?
...näin tuon Jukan täällä Kalmarin suunnilla Joulun aikoihin,en sitten tiedä mitä se kertoo...
Maatalousyrittäjyyttä on monenlaista.Kaikki ohjelmassa esiintyvät ovat tavalla tai toisella maatalousyrittäjiä.
Mervin Vanajanlinnassa kohtaama salaperäinen mies on ilmeisesti joku jo aiemmin sarjassa näkynyt tyyppi? Olisiko siis joku Emmin tai Tean hylkäämistä sulhaskandidaateista? Markus? Juha?
Ja tuoreimpien tietojen mukaan myös Arton todellinen luonne mustasukkaisuusdraamoineen alkaa viimein paljastua. Siitähän täällä onkin jo spekuloitu.
joka sai hirveästi kirjeitä? Jarkkoko sen nimi oli? Jos se on se Mervin mies?
Eikös se Jarkko kertonut kohdanneensa sen heilansa jossakin oman kylänsä kesäjuhlissa, jotka pidettiin jo hyvissä ajoin ennen tuota Vanajanlinna-viikonloppua?
ennen ohjelmaa on se Emmin vaalea hassunnäköinen pikkupoika, en muista nimeä.
Mua vähän arveluttaa se Juhan Pia, vaikuttaa murjottavalta ja äkäiseltä pikkutytöltä näennäisen säyseän pinnan alla. Mutta niinpä tuo Juhakin vaikuttaa vähän joojoo-mieheltä, joka tarvitsee käskyttäjän. Se toinen nainen, Maarit (?), vaikutti paljon mukavammalta ja aikuisemmalta, mutta minkäs sille tosiaan voi, jos Juhis tuntee kemioita Pian kanssa.
Mun veikkaus ennen ohjelmaa on se Emmin vaalea hassunnäköinen pikkupoika, en muista nimeä...
Markus taisi olla tämän pikkupoika-lookin omaavan jannun nimi. Itse myös häntä veikkaan, tai sitten jo aiemmin arveltua Tean Juhaa, joka kyllä jo ikäeronkin puolesta taitaa olla out of question. Mitäs niitä muita mahdollisuuksia nyt olikaan?
Mitäs jos se onkin muuten se Emmin farmiviikolle valitsema Janne? Sehän selittäisi hieman sitä Emmin omituista huonokäytöksisyyttä ja töykeyttä?
joku av-mamma kertoi että hänen kaverinsa on samassa työpaikassa töissä kuin Arto ja oli ilmeisesti valinnut sitten Arton.
Mutta kihlauskin vissiin purkautunu jälkeenpäin. Arto on ollut aika rikki.
eli ei näköjään Arto jaksanut maalaiselämää.
Tuntuu siltä että oli vaina ja ainoastaan NAISEN perässä.
Siinä pitäis hyväksyä ja sopeutua myös asumiseen.
viidestä lapsesta, en edes harkitsisi sellaista puolisoksi, en vaikka kuinka mukava olisi!
kotona, siis vanhempien nurkissa. ja niitä ei esi. näytetä vaan annetaan ymmärtää että tää on mun talo.. joo äitin poppanat pöydällä ja karmeita puutulppaaneita tms! en haluis muuttaa sinne.
;DDDD
Ihmettelen sitä kun kaikki hehkuttaa että Jukka osaa rakentaa ottaisi sen. Ei kai miestä sen perusteella valita. Kyllä jokainen oppii pärjäämään maalla ei se niin extremeä ole tänä päivänä enää, olkoon sitten vaikka missä cityssä kasvanut.
Itse ihmettelin paremminkin sitä kun Tea sanoi että hän ei ruokaa osaa laittaa eikä aio laittaa jatkossakaan. On kuitenkin yh-äiti. kannattaisi alkaa opetella niinkuin Arto sanoi.
Jukassa on jotain outoa kun oli mollannut Artoa Tealle ja tekee sitä koko ajan hienovaraisesti ja nauttii tilanteesta. Tea ei ole helppo pakkaus hänkään.
luulin että Tea valitsee Arton, kun jossain haastattelussa oli, että Tean exä häiriköi nykyään myös Artoa. Vai ensimmäisten jaksojen perusteellako häiriköi?