Maajussille morsian..LOPULLISET PARIT?!? Tea ei valinnutkaan....
Artoa vaan Jukan. Pitääkö paikkansa.
Juha valitsi Pian.
Kommentit (126)
Oletko nyt ihan varma,että ne lapset ovat eri naisilta?
lehdessä? Että joutunut pakenemaan kotoaan lapsensa kanssa. Tarkoitettiinkohan aikaa jolloin lapsen isä oli vielä kuvioissa?
Toivottavasti Teasta ja Artosta tulisi pari. Ja Juha ja Pia vaikuttivat myös sopivalta parilta. Emmille valitsisin Tatun ja Jounille Annen. Sitten sille Mikolle varmaan se Henna. Siinä olis mun veikkaukset :-)
mistä te tiedätte tuon Tean valinnan?
Kertokaa mullekin.
Onko Jukka se tummempi siilipäinen? Ainakin komeempi on. Se osasi tehdä hienon jääveistoksen.
Arto on varmaan enmmän sellanen tunteellinen kiehnääjä jolla ei vasara pysy käsissä.
Ainakin komeempi on. Se osasi tehdä hienon jääveistoksen.
Arto on varmaan enmmän sellanen tunteellinen kiehnääjä jolla ei vasara pysy käsissä.
Sen puoleen Arton ulkonäkökin miellytti mua enemmän, ja Jukasta pystyi jotenkin välittömästi lukemaan jotain vähemmän sympaattista. Vaan minkäs teet, jos näin on käynyt. Ilmeisesti tietty miestyyppi sitten iskee kuitenkin Teaan.
Mutta en itsekkään valisisi puolisoa jos on peukalo keskellä kämmentä,
eikä osaa tehä mitään remonttihommia. Jospa se on vaan röhnöttänyt sen viikon sohvalla telkkaria katsoen.. :)
Mistä te ootte lukenut Jukasta juttuja?
Onko oikeesti viiden lapsen isä?
Ainakin komeempi on. Se osasi tehdä hienon jääveistoksen. Arto on varmaan enmmän sellanen tunteellinen kiehnääjä jolla ei vasara pysy käsissä.
Sen puoleen Arton ulkonäkökin miellytti mua enemmän, ja Jukasta pystyi jotenkin välittömästi lukemaan jotain vähemmän sympaattista. Vaan minkäs teet, jos näin on käynyt. Ilmeisesti tietty miestyyppi sitten iskee kuitenkin Teaan.
että on 5 lasta. Lasten äidistä/äideistä siellä ei sanota montako on.
Mistä te ootte lukenut Jukasta juttuja?
Onko oikeesti viiden lapsen isä?
Se eka kirje jo soitti mulla jotain hälytyskelloja ja ne siinä olleet kuvat miehestä. Artosta on tullut aidompi ja hyväsydämisempi kuva, Jukasta ei ole välittynyt mitään muuta kuin ehkä mahtava ego.
Jos Tea tosiaan Jukan valitsi, en enää ihmettele nopeita käänteitä sitoutumisessa ja lapsisuunnitelmissa.
monta lasta .Hyvinhän nekin ovt pärjänneet, lehti haasttatelujen mukaan. En ole seurannut tätä sarjaa, minkä kuvia katsonut netistä.
kuulin perhepiiristä (en voi kertoa kenen), että tea jätti valitsematta kummatkin. arton käytös oli loppumetreillä niin outoa, siinä isoin syy. siinä oli juontajalla kuulemma selittelemistä, miten tästä jatketaan, kun tieto paljastui.
toinen juttu sitten se, että tea ja jukka alkoivat tiiviimmin tapailemaan kuvausten jälkeen.
noinhan siinä tosiaan kävi, mutta ei ollut helppoa jukan ja tean yhteiselo alussa. nyttemmin menee jo ihan hyvin. sillon tällön kun kylillä jomman kumman näkee, niin kireys on kadonnut tyystiin ja ovat pelkkää hymyä, kummatkin.
siis simonko ilari valitsi viimeinkin vai jäikö joku niistä venäläislikoista käteen joita hän hyysännyt ei ainaka kukaan terve ja omillaan toimeentuleva nainen häntä ota
huono itsetunto...peukkuja Jukalle!
juttu että miten luokitellaan maajussi?
Tuo Tea on päivät sairaanhoitajan ammatissa ja siinä sivussa harrastaa hevosia.
Minä ymmärrän maajussin niin että se maatalous on pääelinkeino eli saa rahan siitä elinkeinonharjoittamisesta.
Jännityksellä odotan perjantaita :)
Eikö 5 lapsen isä (Jukka?) ole leski?
Onks se muuten vielä mukana ohjelmassa?
Mistä noita "kauhujuttuja" Jukasta voi lukea?
Kyllä minä toivon että Tea Arton valitsee!
Tunnen Jukat oikein hyvin ja toivon hänelle kaikkea hyvää, mutta Tea vaikuttaa niin kivalta ja avoimelta ihmiseltä että Arto olis varmasti parempi vaihtoehto.
Arto 33, ei lapsia
Tea 35, yksi tytär