Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Putous - miksi en ymmarra sita huumoria?

Vierailija
28.02.2010 |

olen katsonut ohjelmaa nyt kolme kertaa ehka n. 10-20 minuuttia kerta. En kauampaa koska en yksinkertaisesti voi ymmartaa huumoria yhtaan. Se ei minusta ole hauskaa vaan tosi kivuliasta katsottavaa. Olen kuitenkin useasti yrittanyt katsoa koska sarjaa on hehkutettu lehdissa.

Ymmarratteko te muut sita huumoria vai olenko ainoa joka ei tajua?

Yleisesti tykkaan esim. brittikomediasta ( mm. mitchell & webb, monty python, fawlty towers, little britain ) ja myos siis ihan hopo-hopo huumorista (amer. elokuvakomedia). Asun myos ulkomailla niin voi olla etta olen nyt jaanyt jostain paitsi ja siksi en nyt tajua tata Putous-ohjelmaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa jaksoa katsoin 15 minuuttia ja se riitti.Just eilen työkaverit kilpaa hehkutti kuinka hauska se on. Joo...

Vierailija
2/25 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää kehen moinen huumori uppoaa. Katsoin ensimmäisen jakson ja mielestäni aivan surkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli tosi hyvä sarja,mun vanhin poika kehu sitä(en katsonut ekaa osaa)on jo täysikänen.Tokan osan katoin ja koukku jäin.

Vierailija
4/25 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppoa minuunkaan...

Vierailija
5/25 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ohjelmasta alettiin puhua, katsoin youtubesta jotain pätkiä. Siis pitäisi olla hauskaa kun näyttelijät pukeutuvat ja puhuvat vähän hassusti. Ok.

Vierailija
6/25 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten en vain ollut oikealla mielentilalla. Mies kuitenkin pitää tuonlaisesta huumorista, joten pakotettuna sitä katsoin ja opin pitämään.

On kyllä ihan aivot narikkaan- juttua.

Vierailija
7/25 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pitää katsella lämmöllä ja ystävyydellä niitä hahmoja kohtaan. Ivallinen tapa katsella takaa huonon mielen! Ei ne tekijätkään sitä ivallisesti tee, vaan lämmöllä ja ystävyydellä... Näin minä tulkitsen ja siksi tykkään!

Vierailija
8/25 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ummarra

Vierailija
9/25 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajunnut ollenkaan. Oli jotenkin kiusallista.

Tuli mieleen lapsuus, kun pukeuduttiin äidin vaatteisiin, rintsikoihin ja korkkareihin ja pelleiltiin kavereiden kanssa.

Vierailija
10/25 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten pistetään nyt suut makiaks ja juodaan mitalikaffeet.

Torttu on täällä kosteana olihan Teemu kentällä.

Vierailija
11/25 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko kans hehkuttaa sarjaa. Ne puhuu miehensä kanssa putouksesta tuttuja juttuja ja nauraa päälle. Mä olen katsonut kolmesta jaksosta jotain 20minsaa. Ei vaan jaksa katsoa loppuun..niin kuivia!

Vierailija
12/25 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä katsoin vain 5minsaa ekaa ohjelmaa ja mulle riitti. Ei uppoo minuun.

Vierailija
13/25 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tää oli kyllä niiin hauska! =D

Vierailija
14/25 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tunsin lähinnä myötähäpeää. Jos ei ole kykyjä eikä lahjoja niin ei kannattaisi väkisin tehdä ohjelmaa.

t. toinen David Mitchell-fani ;-)

Vierailija
15/25 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa katsoessa tuntee myötähäpeää, ja välillä saa nauraa ihan kippurassa. :)

Ihan viihdyttävähän tuo oli.

Vierailija
16/25 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin ohjelman loppua yks lauantai jotain 5minuuttia enkä tajunnut sitten yhtään.

Joten mukavaa huomata, että täällä on muitakin jotka eivät ymmärtäneet ohjelmaa. :)

Vierailija
17/25 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakso oli surkea. Nauroin kai kerran. Toista en sitten katsonutkaan. Kete Rahkonen kuitenkin koukutti heti kolmannen jälkeen.

Vierailija
18/25 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin "huonosta" huumorista tykkään, mutta tuota en ymmärtänyt. Pidän enemmänkin sellasesta älykkäästä huumorista. Sellasesta, jossa asia on piilotettu sanomisen joukkoon ilman, että se on valmiiksi naurettua. Esim. House-sarjassa on paljon tätä. Pidän nokkeluudesta ja siitä, että saatan huomata jotain mielestäni hauskaa, nauraa sille ja oma mies istuu vieressäni ihmetellen, että mitä nyt... mitä naurat. :)

Vierailija
19/25 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihan mieleen ne Peteliuksen älyvapaat hahamot, jotka upposivat kun olin suunnilleen teini tai vähän yli 20 vee.

Ehkä tämän onjelman huumori onkin suunnatti sen ikäisille, koska meihin 30-40v se ei tunnu uppoovan?

Vierailija
20/25 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei muhun sketsiohjelmat uppoo mutta tää oli kyllä niiin hauska! =D

En tykkää juuri mistään sketseistä tai komedioista minkään maalaisista tai laisista mutta tämä oli kyllä ihan huippu, jotain täysin erilaista, aitoa mielestäni.

Tykkään muuten myös juuri sellaisista sarjoista kuin House, Ratkaisija ja Shark, ja niiden huumorista, mutta tämä oli todellinen poikkeus!