Onko muita, jotka häpeätte miehenne ammattia?
Mä en oikein kehtaa kellekään sanoa, mitä mieheni tekee työkseen. Jotenkin kaartelen sitä sillä tavalla, ettei kukaan oikein ihan ymmärrä (ehkä).
Mitä miehenne tekee?
Kommentit (73)
Sehän on yksi makeimpia ammatteja mitä on.
Vierailija - 15.1.2009 19:00 (ID 1266902)
Mitäs ihmeen vikaa it-nörtissä voisi olla?
Sehän on yksi makeimpia ammatteja mitä on.
Tosin eivät suinkaan kaikki (esim. nämä kliseiset hieltä haisevat, housut kainaloihin asti vetävät). Mut löytyy siitä porukasta trendikkäämpiäkin yksilöitä.
t. se it-nörttejä puolustanut
on firmassaan aika korkealla ja arvostettu.. Alaisia paljon ja palkkakin mukava.
Mut voisin kuvitella että mieheni häpeää MINUN ammattiani, huonopalkkainen ja ei erityisen arvostettu ammatti.. =/ siis olen "alempiarvoinen". Tiedän että mieheni ei niin kuitenkaan ajattele, vain minä naisena ajattelen niin.Mä häpeäisin vain jos mieheni vaikka olisi roskakuski tai talonmies.. Siis kunnia molemmille ammateille,mä en vaan osaisi kuvitella asiaa että mieheni olisi jompi kumpi..
vastaa ketjuihin, mitkä ei ole hänelle tarkoitettu! "kyllä mun mies on arvostettu ja kkorkeapalkkainen". Voi vittu!
it-nörteillä tuppaa oleen aspergin diagnoosi.
Niin heti oletetaan että on jotenkin outo.
Mä häpeäisin vain mäkkärin myyjää .
ja olen itse ylemmän korkeakoulututkinnon suorittanut ihminen ja mieheni on duunari.
että pääsen tämän asian yli.
Mieheni on nimittäin postinjakaja ja itse olen akateemisesti koulutettu. Kun aloimme seurustella, mieheni opiskeli teknillisessä korkeakoulussa, mutta jäi sitten vähitellen kokonaan pois opiskeluista ja siirtyi kesäduuniinsa.
Kyllä mua ainakin nolottaa sanoa mieheni ammatti. Lisäksi harmittaa, että liksa on tosi huono. Tuntuu, että mua on jotenkin huijattu - luulin saavani hyväpalkkaisin DI:n ja sain huonopalkkaisen postinjakajan, jolla on ihan kamalat työajat.
ap
kerro kenellekkään mitä hän tekee. sanon vaav että on toimistossa/virastossa töissä.
Eräs tuttu mies vaihtoi juuri maansiirtohommat (siis ajoi maansiirtokuormuria) roskien kuljettamiseen. Palkka on yli 3Euroa/h parempi lisien takia, työajat supervapaat eli ajat reittisi aamukuuden ja iltakymmenen välillä vapaasti. Työ on lisäksi urakkaluontoista ja saa reitistään palkan aina 8 tunnin mukaan, vaikka reippaasti tekemällä ajaa sen aina about 6 tunnissa läpi. Jätteetkään ei kuulemma pahemmin haise kuin kesällä ja siihenkin kuulemma tottui viikossa.
Sulla on ap ollut joku vaaleanpunainen unelma siitä millaiseksi elämä tulee ja kun siitä tulikin vähän erilaista, niin häpeät sitä. Jos aiotte pysyä yhdessä, niin kyllä sinun pitäisi kyetä arvostamaan ja kunnioittamaan miestäsi. Jos sitten häpeät miehesi työtä, niin samalla häpeät hänen panostasi teidän perheen hyväksi.
yksi nainen kertoi olevansa freelancer mainosalalla. Kävi ilmi, että hän oli siivoustuote-esittelijä, kiersi kaupoissa esittelypöytänsä kanssa.
En häpeä mitään rehellisen työn ammattia. Jos mies olisi rikollinen, sitten.
Ja ei haise hielle, eikä vetele housuja korviin.
On jopa seksikäs:))
Minusta ammatti on vain ammatti, keino elättää itsensä, ei sen enempää.
Mieheni koulutuksessa (insinööri) tai ajattelutavassa tykkään ehkä eniten (jos hyvää palkkaa ei oteta huomioon) siitä, että insinöörien loogisuuteen voi aina luottaa/logiikka ei petä koskaan. Olen itsekin aika loogisesti ajatteleva ihminen (en kyllä insinööri) ja olen huomannut, että mua välillä oikeesti häiritsee, kun jotkut eivät tajua että loogisuus puuttuu/ontuu (siis niitten jutuissa).
No voi kyllä olla, että jos mies olisi joku seiskan/hymyn/tms. roskalehden toimittaja tai töissä toimituksessa, niin se voisi minua hävettää. Tosin pidän aika epätodennäköisenä, että olisin silloin mennyt hänen kanssaan naimisiin. En tiedä voisinko nimittäin aidosti kunnioittaa heitä, jotka hankkivat elantonsa retostelemalla toisten kriisejä. Kunnioitus on kuitenkin parisuhteen perusta.
Postinkantajaa ei tulisi mieleenikään hävetä. Kiva kun posti tulee laatikkoon tuotuna!
en voi ymmärtää jos joku häpeää jotain kunniallista työtä mistä maksaa vielä veroja. Jos ois joku huumediileri taikka pimppi niinse oisi jo eri asia.
Minun mieheni on lastenhoitaja päiväkodissa ja olen ylpeä hänestä ja hänen ammatistaan, hän on niin Mies isolla M:llä että perinteisesti naisten ammatti ei tee hänestä tippakaan epämiehekkäämpää, vaan päinvastoin.
jos mieheni olisi joku virkamies ilman järkevää työnkuvaa. Kaikki nämä turhapurot FM yms lyhenteineen saavat oksentamaan. Samoin mainosnörtit ja mediapellet eivät nauti minun ystäväpiirissäni suurtakaan arvostusta. En kuitenkaan aliarvioi mitään perustöitä, vaikka meistä kumpikaan ei työskentele missään matalapalkka-alalla. Ystäväpiiriimmekin kuuluu laidasta laitaan eri ammattiryhmien edustajia.
Minäkin ehkä sanoisin gynekologista , että lääkäri :-) Mutta noin muuten kaikki ammatit on ok. Hienoa että ihminen tekee työtä!