Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluun syödä niin paljon masislääkkeitä etten enää reagoi tähän mun paskaan elämään.

Vierailija
27.02.2010 |

Haluan zombieksi, en jaksa enää vetää pulttia joka saatanan asiasta kun ne asiat eivät mene oikein vaikka miten raivoisin.

Sittenpähän selvitkööt keskenään, mä vedän levyllisen nappeja huiviin päivässä ja vaan tästä lähtien nuokun sohvalla ja kuolaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein samoin ja kyllä kannatti. Eikä se niin zombie olo ole. Ihan jees. Mikään ei vituta. mitään ei jaksa oikein tehdä ja rahaa virtaa tilille sopivin väliajoin, koska tartteen rahaa niihin lääkkeisiin ja oon iin vitun sairas päästäni.

Vierailija
2/12 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että alat taas nauttia elämästä lääkkeiden ansiosta ;)

Terveisin yksi jolle kävi niin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 onnellisuuspilleriä.

Vierailija
4/12 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsee zombie-tilaan! Tässä yksi, päässä ei liiku yhtään mitään, mikään ei tunnu miltään. Yli kymmentä lääkettä kokeiltu.

Vierailija
5/12 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan itse masennuksesta. Se voi tehdä tyhjäksi ja tunteettomaksi, olo ei välttämättä ole niinkään tuskainen kuin tyhjä. Masislääkkeethän päinvastoin piristävät ja yliannoksella tekee itsestään hermostuneen sähkökanin.

Vierailija
6/12 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä tarkoitit.

Vierailija
7/12 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vain raivoat, hae lisää apua!

Vierailija
8/12 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä ei ainakaan saa rauhassa olla. Mä haluun zombieksi. Mulla ei yleisön pyynnöstä huolimatta ole yhtään Diapamia, jolla hengestään pääsis. Ei ole koskaan ollutkaan.

Mutta parasetamolia kyllä löytyis.

Vierailija
9/12 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastuksia, jotain kivaa touhuamista. lopeta itsesäälissä rypeminen.

lääkkeet tuhoaa elämäsi.

Vierailija
10/12 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään muuta, ellei ap halua parantua ja mene terapiaan. Lääkkeet helpottaa oireita, ei paranna sairautta.

harrastuksia, jotain kivaa touhuamista. lopeta itsesäälissä rypeminen. lääkkeet tuhoaa elämäsi.

Vierailija
11/12 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen terapian ajaksi. Että se siitä ilosta sitten. Enkä mä muutenkaan olis mitään paskaa lätisemään kerran pari viikossa lähtenyt vaikka ilmaiseksi tarjottaisiin.

Vierailija
12/12 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei diapamilla pysty itseään tappamaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme