Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä ja mieheni puhutaan toisillemme just niinkuin Martina ja Esko.

Vierailija
27.02.2010 |

Vittu saatanat lentelee, mies haukkuu mua hulluksi ja minä ukko läskipääksi ja homopetteriksi, sekä avuttomaksi tunariksi.

Lapsikin tietää ketä tarkoitan kun puhun läskipäästä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) elämänsisältö b) ikää c) älykkyyttä d) all of the above.

Vierailija
2/7 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu. Tosin lasten vuoksi kielenkäyttö hieman siistimpää, mutta sisältö sama. Olen hyvin räjähtävä ihminen ja kieltämättä annan tulla kovaa tekstiä, siis miehelle.

Mutta tällaisen naisen kanssa olevan miehen pitää olla pitkäpinnainen ja jostain kumman syystä pitää tällaisista voimakkaista naisista. Ja mieheni kommentoi yleensä myös samalla tyylillä kuin Esko.

Jo joo, meillä on elämä ja sisältöä siinä ja kaikkea muutakin, toisin kuin ehkä monilla.

ei ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ap

kehua sillä, että on samanlainen kuin joku silikonibimbo ja sen väkivaltainen stripparimies?

Vierailija
4/7 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein voimakkaalta naiselta kuulosta, jos miestään pitää haukkua. Läskipää menis ehkä nippanappa huumorin varjolla, jos nauraen sanottu. Mut en todella ymmärrä, jos miestään homopetteriksi haukkuu.

Voiko parisuhde voida oikeasti hyvin, jos on tarve mollata puolisoaan noin typerillä/lapsellisilla tavoilla? Missä se toisen kokonaisvaltainen kunnioittaminen on? Kuulostaa vaan todella säälittävältä ja lapselliselta touhulta, jos ei osata puhua asioista kuten aikuiset ihmiset.

Vierailija
5/7 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ap:n suhteesta, mutta tämä Martinan ja Eskon harrastama nimittely ei ole mitään lempeää huumorin varjolla naljailua. Ei lupaa hyvää, sanokaa minun sanoneen.

Vierailija
6/7 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä toivo suhteen jatkuvan. päinvastoin, toivon että ukko lähtee. ap

Vierailija
7/7 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ,kun lapset pieniä ei tullut mieleenkään tollainen kiroilu , nälvimen .Nyt kun olemme vanhoja saatamme irvailla toisillemme ,mutta se ei ole vakavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi