Vauvantarvike, jonka luulit tarvitsevasi,
mutta, joka olikin turha?
Meillä pinnasängyn päälle asetettava hoitotaso, kerran käytössä.
Kommentit (27)
luulin että se on nopea ja kätevä, mutta vedenkeitin on tuhat kertaa parempi, nyt lämmitin on siiretty autoon jos joskus matkalla tarvis lämmittää, mutta vauvalle menee kyllä huonelämminkin, että eipä sitä taida sielläkään tarvia...
ekalla pinnasänky, ei suostunut siellä nukkumaan ja sai lastensängyn jo ennen vuoden ikää ja nukkuu siellä. Toisen syntyessä kaikki vakuuttelivat, etten pärjää millään ilman tuplarattaita... niinpä sitten sellaiset hankin. Todellisuudessa mentiin pikkurattailla ja isompi käveli. Myin muutaman kuukauden päästä pois enkä ole katunut. Tavalliset rattaat mahtuu paremmin joka paikkaan ja riittää meille, esikko ei ole suostunut rattaissa varmaan 7kk istumaankaan (sitä ennenkin pärjäsi mainiosti seisomalaudalla). Nyt noissa tavis rattaissa seisomalautakin jäänee käyttämättömäksi, mutta varoiksi se on tuolla korissa. Isompi siis kävelee kaikki matkat. Ikää lapsosilla nyt 2v1kk ja 9kk
oli hankala, jäi muutamaan kokeiluun... tosin päiväunityynynä äidille menee oikein hyvin ;)
Maidonkerääjä oli kans turha, vauvatalkki (äitini käski ostaa, kuulemma tarvii)
olin hankkinut sitä varuiksi, mutta maitoa tulikin minitisseistäni kuin tehtaasta. korvikkeet siis vanheni...
täällä paljon parjatut bumbo-tuoli, sitteri ja kantoreppu oli meille ihan parhaat: vauva opetteli syömään kiinteet bumbossa, sitterissä tykkäs katella kun äiti leipo ja laitto ruokaa, ja kantorepun kanssa päästiin jatkamaan lintuharrastustamme
Tuttipullot, tutit, rintapumppu, maidonkerääjä, pinnasängyn päälle laitettava hoitotaso, tuplarattaat, pinnasänky vauva-aikana, pullonlämmitin, rasvat ja talkki, imetystyyny, bumbo, keinuva sitteri, amazonas riippumatto. Olen innoissani ostellut kaikenlaista ja myynyt pois lopulta turhana. Lapseni ovat syöneet pelkkää rintaa, tutti tai pullot eivät kelvanneet, rintapumpulle ei minulla heru, maitoa on tullut juuri sopivasti, huonosti nukkuvat vauvani olen pitänyt perhepedissä pieninä, pinnasänky on ollut tarpeen vasta vanhempana, tuplat myin kun seisomalauta oli parempi, rasvoja ei lasten terve iho ole kaivannut. Kantoliina on ollut parhaita ostoksia. 2 lasta.
yllätys, yllätys turha kapistus on ollut hieno ja uusi ja kallis pinnasänky. Lapsi nyt 1 v. Ehkä se vielä joskus siinä nukkuu...
Jotenkin epäkäytännöllinen kapistus :D.