Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jes, mun ei tartte enää koskaan tehdä töitä, opintolainat meni ulosottoon.

Vierailija
27.02.2010 |

Jes, olen vapaa tämän yhteiskunnan velvotteista. Koskaan en enää töitä tee, ettei vouti saa perittyä multa yhtään mitään.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä Suomessa muutenkaan töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

Vierailija
2/38 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nyt vois lopettaa työt. Onneksi lainat kohta maksettu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos on ulosotossa niin se tarkoittaa kolmanneksen vähennystä tuloihisi.

Vierailija
4/38 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku 15 000€ on äkkiä hoidettu pienemmälkin liksalla, kun tekee ulosottoviranomaisen kans omasta aloitteestaan maksusuunnitelman.

Vierailija
5/38 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun saa tuet sossusta täysmääräisinä ja valtio maksaa lainan???? Ei järkeä.

Vierailija
6/38 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan typerä asenne.

Mullakin on mennyt opintolainat ulosottoon joskus 90-luvulla. Tein töitä ja maksoin pois. Vuosikausiin ei ole ollut perinnässä mitään. Tiedot on olleet kunnossa jo vuosia ja lainaa on otettu asuntoon ja mökkiin.

Muutaman vuoden se kirpaisee, sitten taas saa elää niinkuin normaalisti. Ainakin minä saan töistä paljon enemmän rahaa kuin sossulta. On kiva kun ei tarvi köyhäillä. Enää.

Vierailija
7/38 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähennä se 65 vuodesta ja laske, kuinka paljon ansaitset töissä käymällä näinä vuosina.

Vierailija
8/38 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilemalla, löysäilemällä, kirppiksillä shoppailemalla? Ja mikä työssä niin kauheaa on? Mulla on oikeus tietää, mähän veronmaksajana sun elämäsi kustannan.

Vierailija
9/38 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitti vaan. Nyt tiedän minne mun verorahat menee...

Vierailija
10/38 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömänä ja voin elää vapaammin kun ei tarvitse joka kuukausi tehdä sossuun selvityksiä tuloista ja menoista :)

Se mun mielestä on elämää!

Vierailija
11/38 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä ei ollut. Nyt haistatan työkkärin akalle paskat joka työhönosoituksesta. Vouti ei tule koskaan saamaan minulta mitään. Perintöjäkään ei ole tulossa ja karenssin kestää kun tekee pieniä pimeitä töitä ja myy kirppiksellä.

Vierailija
12/38 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne luottotiedot meni?

Epäilenpä että itse menit asiasi sössimään etkä nyt halua kantaa vastuuta.

Ihan vaan tiedoksi että kaikki muutkin joutuu velkansa maksamaan itse.

Vierailija
13/38 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tee töitä jos kerran ensin opiskelen ja sitten kun töitä ei ole pitäis muka maksaa opintovelat pois.

Vouti ei koskaan saa multa mitään eikä työkkärintäti lähetä mua minnekään ilmaiseksi orjaksi.

Kotona on kiva olla, olen ollut jo 6 vuotta.

Vierailija
14/38 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan verokortilla ja palkan ota työn jälkeen puhtaana käteen.

Vierailija
15/38 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun saa tuet sossusta täysmääräisinä ja valtio maksaa lainan???? Ei järkeä.

Valtio maksaa lainan, joka sitten peritään sinulta ja jos et maksa menee ulosottoon eikä vanhene

Vierailija
16/38 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei huvittanut. Töihin en enää koskaan mene ja nyt mulla on aikaa harrastaa ja tehdä kaikkea kivaa.

Vierailija
17/38 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että "työkkärin täti" antaa sulle työpaikan hopealautasella. Pientä omaa aktiivisuutta peliin tai sitten opiskelet ammatin alalta jolta töitä löytyy. En ymmärrä että meidän muiden pitää muka kustantaa tollasten ruikuttajien harrastamiset ja kaiken kivan puuhailut verovaroillamme. Tollasilta lorvailijoilta pitää ottaa kaikki tuet pois ja antaa potku persiille! Sä kyllä kykenet aivan hyvin töihin ja itsesi elättämään, kun lopetat muiden syyllistämisen siitä, että sulla ei ole töitä. Ei ketään muutakaan ole himasta töihin haettu.

ps. on kivampi harrastaa ja tehdä kaikkea kivaa, jos on rahaa. Työkkärin ja sossun tuet ei taida ihan riittää.

Vierailija
18/38 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois, elämä on pidempi kuin se just nyt sinusta tuntuu - ellet kuole ennenaikaisesti. Jossain vaiheessa keski-iän jälkeen sua alkaa tosissaan vituttaa se kitkuttaminen ja velkojen pakoilu. Siinä vaiheessa sulla voi olla hyvin tuollainen 40 vuotta edessä sitä samaa kitkuttamista, penninvenytystä ja kirpparimyymistä. Voinpa vannoa, että se vitutus jota nyt tunnet, ei ole mitään siihen vitutukseen verrattuna, kun nelikymppisenä tajuat, että jos olisit alkanut lyhentää velkojasi aikanaan, niin olisit niistä jo vapaa. Mark my words.

Vierailija
19/38 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sossuta voisin ottaa sosiaalista luottoa, mutta velkaa on ennestään liikaa.

Ja mä harrastan kaikkea mihin ei kulu rahaa, menee päivät mukavasti kirppareita kierrellessä, kirjastossa, ystävien kanssa kahvilla ja tietenkin netissä surffatessa.

Ja molemmat lapset ilmaiseksi päiväkodissa klo 9-16.

Vierailija
20/38 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin 3 vuotta, enkä enempää ajatellut hankkia. Köyhäilyyn tottuu, eikä muuta enää kaipaakaan. 418€/kk riittää mulle mainiosti elämiseen asumiskulujen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä