Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä enää näitä virtsaongelmia, koskee ja rajoittaa elämää rankasti :(

Vierailija
15.01.2009 |

Minulle tulee lähes aina seksin jälkeen virtsatietulehdus, ja todella rankka sellainen. Illalla jos on seksiä niin seuraava päivä menee vessassa kivunkyyneleet silmissä kärvistellen. Pahimmillaan en pysty edes viittä minuuttia pidättelemään. Olen koittanut vaikka mitä konsteja, alapään pesua, pissaamista ennen ja jälkeen seksin, puolukkaa, karpaloa, ei sokeria ruokavaliossa yms. yms. Ei auta. Lääkäriltä sain syksyllä lopulta estolääkkeet jotka ovat auttaneet mutta virtsaputken suu on niistä huolimatta yhä hellä. Ongelmana on se, että lääkkeet loppuvat ihan kohta eikä lääkäri suostu kirjoittamaan niitä lisää.

Kävin useamman kerran antamassa virtsanäytteitä ja viimeisimmät ovat olleet puhtaita. Lääkärin mielestä minulla ei ole tulehduksia vaan ärtynyt rakko ja pitäisi vaan yrittää pidätellä vaikka tuntuu hätä olevan. En vain päässyt koskaan antamaan noita näytteitä silloin kun oireet alkoivat ja olivat pahimmillaan, koska en tosiaan voi pidätellä edes sen vertaa että talosta ulos ehtisin. Joten näytteet on annettu vasta parin päivän päästä jolloin pystyn jo pidättelemään tunnin-pari.

Lisäksi jos seksistä on taukoa ei oireita tule, mitä nyt se virtsaputki on vähän hellä koko ajan (ei ihmekään kun melkein vuoden on jatkuvasti ollut tulehduksia) mutta ei siis tule kirvelyä ja minutiin välein pissaamisen tarvetta. Heti kun on seksiä tulee oireitakin, samoin jos jätän estolääkkeen ottamatta. Kokeilin nimittäin kun olin jonkin aikaa niitä syönyt kun olo tuntui jo melko normaalilta ja ajattelin että tämä vaiva olisi viimeinkin parantunut.

En viitsisi ilman seksiäkään loppuelämää elää, eikä mieskään siitä tykkäisi :( Lisäksi seksimme on vielä hyvää, ja sitä olisi usein, ja nyt tämä nautinto on vaarassa. En halua palata samaan kuin viime kesänä, jolloin 2-3 päivää viikosta meni vähintään sisällä vessassa istuessa :(

Mitä ihmettä tässä enää voi tehdä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen kyllä kans erikoislääkäriä.

Vierailija
22/23 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

endometrioosia tutkittu, mutta ainakaan koskaan ei ole alapään tarkastuksissa mitään poikkeavaa yksikään lääkäri huomannut. Klamydia yms. testit on otettu ja varmistettu että niistä ei ole kyse

T:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi