Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MISSÄ kokoomuksen Toivo-alkoolaiset ovat kun rattaiden kanssa yrittää lumessa rämpiä

Vierailija
27.02.2010 |

Kuka muistaa kun kokoomuspoliitikot ennen EU-vaaleja olivat korjaamassa aitoja ja haravoimassa lehtiä. Kuinka moni on nyt lapion varressa, kun tuolla yrittää kinoksessa mennä lasten rattaiden kanssa ja etsiä menoreittejä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin viimeeksi eilen olin lapioimassa yleisiä teitä.

Kuka muistaa kun kokoomuspoliitikot ennen EU-vaaleja olivat korjaamassa aitoja ja haravoimassa lehtiä. Kuinka moni on nyt lapion varressa, kun tuolla yrittää kinoksessa mennä lasten rattaiden kanssa ja etsiä menoreittejä?

Vierailija
2/15 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vanhuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin seuratkaa kokouksiaan ykköseltä la-iltaisin klo 21.15. Niin hauska ohelma! Tsekatkaa myös nettisivunsa.

Vierailija
4/15 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalikampanjan osa ja viimeksi on lokakuussa pidetty makkaran myyntiä ja haravointia.

Samalla on pidetty Toivo-seminaareja aiheena mm. "Julkiset hankinnat - mahdollisuus pk-yrityksille?"

Varmimmin lumitöissä auttamaan saisi kokoomuspoliitikon, jos hommaa paikalle ensin lehdistön. Yleensä haravatalkoissa on omat haravat pitänyt olla.

Vierailija
5/15 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankala lastenrattaiden kanssa liikkua ainakin Helsingissä. Jos ne on maakunnissa?

Vierailija
6/15 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai menikö aika omaa autoa putsatessa?

Vierailija
7/15 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin on parasta pitää puhetilaisuukisa vain Tahkolla, kaukana toimittajista ja hankalista kyselijöistä. Silloin ei puhuta vakavia kun ollaan afterskiillä:-)

Vierailija
8/15 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet näköjään lukenut HS:n yleisönosaston kirjoituksen. Vai oletko niin hurja, että kirjoitit sinne omalla nimelläsi?!

Vierailija
9/15 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka HSn kirjoittaja saikin sen painetuksia. Ainakin meidän kerrostaloalueella on äidit tätä naureskelleet. ap

Vierailija
10/15 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja julkisissa kosketa, jos itse liikkuu autolla tai pihamaat ja tienpätkät on hyvin aurattuja.

Vierailija
11/15 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja autan lähimmäisiä aina kun voin.

Olen kahden pienen lapsen äiti, jonka mies on vuorotöissä. Olen mukana erilaisissa talkoohommissa ja hyväntekeväisyydessä, mutta rajattomasti ei työssäkäyvänä ihmisenä pysty eikä jaksa.

Tehkää nyt herra tähden itsekin jotakin! Ei tämä talkootyö ole keneltäkään kiellettyä. Olen aivan samanlainen äiti kuin tekin, sillä erotuksella että teen asioiden hyväksi aina kun voin.

Mikä on sinun puolustuksesi ettet ole luomassa lunta kaduilta?

Ottaa päähän tuollainen jeesustelu, anteeksi vain.

Vierailija
12/15 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä on vauva ja asummme kerrostaloalueella, jossa noita pieniä lumentäytteisiä kujia riittää, joihin taloyhtiön aura-autotkaan ei mene. Lisäksi tätä savottaa riittää 5 km matka täältä Helsingin keskustaan, kaikkialla on lumityöt tehty huonosti lastenrattaita ajatellen. Kunnon kalustolla ja oikeanlaisella työnteolla tuo ei olisi ongelma.

Vierailija
13/15 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hallitus vähentänyt teiden auraamiseen annattavaa kuntien rahaa vai säästävätkö kunnat lastenrattaiden kanssa ja pyörätuolilla liikkuvien kustannuksella? Ei tuolla pysty niillä liikkumaan, auto tai julkinen on ainut vaihtoehto.

Vierailija
14/15 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivo-talkoolainen. Minullakin on pieni vauva ja sen lisäksi vielä leikki-ikäinen, olen kuitenkin löytänyt aikaa ja tehnyt lumityöt koko talven ajan myös naapurissa asuvalle vanhalle pariskunnalle, sekä vuorotellen toisen naapurinperheen kanssa olemme hoitaneet taloyhtiömme yleisiä kävely- ja autopaikkoja lumiaurojen jättämiltä valleilta.

Toivo-talkoiden on tarkoitus toimia esimerkkinä ja kannustimena kaikille ihmisille juuri tällaisten aikojen varalle. Te, jotka peräänkuulutatte Toivo-talkoolaisia yleisiä paikkoja putsaamaan, mitä olette itse tehneet asian eteen?

Vierailija
15/15 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eivät jaksa taloyhtiöiden hommia tehdä sitten vapaa-ajalla ja eivät ole kokoomuksen kannattajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi