Mitä vaatekokoa 9-vuotiaanne käyttävät?
Kommentit (22)
Mun 9v4kk poikaa käyttää 122/128 vaatekokoa. Tosin 122 alkaa just jäämään pieneksi. On toki pienikokoinen,mut et jollain 9v 150cm. Aika hurjia heittoja lasten koossa 9vuotiaana jo.
meillä aika compacti poika: vaatteet 134cm ja talvikengät 34. Ei ole ehkä luokkansa lyhyin tai sitten on ehkä, mutta on kaksi muutakin poikaa, jotka ovat aika saman mittaisia.
noin 140-150 cm
t-paidat 150-160 cm
Meillä eskarilainen käyttää vaatekokoa 128-134cm... Olis aika hullua, jos se kolmen vuoden päästä mahtuis samoihin vaatteisiin.. Pitkä on, mutta ei tuo mikään jättiläinen vielä ole edes...
Mun 9v4kk poikaa käyttää 122/128 vaatekokoa. Tosin 122 alkaa just jäämään pieneksi. On toki pienikokoinen,mut et jollain 9v 150cm. Aika hurjia heittoja lasten koossa 9vuotiaana jo.
Ihan pari hassua 134 cm on vielä käytössä ja sitten taas pari 140 cm on jo jäänyt pieneksi.
Tyttö 9v3kk
tai S.
Vaatteet ovat aika eri kokoisia eri merkeissä. Poika on lyhytjalkainen ja pitkäselkäinen, joten housut saa olla pienempää kokoa kuin paidat. Ja tykkää väljistä.
Pitkä hoikka tyttö. Normaalipainoinen.
mutta housunlahkeet pitää kääntää.
128cm/134cm... housut ei pysy jalassa ilman vyötä, narua, kuminauha viritelmää...
Pitkä hoikka tyttö. Normaalipainoinen.
Hurjan pitkä tyttö ikäisekseen!!
kesävaatteita olen ostanut koossa 164cm. Luokkansa pisimpiä. Äiti kohta lyhyempi.
esikoinen käytti samanikäisenä 140-150cm vaatteita.
käyttää koko 146/152. Kengät 35.