Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain kuulla olevani huono äiti

Vierailija
27.02.2010 |

viime yönä kun poika nukkui taas todella huonosti. Sanoin miehelleni että en jaksaisi ja minua väsyttää, johon hän tokaisi "olisiko sunkin kannattanut miettiä ennenku lapsen teet? huono äiti". Itse mies ei tee lapsen eteen yhtään mitään, ja jos tekee niin sitä pitää aina erikseen häneltä pyytää. Hän ei ole ikinä hoitanut lastamme yöllä, kääntää vaan kylkeä ja jatkaa uniaan kun minä nousen tuhannetta kertaa sängystä ylös. Minä teen mielestäni lapseni eteen kaiken mitä voin ja pystyn, mutta kai se on inhimillistä jos en vaan joka yö jaksa ja haluisin apua? Hänen mielestään on jotenkin tosi omituista ja kamalaa jos minä en aina jaksa ja jos minua väsyttää. Hänen käsityksensä päivistäni kotona on että tyyliin makaan sohvalla ja katselen TV:tä. Ahdistaa miehen käytös ja jäi kyllä todella paha mieli hänen sanomisistaan. Tuntuu kuin olisi yksinhuoltaja parisuhteessa...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhteinen, niin todella tökerö kommentti. Jos mies ei koskaan halunnut lasta, niin voi-voi.

Vierailija
2/11 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihminen ole kone, ihminen väsyy. Kukaan ei ole huono äiti jos väsyy. Miehesi olisi SYYTÄ KATSOA PEILIIN ja tehdä jotain. HÄN ON HUONO ISÄ , koska ei hoida lastaan.Eikä anna lapsen äidin levätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kommennttis on ihan kauheeta luettavaaa. Jos isä ei ole halunnut lasta alunperinkään NIIN ISÄ voi lähtee, kato ku se ei ole pakollista.MUTTA jos se aikaansa siinä kuluttaa ja muniaa kaivelee sohvalla ja välillä juo kaljaa NIIN VOI SITTE OSALLISTUA MYÖS LAPSENSA HOITOON. Taidat olla näitä naisia joille se mies on joku vitun Jumala. t. 3

Vierailija
4/11 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mustakin välillä tuntuu, et oon välillä yksinhuoltaja niin tää kyllä veti pohjat. Taidan lopettaa marmattamisen ihan suosiolla. Ihan oikeesti miettisin sun tapauksessa jo sitä yksinhuoltajaksi jäämistä. Vois auttaa paremmin jaksamaan lapsen kanssa, kun herra ei olisi laukomassa "totuuksia" eikä tarvitsisi häntä ottaa huomioon arkielämässä mitenkään. Lapsi yhdessä hankittu, yhdessä hoidetaan. Ei onnistu, että toinen kerää vain kermat päältä.

Vierailija
5/11 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhteinen, niin todella tökerö kommentti. Jos mies ei koskaan halunnut lasta, niin voi-voi.

kummankaan suunnittelema lapsi, minä ilmoitin lapsen pitäväni, miehellä on ollut vaihtoehtona joko jäädä tai lähteä. en ole häntä isäksi pakottanut tai painostanut, itse on perheeseen jäänyt.

ap

Vierailija
6/11 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi isälle ja lähde itse koko viikonlopuksi jonnekin, vaikka hotelliin, vanhempiesi luokse tms. Kyllä siinä alkaa mieli muuttua miehellä kun huomaa, että ei se olekaan vaan sohvalla löhöämistä jne... Joku kunnon näpäytys pitäisi nyt miehen saada, mistä huomaa, että ei se niin vaan toista kättä heittämällä käy tuo lapsen kanssa oleminen.

Vierailija
7/11 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe-elämä on kokonaispaketti, ei siitä voi valita vain sänkyseuraa ja lämmintä ateriaa! Mies pellolle

Vierailija
8/11 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

kummankaan suunnittelema lapsi, minä ilmoitin lapsen pitäväni, miehellä on ollut vaihtoehtona joko jäädä tai lähteä. en ole häntä isäksi pakottanut tai painostanut, itse on perheeseen jäänyt. ap

[/quote]

vaan tee itse päätös. Jos mies haluaa perheeseen jäädä, myös osallistuu tai toinen vaihtoehto on lähteä. Älä hyväksy tuollaista.

T. 5

Vierailija
9/11 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummankaan suunnittelema lapsi, minä ilmoitin lapsen pitäväni, miehellä on ollut vaihtoehtona joko jäädä tai lähteä. en ole häntä isäksi pakottanut tai painostanut, itse on perheeseen jäänyt. ap

vaan tee itse päätös. Jos mies haluaa perheeseen jäädä, myös osallistuu tai toinen vaihtoehto on lähteä. Älä hyväksy tuollaista.

T. 5

Vierailija
10/11 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsella on hyvä olla isä, en tietenkään kuitenkaan ajattele että hänen isänsä ainakaan tällä hetkellä olisi mikään malliesimerkki poikani tulevaisuutta ajatellen, en todellakaan. monen monta kertaa ollaan "juteltu" siitä että jollei hän halua olla isä tai hoitaa lastaan ja osallistua tavalliseen arkeen niin on parempi että ei yritetä yhteiselämää tämän enempää. mutta joka kerta lopulta vastaus on että hän haluaa että ollaan yhdessä. ja selityksiä miksei hoida lastaan "en osaa, ei se rauhotu, ei siitä tule mitään" ja minusta kun tuntuu ettei jaksa edes yrittää. en tosiaankaan hyväksy hänen sanomisiaan (joita kyllä pyytääkin anteeksi) enkä hänen "loisimistaan" kotona, kerron usein ja selvästi mielipiteeni, mutta ei tunnu menevän jakeluun tai ei kiinnosta. tuntuu miehen sanomiset olevan niin ristiriidassa keskenään etten itsekään tiedä mitä ajatella.

ap

Vierailija
11/11 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka oma vanhemmuus on kovin kyseenalaista. Kuulostaa jotenkin tutulta. Jätä omaan arvoonsa. Mieshän on muuten sinulle anteeksipyynnön velkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän