Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmenon jälkeen tulee heti raskaaksi ilman kuukautisia! Vuotoasiaa

Vierailija
26.02.2010 |

En nyt ole vielä testiä tehnyt, mutta sille näyttäis, että raskaana olisin! Oireet on samanlaiset, menkat eivät ole vielä tulleet ja lämpökin koholla. Huomenna testaan. Kävin lääkärillä jälkitarkastuksessa ja kaikki olis iellä hyvin. Lääkäri antoi luvan uudelle yritykselle samantien.

MUTTA.. Mulla on sellasta mustaa, ei nyt vuotoakaan, sillä sitä tulee niin todella vähän. Ehkä teelusikallinen on tullut.. Mustaa limakalvoa ja vuotoa(?). Varmaan johtuu keskenmenosta ja loput kalvonrippeet tms. intoutuivat nyt tulemaan ulos?

Kysymys: Onko muilla ollut näin raskauden aivan alussa tai keskenmenon jälkeen? Vai alkavatko ne menkat noin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukan vuotoa vaikka varsinainen vuoto olisikin jo loppunut. Samoin menkat voi kyllä olla vähän "omituiset" km:n jälkeen, eli voi tulla aluksi tiputtelua ja sitten menkat tms. Mutta myös alkaneen raskauden alussa voi tulla pientä vuotoa.

Joten ainoa tapa saada asia selville on tehdä testi.

Vierailija
2/3 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta viikkoa keskenmenon jälkeen siksi, että elimistössä on vielä raskaushormonia edellisestä raskaudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jo huomenna plussaa, on kyse uudesta raskaudesta.

Nyt mä en sitten vain ymmärrä, että jos raskaana olen, mistä johtuu se vuoto. On meinaan ihan samanlaista ku se keskenmenon jälkeinen vuoto ennenkuin se loppui (kesti 2 viikkoa se tyhjennysvuoto). Se siis on sellasta "retaleista", tosin ei sitä juuri tullut. Onko siis edellisestä keskenmenosta johtuvaa vielä? Ja jos on, niin miksi se nyt sitten päätti vuotaa ulos?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi