Mitä mieltä nimestä?
Meille luultavasti tulossa tyttövauva ja nimen pohdinta tuottanut vaikeuksia. Tämän hetkinen ykkösvaihtoehto on Iida Emilia. Olisiko parempi yhdellä vai kahdella ii:llä (Iida, Ida)?? Mitä mieltä olette muut tästä nimestä?
Tuleeko muita i:llä alkavia nimiä mieleen?
Tää olis niin paljon helpompaa jos tulisikin poika koska pojalle on jo nimi valmiina :D
Kommentit (8)
Ida vai Iida, itse lausun nimet kuten kirjoitetaan ellen sitte tiedä perheen käyttävän toista tapaa.
Ihan hyvä nimi Iida on.
Tunnen kaksi Idaa, molemmat raivon partaalla kun nimen kirjoittaa kahdella iillä. Toinen on kouluikäinen ja toinen a i k u i n e n :)
mutta kamalan 'tavallinen' näinä aikoina. Mäkin tunnen neljä pikku-Iidaa.
Iillä alkavista paras on minusta Inkeri.
Kiitos kommenteista. Itse tykkään ehkä enemmän tuosta Iida muodosta mutta mies oli sitä mieltä että mieluummin Ida :/ Tästä siis keskustellaan vielä :D
mutta kamalan 'tavallinen' näinä aikoina. Mäkin tunnen neljä pikku-Iidaa.
Iillä alkavista paras on minusta Inkeri.
ap ei varmaankaan koska tätä nimeä lapselleen harkitsee!Itsekin laitetaan se tosi yleinen tytön nimi tulevalle vauvalle,se nyt vaan miellyttää meitä eniten, enkä tunne sen nimisiä.
mielestä parempi on kahdella Iillä (Iida), jos siis niin on tarkoitus sanoakin. Idan sitten sanoisinkin yhdellä iillä. Iida Emilia on kyllä kaunis nimi! (Joskin minua taitaisi vähän häiritä Iida-nimen yleisyys.) I-nimistä minä pidän eniten Iiriksestä ja Inkeristä, mutta ne toki ovat varsin erityylisiä kuin Iida. Entäs Iina?