Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä johtuu,menkat alkoi uudestaan 2pvä oli jo poissa

Vierailija
26.02.2010 |

oli ihan normi menkat ja loppu oli pois kaksi päivää ja alkoi uudeeleen..ihan reilulla vuodolla..syön pillereitäkin ihan ihme? mistä vois johtua..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi oireilla noin. Gynelle mars!

Vierailija
2/14 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko olla mitään muuta? menettääkö siinä kohtunsa?? nyt meni unet....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap panikoi...

Vierailija
4/14 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri ei kuitenkaan löytänyt mitään vikaa. Joskus nämä vuodottomat päivät ovat kuitenkin sisältäneet pientä tiputtelua. Käy ihmeessä gynellä, mutta älä kuitenkaan menetä yöuniasi, voi olla ihan harmitontakin.

Vierailija
5/14 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolettaa kovasti kun haluan vielä lapsen..

stressiä on mulla kovasti ollu jo kylläkin yli 7kk ei silti ole ollut tälläistä..

Vierailija
6/14 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollu samanlaisia kuukautisia monet monet kerrat. Siis niin, että menkat alkanu ihan normaalisti, kestäny pari päivää ja loppunu ku seinään. Sitte taas päiväm, parin päästä jatkuneet ku ei mitään taukoa olis ollukaan.

Nyt viime kuukausina menkat on muuttunu niin, että aiemman viikon sijaan ne on kestäny vaan pari päivää. Oon sit ihmetelly ja odotellu, että koska ne jatkuu, mut ne ei olekaan enää jatkunu.

Syön pillereitä aina kaks laattaa putkeen. Syyskuussa gyne ei tunnustelemalla löytäny mitään kummempaa kohdusta, sano vaan että on kovasti eteenpäin kallellaan. Pitääkö tässä nyt tosiaan huolestua kovin? Voiko ne myoomat hävitä itsestään, koska tätä taukoa menkoissa ei mulla enää ole?

Toiveissa olis kovin lapsen yritys loppuvuodesta, kunhan mies löytää töitä ja selviää, saanko jatkaa määräaikaisessa hommassani vielä toisen vuoden...

Eli kokemuksia kaipaan minäkin, ennen kuin menetän ihan totaalisesti yöuneni :)

Vierailija
7/14 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalit menkat sit viikko väliä ja alkoi hillittömillä selkäkivuilla menkat uudestaan. Lääkärin kopeloidessa kohtu oli ihan törkeen kipeä ja eiku lähete gynelle. Aluks hoitivat kohtutulehduksena, mutta seuraavana päivänä selvis, että olinkin (ollut) raskaana! Keskenmeno siis.

Vierailija
8/14 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama, ollut aina. t. 13-vuotias!

Vierailija
9/14 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli normaalit menkat ja ne alkoivat uudestaan yhden vuodottoman päivän jälkeen! mitä ihmettä tapahtuu? oon vasta 16 ja syön pillereitä. 

Vierailija
10/14 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina noin. Vuotoa tulee pari päivää sitten on taukopäivä ja sitten alkaa taas. 

Vierailija
11/14 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 13v ja mul oli menkät normisti ja sit kahen päivän pääst ne alko uudelleen. Ne on niin ku pahemmatku normisti. Kokoajan tulee hirveenä ruskeeta verta niin et sidekkin täyttyy muutamissa tunneis täyteen. Onko tää ihan normii näin nuorelle? Peloissaan

Vierailija
12/14 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin gynekologilla juurikin tästä syystä, että menkat oli normaalisti ja alkoi parin päivän päästä uudestaan. Mun tapauksessa johtui stressistä. Tällainen saattaa olla kehon keino kertoa, että nyt on syytä hidastaa tahtia. Pakkasin muksut autoon ja lähdettiin viikonlopuksi mökille rentoutumaan :)

Vierailija
13/14 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kunnon vuodot 4 päivää + alussa ja lopussa lisäksi vielä vähän vähempivuotoiset päivät. Sitten oli 6 päivää täysin vuodotonta ja seuraavana päivänä alkoi uudet, ihan samanlaiset vuodot! Eli ensin sellainen vähän vähempivuotoinen päivä, jonka jälkeen taas kunnon vuotoa. Joka päivä tulee 15-20 ml kuppiin kuten yleensäkin. Ihmetyttää tällainen. Onko muilla ollut vastaavaa ja mistä johtui?

Tällaista ei ole ennen minulla ollut, eikä uudet menkat varmaan voikaan alkaa 13 päivän kuluttua edellisistä? Syön minipillereitä ja välillä on ollut kuukausiakin vuodotonta aikaa (normaalia minipillereillä). N30+

Vierailija
14/14 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

normisettiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi