Nenäfriidan aiheuttamat traumat tulevaisuudessa. Miten mammat uskaltavat käyttää sitä vauvoihinsa?
Nenäfriida aiheuttaa pahemman itkuhuudon kuin unikoulu. Miten uskallatte käyttää sitä lapsiinne?
Kommentit (72)
kuule kun vauvani oli 2 vkkoa vanha sai kamalan flunssan, siinä on kyse siitä et pystyykö vauva hengittämään. räkää pitää imeä pois että pystyy. ei näytä jääneen mitään traumoja. lapsi nyt 3 vuotta. nyt ei enää tietenkään tarvitse käyttää.
joskus hätäpäissään yritti niistää vauvaa niin puhalsi vahingossa : )
Vauvaparka, mitkäköhän traumat sillekin tuli?
varmaan loppu elämä "terapiassa" =)
vauva huusi kuin (en sano).
Hirvittävää huutoa. Varmasti sattui.
siis että vauvalla on oikein kunnon räkätauti? siinä jos ei nenää puhdista niin se on sairaalareissu, kun vauva ei A) pysty hengittään, B)pysty syömään
ei meillä nenäfrida aiheuta mitään kovin suurta huutoa.
jos vauva jätetään yksin huutamaan eli hylätyksi jättämisen tunteesta. Nenä fridan imaisu kestää pari sekuntia ja tuskin siitä mitään traumoja tulee kuten ei esim. rokottamisestakaan tai siitä jos kävelemään opetteleva vauva kaatuu ja satuttaa itsensä. Kunhan äiti lohduttaa eikä jätä yksin itkemään.
Vauva huutaa kun ei siitä pidä.. tuskin nyt kukaan pitää jos jollain imetään nenästä, mut ei se satu todellakaan :D
Meidänkin pikkunen huutaa ku mikäkin kun sillä ottaa mut minkäs teet kun ei saa happea! Vähän pakko kun kauhea räkätauti toisella
nyt hiukan isompana jo itse pyytää, että niistä äiti sillä laitteella...
Ei tarvitse kuin ottaa nenäfriida esiin niin huuto alkaa. Huutaa jopa puolituntiakin imemisen jälkeen.
Jotain traumoja on ilmeisesti tullut kun osaa yhdistää tuotteen kovaan itkuun. Vauva on vasta 7kk.
Mutta huuto loppuu heti. Yleensä imetän heti perään kun nenä on putsattu. Ilman putsaamista syömisestä ei tule mitään.
Hirvittävää huutoa. Varmasti sattui.
Miten te äidit käytätte sitä jos lapseen oikein sattuu??? En ymmärrä...
ei oo kellekkään tullu mieleen että pieni hämävää temppu niistämisen aikana (siis jos lapsi ei suostu muuten) auttaa taatusti!
Jos imet liian kovaa tai painat laitetta nenän herkkiä limakalvoja vasten kipua aiheuttaen? Meidän lapset eivät ole ikinä itkeneet nenäfriidalla niistettäessä.
Niin huomaat ettei satu ja ehkä tajuat painaneesi sen kipeästi lapsen nenään tai jotain.
Hirvittävää huutoa. Varmasti sattui.Miten te äidit käytätte sitä jos lapseen oikein sattuu??? En ymmärrä...
ei oo kellekkään tullu mieleen että pieni hämävää temppu niistämisen aikana (siis jos lapsi ei suostu muuten) auttaa taatusti!
Meidänkin vauva pelkää ja vihaa koko friidaa. Kyllähän se sattuu varmasti. Minä en voi käyttää sitä. Laitan mieheni tekemään likaisen työn. Vihatkoon lapsi sitten häntä ennemmin kuin minua.
on 2 letkua ja putkilo välissä?
No jokatapauksessa mulla on tuo kyseinen "laite"
Se on ollut todella hyödyllinen vauvojen nuhan aikana. Meillä ei ole vauvat päässeet tukkoon menemään koska käytin sitä aika ahkeraan.
Asiasta toiseen. voisko joku selitää mulle mitä RS-virus tarkoittaa? voiko se tulla kelle vauvalle tahansa?
Kehittyykö se flunssan aikana?
voiko sitä jotenkin estää?
Meillä on 5 lasta ja ei tietääkseni yhdelläkään ole sitä ollut. Heti kun vauvalla olen flunssaa huomannut niin alotan imemisen heti ettei pääse pahaksi.
Hirvittävää huutoa. Varmasti sattui.Miten te äidit käytätte sitä jos lapseen oikein sattuu??? En ymmärrä...
Meidänkin vauva pelkää ja vihaa koko friidaa. Kyllähän se sattuu varmasti. Minä en voi käyttää sitä. Laitan mieheni tekemään likaisen työn. Vihatkoon lapsi sitten häntä ennemmin kuin minua.
Ei sen pitäisi olla mikään kidutuslaite oli lapsi sitten vauva tai napero. Jotain menee pieleen jos saa lapsen KAUHUISSAAN huutamaan.
Ei meidän lapset ole sen kummemmin välittäneet vaikka välillä on nenää fridalla imettykin.. :O
on 2 letkua ja putkilo välissä?
No jokatapauksessa mulla on tuo kyseinen "laite"
Se on ollut todella hyödyllinen vauvojen nuhan aikana. Meillä ei ole vauvat päässeet tukkoon menemään koska käytin sitä aika ahkeraan.Asiasta toiseen. voisko joku selitää mulle mitä RS-virus tarkoittaa? voiko se tulla kelle vauvalle tahansa?
Kehittyykö se flunssan aikana?
voiko sitä jotenkin estää?Meillä on 5 lasta ja ei tietääkseni yhdelläkään ole sitä ollut. Heti kun vauvalla olen flunssaa huomannut niin alotan imemisen heti ettei pääse pahaksi.
Kukahan kyseisen helvetin koneen on keksinyt?
Meilläkin mies hoitaa friidailut. Muuten jäisi imemättä ainakin minulta. Vauvan huuto on niin sydäntä raastavaa :(
Toivottavasti ei opi pelkäämään isäänsä.
Pakko huudattaa kun muuten ei saisi syötyä ollenkaan.. että pienempi paha se kai on.
Vauva huutaa kuin hoosianna.