G: Oletko ikäistäsi nuoremman näköinen?
Kommentit (54)
eniten huvitti tuossa vuosi sitten (olin silloin 27) kun menin tekemään lottoa niin kassaneiti kysyi papereita. Hieman hymyssä suin näytin ja tais sitä itteäänkin huvittaa kun näki että todella oon täysikänen.
Takana seiso vielä mies ja kaks lasta ja olin siis raskaana. Lonkkua olen kyllä saanut ostettua ilman henkkareita.
alle 20 vuotias, ja alkoikin ihmettelemään kuinka minulla on lapsia :) Täytin juuri 30-vuotta. Mutta kun katsoo äitiäni ja mummuja, niin ei onneksi ole pahasti kurttaiset geenit tulossa :) Ja liian laihat on monesti 10 vuotta omaa ikäänsä vanhemman näköisiä.
enkä kasvoistani. Mutta nuoremmaksi luullaan, mikä varmaan johtuu pienestä koosta ja teinityötn muodoista.
Ikää 28.
Itse en osaa sanoa. En ajattele ikääni enkä harrasta peileihin tuijottelua.
En ymmärrä miksi kaikkien pitäisi aina ja iänkaiken näyttää nuorilta.
Eikä se ole aina mikään positiivinen juttu. Työasioissa olisi monesti etu, että olisin ikäiseni näköinen. Välillä tuntuu, että joudun ponnistelemaan muita enemmän ollakseni vakuuttava. Tämä vielä korostuu, kun työkavereista ja yhteistyökumppaneista valtaosa on itseäni parikymmentä vuotta vanhempia miehiä... Olen siis 35-vuotias ja viimeksi viime viikolla eräs uusi työtuttavuus kysäisi, että onko minulla vielä lapsia. Kuullessaan, että vanhin lapseni on 8-vuotias, hän henkäisi, että ohhoh, oletpas nuorena aloittanut. En viitsinyt kysyä, että minkä ikäiseksi hän minut kuvitteli, mutta tästä ja monesta muusta asiasta voin päätellä, että varmaankin alle kolmikymppiseksi.
Sen sijaan uskon kyllä että tähän ketjuun vastaavat nimenomaan ne babyfacet. Jos otsikko olisi että "onko sinulla isot huulet" niin siihen vastaisivat isosuiset, eivät ne joiden vastaus olisi että "ei, ihan tavalliset huulet minulla on".
kyllähän ihmiset aina imartelevat alaspäin, mutta enpä usko aina kaikkea mitä ihmiset sanovat. Suurin osa niistäkin "nuoren näköisistä", jotka jauhavat kuinka heitä kehutaan, eivät todellakaan näytä niin nuorilta kuin itse luulevat. :)
Siksi, että ikinuoriahan kaikkien pitää nykyisin olla. Ja joo, kyllä muakin imarrellaan luulemalla nuoremmaksi, mutta mä olen ihan varma siitä, että muut tekee samoin kuin minä itsekin. Mä sanon aina sen ikäarvion alaspäin :).Jos joku kyselee tai tulee puhetta iästä, niin mä otan aina yleensä 5-10 vuotta pois siitä oikeasti arvioimastani iästä. Mä haluan olla kohtelias - ja on aika noloa, jos tulee vahingossa arvioineeksi vanhemmaksi.
Jos joku siis mun mielestäni näyttää 35 vuotiaalta, niin mä sanon, että kyllä sä olet alle kolmenkympin. Siinä teille babyfacea :)
Kysytäänkö kaupassa ja alkossakin aina kolmekymppiseltä paperit ihan vain kohteliaisuudesta, joka ikinen kerta? Ja ihan kohteliaisuudestako töissä suhtaudutaan kuin lapsukaiseen, joka on täysi keltanokka ja jota pitää holhota? Ihan kohteliaisuudestako ihmisiltä aina putoaa leuka lattiaan, kun kuulevat oikean ikäni?
Kuten saattaa huomata, niin mä en ole todellakaan mitenkään iloinen siitä, että mua luullaan teiniksi.
vaikka näytänkin kaameelta kurpalta, niin mun kaulan ja dekolteen iho on kaunis, samoin käsien iho näyttää nuoremmalta kuin monella muulla samanikäisellä. Niin ja ei tullut mainittua että olen normaalipainoinen,taulukoiden mukaan. Mutta lähempänä ylipainon rajaa kuin keskikohdassa ja siksipä yritän pudotella painoa. Se on vain kurjaa kun naama laihtuu ensin,sitten dekolteestä häviää viimeisetkin rasvat ja viimeisenä pömppis ja näin on ollut aina, riippumatta siitä millä keinoin laihdutan. Laiha naama tekee vanhemman näköiseksi :( mutta kait sitten ennemmin hoikka kuin nuorekkaan näköinen.....en tiiä-mitä mieltä muut ovat?
Jengi luulee nuoremmaksi kuin olen (43 v) Vakioveikkaus on about 30-35v. Tiedä häntä sitten, mulla ei ole vielä ryppyjä (kiitos rasvaisien teini-iän ihon) ja hiustyylini on edelleen sama suora puolipitkä kuin lukiossa...
Käytän farkkuja päivittäin - jakkupukuun en pukeutuisi kirveelläkään. Kuitenkin napapaitavaihe on jo auttamattomasti ohi eli teineily ei todellakaan kiinnosta.
Suht tuore 10 v nuorempi miesystäväni sanoi että nuorekkuuden salaisuus on normaali paino sekä iloinen ja positiivinen asenne elämään, joka näkyy kasvoissa. Suupielet osoittavat harvoin alaspäin :-D
38v, ja edelleen alkossa kysytään paperit usein :)
8-10 vuotta nuoremmaksi. Olen 36v.
On ikävää. Olen 20v ja luullaan kasvoista edelleen 14 vuotiaaksi. Siinä syy miksi kukaan ei kiinnostu
tosin opiskelen amk:ssa ja ei opet oo arvannu että oon melkeen 10 v vanhempi kuin nuorimmat opiskelijat.
Ikää 30 ja parikymppiseksi aina luullaan. Paperit kysytään aina kun ostan Alkosta jotakin, tupakkaa ostaessa myös. Haluaisin näyttää ikäseltäni enkä lapselta. Ärsyttää kun esim. töissäkin suhtaudutaan alentavasti, tyylillä "sinä tyttönen", "sä kun oot niin nuori vielä"...
Joskus tekisi mieli sanoa, että missä iässä sitä lakkaa olemasta nuori tyttö, jos ei vielä kolmekymppisenäkään... Vituttaa.
Nuorena mulla oli kaunis heleä iho. Nyt rypistynyt ohut iho. Kavereillani, joilla oli paksu iho ovat vielä ilman ryppyjä.