Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko ikäistäsi nuoremman näköinen?

Vierailija
15.01.2009 |

oletko sitä vai tuntuuko siltä?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja välillä sitten arvataan ikä ihan oikein. Nuoremmaksi varmasti vaatteiden ja hyvässä kunnossa olevan kropan takia. Esim. jos jotkut tapaavat minut ja siskoni yhtäaikaa luulevat aina minua pikkusiskoksi vaikka olen meistä se vanhempi

Vierailija
22/54 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

24- vuotias nuori nainen arveli minun olevan 30. todellinen ikäni 45. kevyessä pyöreydessä on puolensa, ei ole tullut ryppyjä, muutama nauruviiva silmien luona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulta kysytään bussissa tuleeko aikuisten vai lasten lippu ja kaupassa paperit kaljaa ostaessa. Olen kohta 30.

Ja viimeksi uusi tuttava hämmästyi kuullessaan ikäni, olisi luullut kuulemma maksimissaan 23-vuotiaaksi.

Mutta nykyään kysely riippuu siitä mitä ostan samalla tai onko lapset mukana tai olenko laittautunut. Rähjäisenä näytän enemmän ikäiseltäni ilmeisesti, taas sitten laittautuneena kysellään.

Olen lyhyt, pyöreäkasvoinen ja suurisilmäinen, se lienee syynä tähän. Lapsekas, ilmeisesti.

Vierailija
24/54 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin opiskelen amk:ssa ja ei opet oo arvannu että oon melkeen 10 v vanhempi kuin nuorimmat opiskelijat.

Ikää 30 ja parikymppiseksi aina luullaan. Paperit kysytään aina kun ostan Alkosta jotakin, tupakkaa ostaessa myös. Haluaisin näyttää ikäseltäni enkä lapselta. Ärsyttää kun esim. töissäkin suhtaudutaan alentavasti, tyylillä "sinä tyttönen", "sä kun oot niin nuori vielä"...

Joskus tekisi mieli sanoa, että missä iässä sitä lakkaa olemasta nuori tyttö, jos ei vielä kolmekymppisenäkään... Vituttaa.

Vierailija
25/54 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulta kysytään bussissa tuleeko aikuisten vai lasten lippu ja kaupassa paperit kaljaa ostaessa. Olen kohta 30.

Ja viimeksi uusi tuttava hämmästyi kuullessaan ikäni, olisi luullut kuulemma maksimissaan 23-vuotiaaksi.

Mutta nykyään kysely riippuu siitä mitä ostan samalla tai onko lapset mukana tai olenko laittautunut. Rähjäisenä näytän enemmän ikäiseltäni ilmeisesti, taas sitten laittautuneena kysellään.

Olen lyhyt, pyöreäkasvoinen ja suurisilmäinen, se lienee syynä tähän. Lapsekas, ilmeisesti.

Minä kirjoiti tuon nyt, ja olin näköjään vastannut tähän samaan ketjuun aikaisemmin näin:

Kaikki luulevat alle 18-vuotiaaksi, vaikka olen jo 26. Yleensä naurattaa, joskus harmittaa. Olen aina ollut nuoren näköinen, johtunee pyöreästä kasvonmuodosta ja lyhyestä mitasta.

Äiti oli samaa luokkaa. Isä aina kertoo kuinka oli yrittänyt vielä äitiä syömään oikein ravintolaan, kun äiti odotti siskoani viimeisillään ja oli tosi väsynyt ja vähän surullisella tuulella. Ravintolan väki vain ei päästänyt äitiä sisään, kun paperit olivat jääneet kotiin, ja äiti näytti niin nuorelta. Eipä se vauvamahainen äiskä olis mitään alkoholia juoneet, mutta eivät päästäneet silti sisään. Isä on siitä vieläkin sen verran vihainen (siitä on liki 40 vuotta aikaa), että aina paikan ohittaessaan mainitsee "tuossa oli se ravintola!"

Jopas.. pitäisköhän tehdä jotain muuta kuin hengata av:lla.. :D

Vierailija
26/54 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan uskon kyllä että tähän ketjuun vastaavat nimenomaan ne babyfacet. Jos otsikko olisi että "onko sinulla isot huulet" niin siihen vastaisivat isosuiset, eivät ne joiden vastaus olisi että "ei, ihan tavalliset huulet minulla on".

kyllähän ihmiset aina imartelevat alaspäin, mutta enpä usko aina kaikkea mitä ihmiset sanovat. Suurin osa niistäkin "nuoren näköisistä", jotka jauhavat kuinka heitä kehutaan, eivät todellakaan näytä niin nuorilta kuin itse luulevat. :)

Siksi, että ikinuoriahan kaikkien pitää nykyisin olla. Ja joo, kyllä muakin imarrellaan luulemalla nuoremmaksi, mutta mä olen ihan varma siitä, että muut tekee samoin kuin minä itsekin. Mä sanon aina sen ikäarvion alaspäin :).

Jos joku kyselee tai tulee puhetta iästä, niin mä otan aina yleensä 5-10 vuotta pois siitä oikeasti arvioimastani iästä. Mä haluan olla kohtelias - ja on aika noloa, jos tulee vahingossa arvioineeksi vanhemmaksi.

Jos joku siis mun mielestäni näyttää 35 vuotiaalta, niin mä sanon, että kyllä sä olet alle kolmenkympin. Siinä teille babyfacea :)

Vierailija
27/54 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta usein mua on luultu 5-7 vuotta nuoremmaksi, kuin oikeasti olen (olen 32-vuotias). Johtunee siitä, että pukeutumiseni on nuorekasta ja kroppa on aika timmissä kunnossa, vaikka sillä onkin lapsia tehty :)

Vierailija
28/54 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa tai Alkossa kysytään aina paperit, olen 28v.

Vierailija
29/54 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen sitä ihan mielelläni, olen 46.

Vierailija
30/54 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eilen sukujuhlissa otettuja kuvia itsestäni. Läski, leuaton nelikymppinenhän niissä kuvissa kuitenkin esiintyi.

Peiliin katsoessani otan ilmeisesti jonkin tietyn nuorentavan ilmeen. Valokuvissa se totuus näkyy. Kyllä vituttaa.

Vierailija
31/54 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35v ja yleensä mua luullaan lähes 10 vuotta nuoremmaksi. Viimeksi mua yritti iskeä mies joka luuli mua oman ikäisekseen, oli 26v. Pari vuotta sitten multa kysyttiin Alkossa paperit kun olin viiniä ostamassa. =)

Vierailija
32/54 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mahdollisesti jopa vanhemmalta. En osaa sanoa, enkä ole kysellyt keneltäkään. Liikun useimmiten 4 lapsen kanssa kaupassa joten papereita ei kysellä jos ostankin miehelle muutaman kaljan. Baareissa en käy.

Ikää 27.

Vierailija
33/54 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäiset rypyt on ilmestyneet (olen 52v). Väsymys näkyy heti omasta mielestä, mutta ilmeisesti olen edelleekin nuoremman näköinen koska arviot tällä hetkellä liikkuu tuolla 40+ paikkeilla.

Pukeudun nuorekkaasti mutten provosoivasti tai pissismäisesti, olen aina huoliteltu kaikin puolin.

Vierailija
34/54 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38 v ja näytänkin mielestäni ikäiseltäni. On jo vähän ryppyjä silmien alla ja vähän ylipainoakin. Silti minua aika usein luullaan alta kolmekymppieseksi, koska olen lyhyt, lapsenpyöreäkasvoinen (eli läskinaama!) ja tyylini on aika nuorekas eikä mikään ladylike. Ehkä ne ihmiset kiinnittää enemmän huomiota kokonaisvaikutelmaa kuin yksittäisiin ryppyihin.

Vierailija
35/54 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta mielestäni näytän naamasta kulahtaneelta ikäiseltäni, samoin vartaloni kaikesta liikunnasta huolimatta on kulahtanut,eli veltohkon oloinen.Johtunee tämä kaikki siitä että olen joskus painon kanssa jojotellut ja iho/kudostyyppini ei ole palautuvaa sorttia, eli sellaista venynyttä nahkaa on paljon.

Kasvoista ikä näkyy nimenomaan kasvojen alaosasta,joka näyttää jo veltostumisen merkkejä, mm syvät nasolabiaalit. Kasvoni ovat kapeat ja pienet,poskipäät korkeat. Silmien ympärillä ei paljoakaan ryppyjä,mutta silmien aluset pussittaa herkästi

Monet ei silti usko että minulla on niin vanhoja lapsia,eli luulevat nuoremmaksi.En usko että ulkonäön vuoksi vaan iloisuuden ja pirteän asenteen vuoksi. Pukeudun myös farkkuihin ja t-paitaan, sekin voi tehdä.En käytä juuri koskaan meikkiä, enkä laita hiuksia muuten kuin nutturalle tai muuten kiinni. En siis "tällää" päivittäin,ehkä pitäisi, mutten viitsi. oma puoliskoni on ikäistään hieman vanhemman näköinen kasvoiltaan(kropaltaan nuoremman) joten ei mulla hätää. Olen 45v.

Vierailija
36/54 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisihan se tietysti mukavaa ... vai olisiko sittenkään? Ihan sama minkä ikäiseltä muiden mielestä näytän, se ei kuitenkaan todellista ikääni muuta mihinkään.

Vierailija
37/54 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua luultiin ikäistäni paljon nuoremmaksi. Sitten yhtäkkiä rupsahdin. Ensin tuli muutama ryppy ja nyt niitä nauraessa näkyy oikein kunnolla. Jos pitäisin naamaa peruslukemilla niin voisin mennä ehkä pari vuotta nuoremmasta. Olen 36-vuotias.

Vierailija
38/54 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka muuten naama olisi siloinen ja kroppa hyvä niin jotenkin silmät aluset rypistyy tai kulahtaa ensimmäisenä.

Vierailija
39/54 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin esim. keski-ikäiset, repsahtaneet koulukaverimme, joita näemme kerran vuodessa tai kahdessa. Tai tältä ainakin tuntuu, kun näkee vanhoja tuttuja ja niistä on tullut keski-ikäisiä mummoja/vaareja....

Itsestään ei vastaavaa muutosta kai vain huomaa, koska itsensä näkee joka päivä, ja muutos eilisestä tähän päivään on niin pieni, ettei sitä näe.

Vierailija
40/54 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikäisekseni arvioidaan. Ei ole enää lapsenpyöreyttä kasvoissa, mutta muuten vielä ihan hyvin säilynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä