Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi "kaikki" haluaa TYTTÖvauvan

Vierailija
26.02.2010 |

ja "petytään" poikaan????

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos saan joskus toisen lapsen pettyisin, mikäli se oli tyttö. Pojat on vaan jotenkin sympaattisempia & helpompia :)

Vierailija
2/43 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä naiset usein haluavat tytön ja miehet pojan...

mutta en kyllä usko, että poikaan petytään sen useammin kuin tyttöönkään. ehkä perheet jossa on jo esim. 3 tyttöä toivovat saavansa pojan tai päinvastoin.

Itse olen saanut pojan enkä ollut pettynyt. Kun sain toisen lapsen oli se tyttö, mikä oli ihan kivan kun poikakin jo oli. en kyllä usko, että olisin pettynyt vaikka olisinkin saanut toisen pojan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suloisempia, fiksumpia, oppivat nopeammin jne.

Vierailija
4/43 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta kolme tyttöä kuitenkin löytyy.Parin viikon päästä laskettuaika ja saa nähdä tuleeko tosiaan se tyttö,toki olisin iloinen jos se vaikka olisikin poika:DMies toivoo kolmatta tyttöä,minä sitä poikaa:D

Vierailija
5/43 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suureksi onneksi en myöskään saanut, vaan sain maailman ihanimman, suloisimman, komeimman etc. POJAN!

Vierailija
6/43 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan halunnut tyttöä. Tytöt ovat ärsyttäviä, näsäviisaita ja pikkuvanhoja sekä vaikeita tapauksia.

No sellainen tupsahti sekaan ja kaksi poikaa yhdessäkin on helpompia kuin yksi tyttö :(

Vierailija
7/43 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusin aina pojan! kun tulin raskaaksi ultrassa sanotiin vauvan olevan tyttö. Olin hieman pettynyt.

Kun vauva sitten syntyi ja kätilö sanoi että poika tuli olin aivan onneni kukkuloilla!!!

Vierailija
8/43 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että äläpäs yleistä!pojillahan onkin useimmiten se ADHD useammin kuin tytöillä

Vierailija
9/43 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tyttöraasu vaistoaa että äiti ei pidä hänestä...

koskaan halunnut tyttöä. Tytöt ovat ärsyttäviä, näsäviisaita ja pikkuvanhoja sekä vaikeita tapauksia. No sellainen tupsahti sekaan ja kaksi poikaa yhdessäkin on helpompia kuin yksi tyttö :(

Vierailija
10/43 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onneksi sellaisen sainkin :) Mutta luulisin että on tavallisempaa että naiset toivoo tyttöjä ja miehet poikia.

Vierailija
11/43 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusin aina pojan! kun tulin raskaaksi ultrassa sanotiin vauvan olevan tyttö. Olin hieman pettynyt.

Kun vauva sitten syntyi ja kätilö sanoi että poika tuli olin aivan onneni kukkuloilla!!!

rakenneultrassako sulle sanottiin vauvan olevan tyttö.Miten ne niin väärin näki?

Vierailija
12/43 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi jo onkin, saa nähdä kumpi tämä kolmas.

Vierailija
13/43 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakenneultrassako sulle sanottiin vauvan olevan tyttö.Miten ne niin väärin näki?

voi se pienenpieni pippeli olla hyvinkin piilossa, mikään ultra ei oo 100 prosenttisen varma! eikä ole mitenkään harvinaista, eikä kyllä kannata kirkkain silmin uskoa kaikkea mitä sanotaan.

Vierailija
14/43 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakenneultrassa rv21 sanottiin, että ei kyllä näytä pojalta. tyttö sieltä tulee. Onneksi en ostanut valmiiksi mekkoja yms. :) olin kyllä jo katsellut tyttöjen tavaroita.

olen kuullut muutamia tapauksia, joissa ultrassa on veikattu tyttö ja poika on tullut.

Vierailija
15/43 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, ja olen ostellut mekkoja :) Poikakin olisi käynyt tottakai, mutta pieni riemunkiljahdun (sisäinen) pääsi kun kuulin.

Vierailija
16/43 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ei jaksa juosta poikien perässä.

Vierailija
17/43 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakenneultrassa rv21 sanottiin, että ei kyllä näytä pojalta. tyttö sieltä tulee. Onneksi en ostanut valmiiksi mekkoja yms. :) olin kyllä jo katsellut tyttöjen tavaroita.

olen kuullut muutamia tapauksia, joissa ultrassa on veikattu tyttö ja poika on tullut.

jotenkin sitä vain luottaa kyllä arvioon jos vaikka kokenut ultraaja kyseessä.Aika pientähän erehtymisen mahdollisuus taitaa kuitenkin olla.

Vierailija
18/43 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennen tätä palstaa luulin että kaikki haluavat ainakin yhden pojan. Ja poika halutaan aina ensimmäiseksi, jotta ei olisi jatkossa paineita sukupuolen suhteen ;). Ihan yllätyksenä tuli että tyttö onkin se toivotumpi, en kyllä vieläkään usko. Itse olen toivonut poikaa. Jos olisin eroamassa miehestäni ja raskaana, niin siinä tapauksessa tyttö olisi luontevampi. Ehjään ja vahvaan perheeseen pojat toivotumpia, näin luulin..

Vierailija
19/43 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lähipiirissä olen nähnyt että tytöt on kyllä paljon vaikeampia kasvatettavia. Ja moni vanhempi itse sanoo niin. Minä olen aina halunnut poikia ja nyt meillä on 2 poikaa, 3:tta lasta ei tule, en toiki voisi sanoa että olisin pettynyt jos olisi tullut tyttö, se on asennekysymys.

Vierailija
20/43 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki haluaa varsinkin esikoisestaan pojan.. tai yleensäkin ainakin yhden pojan. Noin vanhojen perinteiden mukaan pojan mukanahan se suku varsinaisesti jatkuu... (tytöt kun usein luopuu sukunimestään..)