Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millon vauva voi olla yötä isänsä luona?

Vierailija
26.02.2010 |

Olen viimeisilläni raskaana oleva tuleva yh (vauvan isä säikähti raskautta, mutta nyt haluaa kuitenkin osallistua vauvan elämään) ja mietin, että miten pieni vauva voi olla yötä isänsä luona. Isän on tarkoitus tavata vauvaa alusta asti muutaman kerran viikossa ja noin pari kolme tuntia kerrallaan. Alkuun minun luonani, mutta vähitellen sitten isän luona.

Tuo on nyt selvää, tarkemmin selvinnee vauvan synnyttyä. Yökyläilyt on ne pohdinnan aihe, millon ja miten monta yötä? Tähän tietysti vaikuttaa myös imetys (jos se onnistuu), mutta oisko antaa jotain osviittaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisilta se käy luonnostaan ja toiset ei osaa eikä opi olemaan lasten kanssa. Jos teillä on pitkä suhde takana, tunnet miehen ja voit ennustaa miten menee, se että on isä, ei vielä paljoa merkitse, ja kun ottaa vielä huomioon että säikähtää raskautta, ei sitä järin kypsänä ihmisenä voi pitää. Lapsi ei ole lelu, jonka kanssa leikitään yökylää.

Vierailija
2/3 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pienen vauvan kuulu olla erossa äidistä, varsinkaan yötä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vauva näkee usein isäänsä niin hänestä tulee vauvalle tuttu ja voi olla yötä jo ennen 1v ikää.

Meillä tehtiin niin, että isä tapasi kaksosia minun luonani 3-5kertaa viikossa muutaman tunnin kerrallaan ja sit isä alkoi ottaa kaksosia päivisin muutamaksi tunniksi luokseen ja kun kaksoset oli n. 4kk niin isä hoiti heitä ekan yön luonani ja tuon jälkeen vielä muutamia kertoja kävi luonani hoitamassa öisin kaksosia kunnes sitten vähän ennen 6kk ikää kaksoset meni ensimmäisen kerran isänsä luo kahdeksi yöksi.

eikö se suositus ole päivä per ikävuosi eli ei alle vuoden vanhana ollenkaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi