Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniit naiset ja karvat

Vierailija
03.09.2026 |

Ovatko kaikki kauniit naiset kokonaan karvattomia aina? Heillä ei koskaan ole hieman liian pitkäksi kasvavaa sänkeä alapäässä ym? Asia on mielessä kun itsellä on hormonihäiriöstä johtuva liikakarvoitus ja olen kateellinen kauniille naisille. Jos itse joutuisin onnettomuuteen ja sairaalaan olisin alle viikossa niin karvainen, että trans yhteisö pyytäisi keulahahmoksi nainen/mies-hahmona. Elämä on jatkuvaa karvanpoistoa ja pakkoajattelua, häpeää epänaiseölisuudesta. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat eivät ole epänaisellisia vaan normaaleja kaikilla ihmisillä.

Vierailija
2/14 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla paksuhiuksisilla on karvoja myös ns. väärissä paikoissa. Suomalaisena olet todennäköisesti hirsutismistakin kärsivänä vähäkarvainen verrattuna eteläisempiin maihin, joissa jo viisivuotiaalla tytöllä voi olla viikset. Monet ihailemistasi kaunottarista ovat todennäköisesti karvaisempia kuin sinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä sanoisin kauniiksi ihan tunteella vaikka karvoja vähän olisikin.

Vierailija
4/14 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla noin helvetin tyhmä?!

Vierailija
5/14 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkauden esteenä on vähän karvoja? tuskin este.

minä lämmitän paita päällä tai ilman.

Vierailija
6/14 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.  Tajuatko että olet naiseksi harvinaisen typerä?

Vierailija
7/14 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat eivät ole mitenkään epänaisellisia, vaikka nyt onkin jo jonkin aikaa karvattomuusmuotia eletty. 
Myös miehet joiden kanssa olen ollut, ovat poistaneet/siistineet karvojaan niin alapäästä kuin yläpäästäkin. 

Päivittäinhän niitä karvoja joutuu poistamaan, jos haluaa pitää sileänä. Sokerointi toimii paremmin, ja pitää karvat hetken aikaa poissa. Sheivaus huonoin, sänki tulee heti seuraavana päivänä. 

Ei karvoista kannata kuitenkaan stressata, vaan mieluummin on sillä pikku sängellä sen päivän-kaks, kuin alkaa päivittäin sheivaan ja ärsyttään ihoa. 

Vierailija
8/14 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä minä sanoisin kauniiksi ihan tunteella vaikka karvoja vähän olisikin.

Siis jos mietit kaunista, naisellista, sopivan hoikkaa X-vartaloa vaikkapa realististen maalausten tyyliin, niin ei karvatupsu alapäässä sitä näkyä todellakaan mitenkään epäviehättäväksi tai epänaiselliseksi muuta! 

Vierailija
9/14 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti mainostetaan sokerointia ym. Pitää olla huoliteltu. Karvoja on reisissä jopa ja häppäreissäkin! 

Vierailija
10/14 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla paksuhiuksisilla on karvoja myös ns. väärissä paikoissa. Suomalaisena olet todennäköisesti hirsutismistakin kärsivänä vähäkarvainen verrattuna eteläisempiin maihin, joissa jo viisivuotiaalla tytöllä voi olla viikset. Monet ihailemistasi kaunottarista ovat todennäköisesti karvaisempia kuin sinä. 

Kyllä.

Nämä tummat etelän kaunottaret ovat sellaisia karvapilluja, että heikompaa miestä hirvittää.

Vierailija
11/14 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hiton väliä on jollain  karvoilla alapäässä? Kuka niitä kattelee. Jos kumppani ei niitä siellä hyväksy niin se ei ole sun ongelma vaan sen. Jos suhde kaatuisi johonkin karvoihin niin voi luoja tätä touhua.

Vierailija
12/14 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hiton väliä on jollain  karvoilla alapäässä? Kuka niitä kattelee. Jos kumppani ei niitä siellä hyväksy niin se ei ole sun ongelma vaan sen. Jos suhde kaatuisi johonkin karvoihin niin voi luoja tätä touhua.

Juu ei mua haittaa karvoitus siellä. Olkoot karvaton tai karvallinen. 

Vierailija
13/14 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naisihanne  - ulkoäön suhteen - on naisellinen nainen (rintojen ja pyllyn koko ei ole oleellista, kunhan erottuvat), nätillä naamalla ja naisellisella vaatetuksella, mutta joka EI ajele häpykarvojaan. Siistiminen ok, mutta jopa rehottava viidakko parempi kuin posliini.

Vierailija
14/14 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks  kaunilla- miks ei kaikilla muilla akoilla-  kauneusko joka muutenkin makuasia-  tekee sen, että heille ei kasva karva, ei ulosta, ei pierre, ei haise alapää, ei hikoile.

joo sairaalassa joku vaksijätkä laittaa sulle tiedottamalle katetrin virtsaputkeen- ei edes naissairaanhoitaja-  ilmankos pervot jätkät hakeutuu sinne duuniin. näkee sun virtsaputken aukon ja tuheron- ou jee

kohtuukarva ookoo-  mutta tosi kurjaa toi mistä kerrot.

jos viiksi tai leukakarvaa- nypi suurennospeilin edessä pinseteillä, viimeistele  höylällä. toikin ongelma- niillekin kasvaa kasvokarvaa joilla muuten vähän muualle-   meikki näyttää pahalle kun valo osuu-esim päivänvalo.

onko hormonitasapaino ok jne.  

Vierailija
15/14 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tollanen vähä nyppii?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme