Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoitin työnantajalle etten mene takaisin jos joudun huonompiin töihin kuin ennen ä-lomaa.

Vierailija
26.02.2010 |

Otan sit lomarahan ja lopputilin, mutta paskaduunia en ala vääntämään. Saman rahan saan työttömänä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ole laillista että ä-loman jälkeen joutuu huonompiin töihin. Palkka ei voi alentua ilman painavaa syytä.

Vierailija
2/6 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyppi, joka tekee samat hommat kuin minä ennen äitiyslomaa ja se tyyppi jatkaa edelleen töissä. Mä en mee ollenkaan takas jos alenen joksikin varastonsiivooja-keittäjäksi.

Samat rahat tulee kelalta, sossusta ja liitosta kuin palkkana saisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnantajallesi lainvastaisesti toimimisen. Vie juttu liittoon, he nostaisivat tuosta todennäköisesti oikeusjutun ja saat joko entisen hommasi takaisin tai todennäköisemmin ne lomarahat, lopputilit SEKÄ ylimääräisiä korvauksia reilusti. Mutta ei ole pakko, jos ei ilmainen raha kelpaa.

Vierailija
4/6 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on palkattu ä-loma sijainen, joka lähtee kun sinä palaat.

Vierailija
5/6 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ennen äitiyslomaa, mutta hiukka vituttaa jos toimistohommat vaihtuu joksikin vitun kahvinkeitoksi ja yleisenä juoksutyttönä olemiseksi ja varmaan tarvittaessa luuttuan työpaikan lattiatkin jos ne ei muuta keksi. Toimistoassistentillä kun voi teettää mitä tahansa.

Vierailija
6/6 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan mä tein sen tyypin hommia ja se tyhjä paikka täytettiin vasta ku mua ilmaisena työntekijänä käytettiin siihen asti kun jäin ä-lomalle. ts. tein hoitsun koulutuksella lääkärin hommia ja se lääkäri palkattiin vasta kun en ollut enää käytettävissä ja nyt mun pitäis ruveta taas hoitsuksi.