Sain lapsen 60v ikäisen miehen kanssa - kysy mitä haluat ev
Kommentit (25)
vanhuuden höperyyteen tai muihin iän tuomiin sairauksiin. Siinä sinulla sitten on hoitamista mies ja pesue.
Oletteko sopineet näistä asioista etukäteen miten toimia?
Minnekään laitokseen en miestäni tietenkään lykkäisi mutta varmasti jos lapsi olisi vielä kovin pieni niin hankkisimme lastenhoitajan avukseni. Siskoni on yksinhuoltaja ja hänen elämäänsä nähneenä ymmärrän ettei yksinhuoltajuus ole todellakaan herkkua (saati jos olisi vielä sairas mieskin hoidettavana) mutta uskon että kykenisin pärjäämään.
ap
Vanha tasokas mies voi olla parempi kuin nuori reppana. Muita ei ehkä ole ollut tarjolla.
Onko vävy nuorempi vai vanhempi? Ja mitä tuumasivat kun toit vävyn näytille?
Muita ei ehkä ole ollut tarjolla.
ap
Äitini on 59v ja isäni 65v.
Eli äitini on nuorempi kuin mieheni ja isä taas muutaman vuoden vanhempi.
Kyllähän he aluksi muutaman kerran haukkoivat ilmaa kun asiasta kerroin mutta aika nopeasti asian kanssa tulivat sinuiksi. No, ainakin on harvinaisen paljon vanhemmillani ja miehelläni keskustelunaiheita kun ovat samaa ikäluokkaa...
Siskolleni tämä ikäero oli ehkä vaikeampi pala.
ap
Lapsen valmistujaisjuhlien aikaan isä saattaa olla montussa tai kuola valuen jossain laitoksessa..Ei j''''''ta!
- Antaa ainakin parempaa kuin exäni (ikäeroa meillä oli 1v). ;) Exän kanssa en saanut koskaan orgasmia yhdynnässä. Nykyisen mieheni kanssa saan joka kerta.
pystyykö miehesi antamaan hyvää seksiä? myös esim. hyvää suuseksiä?
onko parempi kuin nuoremmat?
Ikäeroa siis rutkasti mutta vähemmän kuin Lipponen & Lipposella tai Niinistö & Haukio.
ap (joka vastasi siis olevansa 35v muttei tajunnut laittaa siihen että on ap).
Mun mieheni oli 50v. kun saimme lapsen. Toinen syntyy kesällä, mies on silloin 53. Itse olen melkein 20v. nuorempi.
Meillä mies jaksaa oikein hyvin, välillä paremmin kuin minä:-)
Tunnen yhden 63-vuotiaan miehen, olen miettinyt jaksaisiko/haluaisiko vielä lasta. Vaikuttaa oikein hyväkuntoiselta, vaativassa bisnestyössä vielä, tosin eläkeikä kolkuttaa, mutta matkustelee töiden puitteissa ja muutenkin vielä koko ajan. Aika hyväkuntoinen siis täytyy olla?
- Miehen sosiaalinen status? Hmm. No tuo on keskijohtoa kv. yrityksessä eli ei mikään duunari mutta ei myöskään tj. Pankkitilin saldoa en tiedä mutta palkka on 4300e/kk. Asunto on meillä velaton (ja 2/3 miehen nimissä) - se nyt selkeästi on seurausta siitä että mies on vanhempi. Ehti maksaa lainansa pois jo aikaisemmin edellisestä asunnosta ja kun yhdistettiin minun yksiöstä saamani rahat niin saatiin velaton isompi asunto.
- Hyvin tuo on ainakin vielä jaksanut pyöriä näissä vauvaperheen jutuissa. Yövalvomiset yms. ei ole aiheuttanut ongelmia. Viettää mielellään aikaa lapsensa kanssa ja puuhailevat paljon yhdessä.
- On hyvässä kunnossa. Jos nyt pituus/paino suhteesta voi jotain johtopäätöksiä tehdä niin pituutensa on 190cm ja paino 79kg. Mies harrastaa triatlonia (käydään ulkomailla kilpailuissa kerran vuodessa) ja maastopyöräilyä.
- Miehellä on poika edellisestä avioliitosta. Tämä on 2 vuotta nuorempi kuin minä olen. Tällä pojalla ei ole vielä lapsia mutta hän on jo avioliitossa eli kyllä niitä lapsenlapsia on varmasti tulossa. :) Oikein hyvin on poika suhtautunut minuun alusta alkaen. Samoin hänen puolisonsa (tosin hän tuli kuvioihin vasta sen jälkeen kun minä olin pojan isän kanssa naimisissa).
ja jos on niin minkä ikäisiä ne ovat ja miten suhtautuvat sinuun ja lapseenne?
- tutustuttiin triatlon piireissä. Tai no se on liian hienosti sanottu. Mentiin vaan sattumalta samalla koneella samaan paikkaan harrastelijakilpailuun ja tajuttiin kamppeita roudatessamme että taitaa olla sama harrastus.
- tutustuttiin triatlon piireissä. Tai no se on liian hienosti sanottu. Mentiin vaan sattumalta samalla koneella samaan paikkaan harrastelijakilpailuun ja tajuttiin kamppeita roudatessamme että taitaa olla sama harrastus.
vanhuuden höperyyteen tai muihin iän tuomiin sairauksiin. Siinä sinulla sitten on hoitamista mies ja pesue.
Oletteko sopineet näistä asioista etukäteen miten toimia?