Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita kotiäitejä jotka saavat mieheltään kuukausirahaa?

Vierailija
26.02.2010 |

Itse saan 20 eur kk käyttää mihin haluan.Muuten mies maksaa asuntolainan,laskut ja ruuat.Itse hoidan lasta kotona.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurattaa, sori vaan.

mies laittaa mulle joka kk 500 euroa, tosin maksan ruokakaupassa ja kampaajalla jne tosta rahasta. jos raha loppuu niin sitten mies maksaa ruoat jne.

Vierailija
2/34 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin minä rahaa enemmän tarvitsisin kun mies maksaa lainat,laskut ja ruuat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran pienet tulot.

Vierailija
4/34 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastaan kuitenkin. Meillä yhteinen tili, eli voin ostaa mitä haluan tai tarvitsen, itselleni, lapsille ja miehellekin.

Mutta olen melko nuuka, harvoin heräteostoksia. Kahviloissa kyllä käyn, niihin tietenkin menee rahaa "turhaan".

Vierailija
5/34 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurattaa, sori vaan.

mies laittaa mulle joka kk 500 euroa, tosin maksan ruokakaupassa ja kampaajalla jne tosta rahasta. jos raha loppuu niin sitten mies maksaa ruoat jne.

Jos miehesi elättää perhettänne kokonaan ja sinä hoidat juoksevia kuluja, eikö kätevintä olisi yksi yhteinen tili? Tuollainen "mies laittaa tilille käyttörahaa" -systeemi kuulostaa jotenkin alentavalta.

Vierailija
6/34 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kovasti rahaa käytä niin mulle 20 eur kk ihan ok.

Vierailija
7/34 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä vaan sinne tunnukset ja mulla ei pankkikorttia niin siksi antaa rahaa joskus.

Vierailija
8/34 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä maksan meidän ruokaostokset, sekä lasten vaatteet osittain sekä tietysti omat menoni. Mies maksaa kaikki laskut eli autot, talon, vakuutukset ja lainanlyhennykset.

Vierailija
9/34 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos mielellesi tapahtuu jotakin, mistä saat rahaa? Miten sulla ei muka ole edes pankkikorttia, jos on yhteinen tili? Tämän on pakko olla provo..

on meillä yhteinen tili miehellä vaan sinne tunnukset ja mulla ei pankkikorttia niin siksi antaa rahaa joskus.

Vierailija
10/34 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko mihin sitten käytät tuon 20€:n kuukausirahasi?

Vierailija
11/34 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis paljonko miehillänne jää käteen lainojenhoitokulujen yms mainitsemienne kulujen jälkeen ??

Vierailija
12/34 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan 20 eur kk

Ap:llä unohtui varmaan nolla tuon summan perästä (HOPE SO!)

Meillä omat tilit mutta minä hoidan laskut, lainan ym. ja tsekkaan tietyn summan kummallekin jolla pärjätään kuukausi. Loput säästötilille.

Vierailija
13/34 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä maksan meidän ruokaostokset, sekä lasten vaatteet osittain sekä tietysti omat menoni. Mies maksaa kaikki laskut eli autot, talon, vakuutukset ja lainanlyhennykset.

Vierailija
14/34 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siittä lainat ruuat yms.ehkä 400-500 eur kk jää.

Vierailija
15/34 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki rahat on yhteisiä, siltä tililtä maksetaan missä rahaa on. Mitään viikko- tai kuukausirahoja ei erikseen maksella.

Vierailija
16/34 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja noilla makselen omat kuluni ja pääasiassa lasten vaatteet.

Vierailija
17/34 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tunnukset miehen tilille ja miehen maksama luottokortti. Voin ostaa mitä haluan.

Kuuluu minusta automaattisesti kotiäidin luontaisetuihin.

Vierailija
18/34 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä paljoa jää. Miehelle jää kaikkien laskujen jälkeen kuukaudessa käteen ehkä n. 500 E. Tästä ylimenevästä yritetään sitten säästää ja budjetoida lapsille jotain ylimäääräistä, kuten kesän huvipuistokäynti tai elokuvaliput yms. Minulle ei paljoa jää, ehkä satanen kuussa mutta en kauheasti pääse täällä maalla muutenkaan rellestämään. Vaatekauppoihinkin on matkaa. Usein käy niin, että jos jotain haluan/tarvitsen niin mainitsen siitä vieraillessamme vanhemillani ja lähden äitini kanssa kauppaan sitä hakemaan.

Noloa, tiedän, 35-vuotias roikkuu äidin lompakolla, mutta minkäs teet, tämä on nyt tämä elämänvaihe, haluamme pitää kolme lastamme (3v, 4v ja 6v) omassa hoidossamme emmekä ole laittaneet heitä päiväkotiin. Siksi jää minun palkkani saamatta nyt vielä muutaman vuoden. Sitten kun kaikki lapset ovat alkaneet koulun niin rupean etsimään jotain työtä. Toivottavasti jotain sitten myös löytyy.

Vierailija
19/34 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ole vaan varaa maksaa enempää ja mä olen vähään tyytyväinen.

Vierailija
20/34 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni maksaa vaatteeni tosin ostan niitä harvoin.4krt vuodessa mun kampaamokäyntini.Mihin edes rahaa tarvitsisin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi