Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä koikset rinnat teillä muilla hoikilla? Pohdin josko nuo tyhjentyneet rinnat tuosta

Vierailija
26.02.2010 |

pyöristyisivät jos saisin lisää painoa haalittua. Nyt on 70b/c ja painoa minulla 50kg, pituutta 167cm.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla ei olisi 50 kg rintoja ollenkaan. Nyt kun painan 60 kg on ehkä a/b.

Ensimmäisenä se paino tulee kyllä mahaan ja takapuoleen sekä reisiin ja viimeisenä rintoihin.

Vierailija
2/8 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun se on 26, kuppikoko on D/E, eli kyllä se paino kuppikoon kanssa korreloi. ihmisestä kyllä aina riippuu, miten se lisäpaino jakautuu (mulla onneksi enemmänkin tisseihin ja peppuun/ reisiin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla painoa kerääntyy lähinnä vain pyllyyn ja reisiin. Vatsa pysyy litteänä ja rinnat pikkuriikkisinä, vaikka lihoisin 5 kg. Vasta ihan viimeisenä alkavat rinnat ja kasvot pyöristyä, jos lihon noin 10 kg, mikä ei juuri kiinnosta...

Olen 179 cm / 63 kg. Olen tyytyväinen näin, vaikka persettä löytyy edelleen ja rinnat ovat aa-kuppia. Tämä nyt vaan on se minun ikioma vartalonmallini ja tykkään siitä.

Eli ap, riippuu vartalotyypistäsi.

Vierailija
4/8 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppikoko 75D.

Vierailija
5/8 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta painon lisäys. 10 kiloa painavampana tuo alamitta oli viitisen senttiä isompi, mutta rinnanympärys sentilleen sama 82cm (rintsikat silloin kokoa 70A).

Kaikki paino kerääntyy vyötärön alapuolelle.

Vierailija
6/8 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mä olin tuossa 50 kilon paikkeilla, oli kuppikoko 70a. Nyt kun olen 60 kilon tienoilla, on koko 75d.

Rintojen ja hartioiden lihaskunnosta kannattaa kuitenkin pitää huolta. Mulla on varsin ryhdikkäät ja pystyt rinnat, mutta pelkällä lihomisella tuleehelposti roikut.

Vierailija
7/8 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tässä puhuttu hoikista!?

Vierailija
8/8 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuen vähän liivivalmistajasta, mitat 168/59.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän