Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisi saada "stailauksen" kotiin?

Vierailija
26.02.2010 |

Kotimme kaipaisi pientä pintapuolista stailausta, ei mitään remonttia, mutta haluisin sisustuksen jotenkin tasapainoon. Tuntuu etten itse osaa valita värejä ja koriste-esineitä.

Mistä voisi saada stailaajan kotiin? Ovatko ne siis sisustusarkkitehtejä? Onko jollain kokemusta? Mitä mahtaa maksaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

remontti, mutta hän suunnitteli myös valaisimet, huonekalut ja tekstiilit. Meillä oli könttähinta, mutta muistaakseni lisätunnit olisivat olleet n.42e. Oli hintansa väärtti!

Vierailija
2/4 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa katsoa, että on referenssejä ja että on liiton jäsen. Kertoo ammattitaidosta. Meillä esim. olohuoneen stailaus maksoi n. 300 e. Sisältyi siis vain uudelleen järjestely asiakkaan omilla tavaroilla, ei hankintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö sisustussuunnittelija jotain piirrustuksia vai miten tekee suunnitelmat? Voisin itse hankkia tavart ja ommella verhot jne., eli en haluaisi sis.suunnittelijan hankkivan mitään, ainoastaan antavan ideoita.

AP

Vierailija
4/4 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten oli tietysti kangasnäytteet, tapeteista ja matoista samoin. Hankinnat voitte sopia miten haluatte. Me sovittiin niin, että suunnittelija hommasi tekstiilit ja valaisimet. Me haettiin itse tapetit, maalit yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän