Juoko muiden miehet joka ilta olutta?
Kommentit (88)
puolikas kossu ja pari siideriä per ilta, noin niinkuin keskimäärin, joskus enemmänkin, erityisesti viikonloppuisin... Olenkin tässä nyt juuri (viimein) tehnyt päätöksen erosta.
Mitä tapahtuu, jos olette viikon juomatta mitään? Tuleeko paha olo? Huimausta tjms..?
Oletteko ärtyisiä arjessa, ennen kuin illan pullot on avattu?
Kysyn ttä siksi, että oma kuntoni ei millään kestä edes joka viikonloppu yhtenä iltana juomista. Mulle tulee heti oireita, jos otan parikin vklppua peräjälkeen. Lievää ärtymystä ja kyvyttömyyttä keskittyä täysin..
Onpas mulla heikko alkoholin sietokyky..
olutta viikossa. Laatikollisen verran tölkkejä päivässä ei ole vielä mitään. Juoksee kaupassa koko ajan ja ostelee kolme-neljä-viisi kerrallaan, niin näytä niin pahalta. Luulee että pystyy hämäämään mua. Välillä käydään Alkossa hakemassa makupalaa kun ei kalja maistu, mutta "vaan" pikkupulloja... :p
Tölkin sihahdus saa niskakarvat pystyyn, vihaan sitä ääntä.
17, juokse ja lujaa. Vielä joku päivä itsekin...
niin juon itsekin. Ja sille, joka kyseli, mitä tapahtuu, jos on juomatta, niin ei yhtään mitään, ei ainakaan minulle.
on vialla, kun olen niin herkkä alkoholille?
Liittyneekö ikään..mä oon 38. Nuorempana ei ollut näin tarkkaa. Nyt kaksi kertaa kuussa on maksimi, eikä silloinkaan kannata paljoa ottaa..
Eikö kenelläkään muulla ole tällaista? Tää on aika kiusallistakin..
Mun on pakko sanoa että mun rakkaus varmaan lopahtais jos mulla oli mies joka kittais joka ilta kaljaa, ajatuksena jo todella ällöttävä.
Joka ilta, ja varsinkin viikonloppuisin aloittaa hyvissä ajoin. Ja kuvittelee etten huomaa kuinka paljon juo...
Tölkin sihahdus saa niskakarvat pystyyn, vihaan sitä ääntä.
Meillä mies juo kerran viikossa, minä ehkä kerran puolessa vuodessa - jos sitäkään.
Mies juo ittensä niin kanttuvei että joudun huolehtimaan sen sänkyyn kun on sammunut sohvalle, koneen ääreen, vessaan yms. Minä kun juon, otan yhden tai kaksi siideriä.
Mutta sitten jos ottaa viikollakin ilta olutta, ostaa suoraan sixpäckin ja juo sitä pari kolme iltaa. Viikonloppuisin alkaa olemaan jo vakio että ottaa lauantaina ainakin 3 saunaolutta :) Jolloin itsekin otan sen pari kolme. :) Muuten molemmat juomme itsemme humalaan asti 3-4 kertaa vuodessa. Ei enää ole sellaista kuntoa juoda niinkuin muutama vuosi sitten ennen lapsia.
niin juon itsekin. Ja sille, joka kyseli, mitä tapahtuu, jos on juomatta, niin ei yhtään mitään, ei ainakaan minulle.
Mies juo sen kaksi olutta ja minä yhden, joskus kaksikin. Ja lähes joka ilta. Ilmankin pärjätään eli ei tarvi vartavasten lähtee kauppaan hakeen iltaolutta. Itse vaan nukun paljon paremmin "oluen voimalla"! :D
Kahtena-kolmena iltana viikolla 6-12 pulloa olutta ja aina pe-la tukevassa humalassa :( Vituttaa ja ahistaa! Ite en ota enää ollenkaan, kun on tuntuu sille että pitää edes toisen vanhemman näyttää parempaa esimerkkiä.
arkena, juo mun mielestä todella vähän. Ei juo viikonloppuisinkaan ellei ole jotain erityistä syytä (juhlia tai vast.).
Meillä mies ei juo ollenkaan.. olen todella tyytyväinen
Mies juo 12-15 kaljaa joka ilta, viikonloppuna sitten enemmän. Ja tuo pullon/tölkin sihautus ääni on minullekkin todella myrkkyä. Itse juon ehkä kerran vuodessa. Saattaisin ottaa useammin, mutta sama vaiva kun yhdellä joka aikasemmin kirjoitti. Alkoholi ei jotenkin sovi minulle. Ei vaan mene alas ja voin hetkessä pahoin. Eri laatuja olen kokeillut, eikä mikään oikein sovi minulle. Se on harmi, kun tekisi joskus mieli vetäistä oikein perseet itsekkin tuota miestä katsellessa.
Ei käytännössä humalaan asti koskaan, joskus ottaa konjakkipaukun - ehkä kolmisen kertaa kuukaudessa.Itse en pysty enää juomaan itseäni humalaan, elimistö vaan ei siedä enää alkoholia. Siiderin otan ehkä kerran kuussa.
1-3 kaljaa. Se on ärsyttävää, olen itse absolutisti. En osaa sanoa miksi ärsyttää, kun ikinä ei ole humalassa, tekee kotihommat ja auttaa lasten kanssa jne... Ketuttaa vaan...
että oletko ehkä kateellinen/ mustasukkainen? Kysyn tämän ihan hyvällä. Miehelläsi on jotain omaa, jota ei jaa sinun kanssasi. Se nyt vain sattuu olemaan kalja. Sitäpaitsi, pienessäkin pöhnässä ihminen on "omassa todellisuudessaan". Saatko kiinni tästä, auttaisiko ketutuksen purkamiseen? Enkä todellakaan tarkoita, että ala sinäkin vetää sitä kaljaa! :)
30
1-3 kaljaa. Se on ärsyttävää, olen itse absolutisti. En osaa sanoa miksi ärsyttää, kun ikinä ei ole humalassa, tekee kotihommat ja auttaa lasten kanssa jne... Ketuttaa vaan...
Me kiskotaan molemmat viiniä. Viikonloppuisin se ottaa olutta ja konjakkia.