Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juoko muiden miehet joka ilta olutta?

Vierailija
25.02.2010 |

Täällä asustaa autotallijuoppo ja se vituttaa.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut tapana ottaa n4 kertaa viikossa saunan jälkeen siideri. Nyt ollaan loppiaisesta lähtien oltu ilman ja mitään ei ole tapahtunut. Ei myöskään mitään positiivista, esim painonputoamista. ;o))

Vierailija
42/88 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei juo viikolla ollenkaan,vaan pari kertaa kuussa sit viikonloppuna enemmän ja sillonkaan ei kotona paitsi jos lapset on poissa...ei kuulemma pidä alkoholin mausta vaan juo sitä "bilemielessä" ja sama juttu mulla! Ja ei todellakaan jouluna vaan sillon ihan vesiselvä!!

Oma isäni juo päivittäin konjakkitömpsyjä ja jos tälläinen käytös alkaisi jossain vaiheessa alkaa omalla miehellä niin kyllä luu kurkkuun ja äkkiä, oma äitini kärsii niin paljon!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.edellinen

Vierailija
44/88 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunailloissa, pikkujouluissa, häissä jne. ottaa alkoholia.

Olut ja muut alkoholijuomat ei meidän arkielämään eikä myöskään viikonloppuihin kuulu. Onneksi =)

Vierailija
45/88 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka arki-ilta ainakin 6 isoa tölkkiä olutta, viikonloppuna menee enemmän. Tätä on jatkunut jo 10 vuotta... Ei kuulemma ole ongelma...

Vierailija
46/88 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin menee 6-7 tölkkiä illassa. Ei kuulemma ongelmaa, kun hän käy töissä. Mutta kyllähän Se tuosta pönäkästä mahasta näkyy mitä on tehty. Joka paikka on täynnä tölkkikasseja... Inhottavaa!

Itse en juo juuri lainkaan ja hoitelen kaikki kotityöt. No omapahan on valintani.

mutta jotenkin harmittaa toinen. Miksi pitää juoda? Kuinka kauan terveys kestää. Eikä minulla ole keinoja puuttua asiaan, kun puhe ei auta. Ja itse ei nää omaa tuhoaan. Säälittävää.

Vierailija
47/88 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee vähintään 12 päkki Karhu olutta päivässä usein sen lisäksi myös 1-3 litran Karhua

Vierailija
48/88 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sixpäkki arki-iltaisin on maksalle vahingollisempaa kuin mäyris pe ja la iltoina.. Se tissuttelu on oikeesti riski terveydelle jos se on lähes jokapäivästä, siinä menee huomaamatta isoja määriä alkoholia ja elimistö on koko ajan rasituksessa :( 

Kahden alkoholistin, molemmat vanhempansa jo menettäneenä lapsena tiedän mistä puhun. 

Vierailija
49/88 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sanaton. Aivan kamala miettiä miltä tuntuu niistä lapsista, joiden vanhempia kaikki nämä alkoholistit ovat.

Mä en oikeesti haluais uskoa, että nää kirjoitukset on totta. Enkä ees lukenut kuin ekan sivun. :(

T. Meillä ei juoda alkoa

Vierailija
50/88 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies erittäin tiukka juomisestaan- vain viikonloppuisin ja lomalla, muuten ei koskaan tippaakaan. Vaimo sen sijaan voi tissutella vaikka 7 iltaa viikossa...

Vierailija
51/88 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin meillä rouvakin juo ja ehkä useammin kuin mies...

Vierailija
52/88 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joka ilta menee kalja tai usempi...

Vierailija
53/88 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä muutaman kerran vuodessa ottaa olutta tai alkoa muutenkaan.

Vierailija
54/88 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä repsahtaa ottamaan lähes joka ilta konjakin yömyssyksi. Sitten taas on monta kuukautta ilman arkijuomista.

Vierailija
55/88 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi muutaman juoda tai pari lasia viiniä.

Vierailija
56/88 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suon sen hänelle. Meillä on neljä kauhukakaraa.

Vierailija
57/88 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun näkisi! Mun mies juo kerran kaksi vuodessa sukujuhlissa pari ryyppyä velvollisuuden tunnosta.

Vierailija
58/88 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika reilua on jo alkon käyttö, jos on päivittäistä! Huhhuh. Oma mies ei juo koskaan, itse pari-kolme kertaa vuodessa.

Vierailija
59/88 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan katselisi mitään jokailtaista tissuttelua.

Vierailija
60/88 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 4-5iltana viikossa ottaa 1-2olutta. Lähinnä saunajuomaksi, tai jos näkyy telkusta joku peli. Juuri koskaan ei juo sen enempää.