Juoko muiden miehet joka ilta olutta?
Kommentit (88)
ei juo viikolla ollenkaan,vaan pari kertaa kuussa sit viikonloppuna enemmän ja sillonkaan ei kotona paitsi jos lapset on poissa...ei kuulemma pidä alkoholin mausta vaan juo sitä "bilemielessä" ja sama juttu mulla! Ja ei todellakaan jouluna vaan sillon ihan vesiselvä!!
Oma isäni juo päivittäin konjakkitömpsyjä ja jos tälläinen käytös alkaisi jossain vaiheessa alkaa omalla miehellä niin kyllä luu kurkkuun ja äkkiä, oma äitini kärsii niin paljon!!
Saunailloissa, pikkujouluissa, häissä jne. ottaa alkoholia.
Olut ja muut alkoholijuomat ei meidän arkielämään eikä myöskään viikonloppuihin kuulu. Onneksi =)
Joka arki-ilta ainakin 6 isoa tölkkiä olutta, viikonloppuna menee enemmän. Tätä on jatkunut jo 10 vuotta... Ei kuulemma ole ongelma...
Meilläkin menee 6-7 tölkkiä illassa. Ei kuulemma ongelmaa, kun hän käy töissä. Mutta kyllähän Se tuosta pönäkästä mahasta näkyy mitä on tehty. Joka paikka on täynnä tölkkikasseja... Inhottavaa!
Itse en juo juuri lainkaan ja hoitelen kaikki kotityöt. No omapahan on valintani.
mutta jotenkin harmittaa toinen. Miksi pitää juoda? Kuinka kauan terveys kestää. Eikä minulla ole keinoja puuttua asiaan, kun puhe ei auta. Ja itse ei nää omaa tuhoaan. Säälittävää.
Meillä menee vähintään 12 päkki Karhu olutta päivässä usein sen lisäksi myös 1-3 litran Karhua
Sixpäkki arki-iltaisin on maksalle vahingollisempaa kuin mäyris pe ja la iltoina.. Se tissuttelu on oikeesti riski terveydelle jos se on lähes jokapäivästä, siinä menee huomaamatta isoja määriä alkoholia ja elimistö on koko ajan rasituksessa :(
Kahden alkoholistin, molemmat vanhempansa jo menettäneenä lapsena tiedän mistä puhun.
Mä oon sanaton. Aivan kamala miettiä miltä tuntuu niistä lapsista, joiden vanhempia kaikki nämä alkoholistit ovat.
Mä en oikeesti haluais uskoa, että nää kirjoitukset on totta. Enkä ees lukenut kuin ekan sivun. :(
T. Meillä ei juoda alkoa
mies erittäin tiukka juomisestaan- vain viikonloppuisin ja lomalla, muuten ei koskaan tippaakaan. Vaimo sen sijaan voi tissutella vaikka 7 iltaa viikossa...
Tosin meillä rouvakin juo ja ehkä useammin kuin mies...
jos joka ilta menee kalja tai usempi...
ehkä muutaman kerran vuodessa ottaa olutta tai alkoa muutenkaan.
Välillä repsahtaa ottamaan lähes joka ilta konjakin yömyssyksi. Sitten taas on monta kuukautta ilman arkijuomista.
voi muutaman juoda tai pari lasia viiniä.
Suon sen hänelle. Meillä on neljä kauhukakaraa.
Sen kun näkisi! Mun mies juo kerran kaksi vuodessa sukujuhlissa pari ryyppyä velvollisuuden tunnosta.
aika reilua on jo alkon käyttö, jos on päivittäistä! Huhhuh. Oma mies ei juo koskaan, itse pari-kolme kertaa vuodessa.
En todellakaan katselisi mitään jokailtaista tissuttelua.
Ehkä 4-5iltana viikossa ottaa 1-2olutta. Lähinnä saunajuomaksi, tai jos näkyy telkusta joku peli. Juuri koskaan ei juo sen enempää.
Meillä on ollut tapana ottaa n4 kertaa viikossa saunan jälkeen siideri. Nyt ollaan loppiaisesta lähtien oltu ilman ja mitään ei ole tapahtunut. Ei myöskään mitään positiivista, esim painonputoamista. ;o))