mikä astiasto?
Onko ideoita työpaikkani uudeksi astiastoksi. Noin 10 hengen toimisto muuttaa uusiin tiloihin, jossa oma neukkari. Täytyy siis hankkia omat kahviastiastot neukkariin ja muutenkin päivittää keittiön astioita. Arctika on jotenkin liian "tavanomainen" valinta. Mutta saisi olla kuitenkin valkoista/neutraalia. Jollain tapaa modernia. Onko kokemuksia Arabian Oma astiastosta?
Kommentit (10)
on kaunis ja ajataon. Käy arkisempiin ja hienompiinkin kattauksiin kun laittaa lautaset ja kaikki.
kauhean kolkot..
Teema on tosi ajaton, mutta ei "moderni" eli aika arkinen jos tavoitellaan erikoisempaa ilmettä.
ehdotan
Kokoa ja
Lumia
Vaikka ostaisikin valkoisia astiaston osia, niin mukaan voi ostaa esim jonkin väriset kahvikupin aluslautaset tms. saa vähän ilmettä :)
neuvotteluhuone?
t. toinen ulkosuomalainen
Mika on neukkari? t. ulkosuomalainen
kummalliseksi kun ei enaa aidinkieltaan osaa. Onkohan tasta uudesta kielesta tehty sanakirjoja?
t. ensimmainen ulkosuomalainen.
Mä en tykkää Arabian nykyisestä laadusta varsinkaan valkoisissa astioissa. Itse ostaisin tilanteessasi varmaan vaikka Kultakeramiikan Tarua. Moderniksi piristykseksi voisi ostaa vaikka jotain värikkäitä, esim. ihania omenanvihreitä laseja.
tuosta kultakeramiikka vinkistä. En ollut siihen ennen törmännyt. Tai en vain muista törmänneeni. Onko ehdottaa muitakin merkkejä, kuin tämä tai Arabia? Pentikin ei sovi tyyliin. W&B:ltä ehkä jotain.
Neukkari on tosiaan lyhennys neuvottelu huoneesta. Teemaa en tosiaan muistanut valkoisena, kun sen useimmin näkee väreissä. Kokoa mietin päivällä. Runo on aivan ihana ja olen ajatellut sitä itselle, mutta tuohon miesvaltaiseen/henkiseen toimistoon liian herkkä.
Kiitoksia kaikille ehdotuksista ja lisää saa ehdotella.
ap
Jos kelpaa muukin kuin aivan täysvalkoinen, niin Iittalan uusi Runo-sarja on tosi kaunis. Myyntiin se on tulossa kai vasta joskus huhtikuussa.