Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt mä tajuan, miksi toi naapuritaloyhtiön väki inhoaa meitä!

Vierailija
25.02.2010 |

Meitä on tässä karteltu ja meille valitettu ihan ihmeellisistä asioista.

Joku vatipää on valittanut, että me ajetaan autolla lujaa ja häiriköidään, ja juttu on sitten muuttunut matkan varrella niin, että mies on nyt naapureiden mukaan rattijuoppo - eihän mikään ole vihatumpaa.

Kaikki on lähtenyt siitä, että meidän auto on rikki, eikä olla voitu korjata hoitovapaan takia sitä (rahaa ei ole ollut ylimääräisiä). Autosta kuuluu kova ääni -> ajetaan lujaa. Mies rahaa saatuaan sitten sitä korjaillut tuossa pihassa, ja moneen kertaan kaapeleilla jouduttu käynnistämään ja antamaan kaasua reilusti, sekin on huono juttu, kun aiheuttaa ääntä -> häiriköimistä. No, mieheni on taksikuski ammattiltaan, ja usein lähtee töihin 18-24 välillä, ja siihen aikaan ajamaan lähtee vain... rattijuopot! Etenkin kun palaa vasta aamulla 5-6 maissa.

2 vuotta ollaan ihmetelty, kun yhteisillä leikkialueilla meidän perhettä vältellään. Millä mä nyt oikaisen nää väärinkäsitykset. Jos oion, niin kuulostaa selittelyltä ja olo syylliseltä, toisaalta inhottavaa kun kuulee itsestään juoruja, joilla ei todellisuusperää.

Aaarggh! Ärsyttää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuulinpa hassun jutun, joku oli luullut että mieheni... jne. Siis ikään kuin ohimennen mainitset asiasta.

Vierailija
2/9 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuulinpa hassun jutun, joku oli luullut että mieheni... jne. Siis ikään kuin ohimennen mainitset asiasta.

Ei onnistu, kun meitä kartellaan tosissaan niin, että en pääse keskusteluetäisyydellekään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meistä näin ajatellaan. Mies on kyllä "hurjan" näköinen vapaa-ajanvaatetukseltaan ja kasvonpiirteiltään, että sikäli ymmärrän juorut.

Mutta kun niissä ei ole mikään totta, ei edes siementä, niin ottaa pattiin ja lujaa!

Vierailija
4/9 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö asiakkaita?

Vierailija
5/9 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla autolla ajaa töihin josta ottaa firman taksin!

t. Ei ap

Vierailija
6/9 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

09 vuoden Mersua ajelee työkseen:D

Riittääkö asiakkaita?

Vierailija
7/9 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä nää juoruilevat ihmiset ajattelee? Siis vaikka varmaan ärsyttää autonlaitosta johtuva metelöinti, niin kai nyt kaupunkialueella tajuaa, että ne on ihan normaaleja ääniä? Siis vaikka meillä ei ole rahaa vuokrata tallia autonlaittoa varten, niin kai sen saa omassa pihassaan korjata?

Ei siinä sentään rälläköity ole, mutta auton radio päällä ja renkaita vaihdeltu, hihnoja kiristelty.

Vierailija
8/9 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies rupeaa sitten käyttämään sitä satunnaisesti työmatkoilla. Tai lääkärintakki. Johan muuttuu naapureitten käsitykset. Jos haluatte laittaa kovan kovaa vastaan niin helvetin enkeleiten uniformu.

Vierailija
9/9 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte laittaa kovan kovaa vastaan niin helvetin enkeleiten uniformu.

Siltä se näyttääkin, liivit ja logot vaan puuttuu, kun ei harrasta rikollisuutta eikä moottoripyöriä... Viime kesänä pahennusta aiheutti miehen harrasteauto ( iso ja rähjäinen amerikanauto), jolla ei pahemmin ajeltu, mutta korjailtiin parkkipaikalla.

Minä olen itse kyllä ihan normaalin näköinen perheenäiti, normaaleine lapsen ulkoilus toppapukuineni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi