Millä voi maalata seiniä?
Siis muulla kuin seinämaalilla :D
Asutaan nimittäin vuokra-asunnossa ja olen todella näppärä sormistani. Muutamat sabluunat olen huomannut netissä ja ajattelin siitä katsoa mallia ja piirtää tuohon tyhjälle seinälle sellaisen nätin kukka systeemin, mutta tulikin mieleeni millä voisi sen maalata, jolla sen sitten saisi helposti pois?
Jollain vesivärillä??? :p
Auttakaa tyhmää nyt.. olen pohtinut tätä sen 3 päivää
Kommentit (5)
minä olen ratkaissut asian tekemällä isoja "tauluja". Eli tekee isot kehykset ohuesta rimasta (esim peitelista, lattialista) ja siihen nitoo kankaan tauspuolelta tikasti kiinni ja sitten kankaalle maalaa haluamansa kuvion.
Toinen vaihtoehto on vetää katonrajaan ja lattialistaan vaijeri ja vetää siihen väliin iso kangas.
Näin ainakin meillä on saatu eloa seiniin joita ei voi maalata!
kysyä siltä vuokraisännältä saatko maalata, lupa voi hyvinkin tulla jos lupaat pois muuttaessa maalata seinän taas yksiväriseksi.
Mikään maali ei lähde täysin jälkiä jättämättä pois seinästä, tarrat lähtevät, jos ovat oikeanlaista materiaalia. Niitä saa ostaa arkkeina ja voit sitten leikata haluamiasi kuvioita.
minä olen ratkaissut asian tekemällä isoja "tauluja". Eli tekee isot kehykset ohuesta rimasta (esim peitelista, lattialista) ja siihen nitoo kankaan tauspuolelta tikasti kiinni ja sitten kankaalle maalaa haluamansa kuvion.
Toinen vaihtoehto on vetää katonrajaan ja lattialistaan vaijeri ja vetää siihen väliin iso kangas.
Näin ainakin meillä on saatu eloa seiniin joita ei voi maalata!
Sisustustarroja löytyy monenlaisia. Ja sitten ihan yksinkertaisesti vaikka kontaktimuovia, leikkaa siitä sopiva.