Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on inhottavampi olo, liian kylmä vai liian kuuma?

Vierailija
25.02.2010 |

Enkä nyt tarkoita että pitäisi valita hypotermian ja lämpöhalvauksen väliltä, vaan vähän lievempiä olotiloja. Itse en pidä kylmästä mutta liiallinen kuumuus on jotain sietämätöntä! Jos vaikka tulee hiki jossain kauppareissulla untsikka päällä niin tuntuu että järki katoaa ja alkaa oikeen ahdistamaan. Pakkasessa värjöttely ei lamauta minua lainkaan samalla tavalla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä nyt tarkoita että pitäisi valita hypotermian ja lämpöhalvauksen väliltä, vaan vähän lievempiä olotiloja. Itse en pidä kylmästä mutta liiallinen kuumuus on jotain sietämätöntä! Jos vaikka tulee hiki jossain kauppareissulla untsikka päällä niin tuntuu että järki katoaa ja alkaa oikeen ahdistamaan. Pakkasessa värjöttely ei lamauta minua lainkaan samalla tavalla.

Vierailija
2/12 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty ajattelemaan kunnolla ja kun mulla on vielä tosi usein kylmä. Kesällä harvoin saa olla ihan hihattomassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmyys lamaannuttaa paljon nopeammin, lämpö sen sijaan tuntuu jopa mukavalle. Ei ole Suomessakaan niin kuumaa vielä ollut, ettei ulkona voisi oleskella mutta liian kylmä sen sijaan on useasti. Tänäkin talvena jo kohta 3 kk putkeen.

Vierailija
4/12 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kestä jos ja kun nenänpää, sormet ja varpaat on jäässä kotosalla. Kuuma on siksi kivempi, jopa liian kuuma.

Vierailija
5/12 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan kylmyyttä. Olin taannoin etelässä ja muut valitteli sydäntä ja tukalaa oloa ja minulla oli vaan mukavaa!

Vierailija
6/12 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielestäni pahempaa kuin kylmyys.

Vierailija
7/12 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pysty käymään edes saunassa ilman ilman pahoinvointi- ja huimauskohtausta.

Kylmässa on vaan kylmä ilman mitään sen ihmeellisempiä oireita.

Vierailija
8/12 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti

Vierailija
9/12 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan että liian kuuma on pahempi, koska kuumassa hikoilee. (Tykkään tosin saunomisesta...) Nukun mieluummin hiukan viileässä kuin lämpimässä/kuumassa, enkä tykkää hirveästä helteestä, parikymmentä astetta on hyvä.

Vierailija
10/12 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kantamalla takkapuut tulee jo lämmin ennenkuin saa tulen pesään.

Kuumuudessa ei voi muuta kuin olla ja juoda kylmää.

Valitsen kylmän.

Vierailija
11/12 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä talvi Suomessa on ollut kuin pitkä painajainen! Minulle sopiva lämpötila on +30-40c.

Vierailija
12/12 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteilla saa aika paljon kylmyyttä poistettua. Hirveässä helteessä ei ole mitään pelastusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme