Miksi vauvan vaatteet ei mene huutonetissä?
Uusia vaatteita noin 6 kpl. Lähtöhinta 0e. Mun paketteja ei huudeta yhdelläkään ikinä. Miksi??
Kommentit (22)
Mä en laittanu uudestaan(taas) myyntiin kun kohteet sulkeutu, joskos sitten myöhemmin kokeilen uudestaan.
sit eri juttu, kyl mua sitten kiinnostais.
t. se äsköinen "kierrättäjä"
otsikossakin jo lukee uusi jos vain uusia vaatteita etsii yleisesti.
ostaa mitään uutta vauvalle, edes huutonetin kautta. Munkin appiukko oli mulle puhelimessa oikein vihainen kun olin mennyt ostamaan uusia vauvanvaatteita kaupasta!Olisi kuulemma pitänyt ostaa kirpparilta. Kaikki tuntemani ystävät keirrättävät vaatteita -jopa seitsemällä eri lapsella. Ja kyllä ovat sitten sen näköisiäkin:(
Kerran sain tutuilta säkillisen käytettyjä vauvan/lastenvaatteita joista osa oli homeessa -yök! En halua olla kiittämätön, mutta homeessa:(((
Harrastan kyllä kierrätystä, mutta ihan takuulla ostan vauvalleni uusiakin vaatteita -olen 40v ja ollut 13-vuotiaasta asti työelämässä. Tasan tarkkaan ostan omilla tienesteilläni mitä haluan!
ole ikinä törmännyt siihen, että joku arvostelisi sitä, että ostan vauvalle tai isommalle lapselle uusia vaatteita.
Ap:lle, onko ne vaatteet jotenkin erikoisia, värin tai mallin puolesta?
Itse olen saman koon uusia ja tyyliin kerran käytettyjä tyttöjen vaatteita saanut aika kivasti myytyä, myös niitä jotain erilaisempia merkkejä. Ei siis mitään superkalliita, mutta Suomessa tuntemattomia.
ja saattaisi tulla niitä huutojakin.
Onko vaatteet niin huonokuntoisia? Tahraisia? Rikkinäisiä ym.?
En laita mitään linkkiä :D
Ettekö lue ostikon alla olevaa tekstiä ollenkaan? ap
No yksittäisiä perustrikoovaatteita on vähän hassua ostaa kovin halvallakaan huutiksesta, koska postimaksut/vaiva tulee aina kohtuuisoksi. Siis jos ajattelee, että jostain uudesta Llindex-bodystä ehkä saisi 1-2 euroa, niin ei kukaan kovin kaukaa viitsi tulla hakeen jotain kahden euron bodyä.
Kokeile myydä pakettina.
Noita pienten kokojen vauvojen vaatteita tarvii yleensä niin vähän, että hyvälaatuista tarjontaa on aika paljon. Ja siis just noi pienimmät kiertää ilmaiseksikin ystäväpiireissä aika hyvin.
kyllä sen, mutta siinä ei mielestäni ollut mainittu mitään, vaatteiden väristä tai muuta tarkempaa.
Jos ovat erikoisen värisiä, niin huonosti menevät kaupaksi.
nyt sain kyllä onneksi muutaman vaatteen kaupaksi :) Parhaillani koitan myydä siellä äitiysvaatteita, tuntuu että ne kiinnostavat ihmisiä vielä vähemmän vaikka ovat kyllä nättejä ja hyväkuntoisia, osa ihan uudenveroisia. toivottavasti joku vielä kiinnostuisi..
kysyit, että onko ne tahraisia rikkinäisiä yms.
kysynyt, mutta joku toinen kysyi :)
Eli olen siis se sama, joka on tässä hiljattain myynyt tytön vastaavan kokoisia.
Ja joka kysyi väreistä :)
Pitäis opetella laittamaan aina ne edellisten viestien numerot, niin ei syntyis väärinkäsityksiä :) My bad.
Harmi, jos eivät mene kaupaksi. Itse myin yksittäin ja jos joskus harvoin ostan, niin mielummin yksittäin, vaikka sitten tulisikin 0,80-1,60 postikulut yhdelle vaatteet. Parempi niin, kuin että kasa vaatteita, joista ei todellisuudessa tule käytettyä läheskään kaikkia.
Laitatko linkin niin käyn katsomassa, jos lähikuukausina tarvitsemme : )
Ei välttämättä erotu joukosta mitenkään?
kirpparitkin täynnä vauvanvaatteita...
Myös se voi auttaa, että laitat korkeamman lähtöhinnan. Mutta melkeinpä on, että jos kauppaa jotain muuta kun Lindex, H&M, Kappahl tai merkkivaatteita niin pitkään saapi kaupitella ja sittenkään ei välttämättä mene kaupaksi.
käyttämättömiä hm vaatteita. ja tosiaan lähtöhinta 0e. ap
ja käytetään suurimmaksi osaksi lapsilla muiden vanhoja vaatteita (siis muidenkin kuin sisarusten) mutta en mä käytetyistä vaatteista maksaisi. Mitään. Korkeintaan jostain ulkohaalarista joka olis sit tosi-tosi hyväkuntoinen.
Käytetyt vaatteet ovat kuitenkin vähän karheentuneita ja kittaantuneita (ainakin meillä kun käytämme vaatteet käytännössä loppuun asti tai ainakin lähes loppuun). Mielelläni annan tarvitseville, just eilen meni pussillinen naapuriin ja toinen lähdössä sukulaislapselle, mutta ei tulisi mieleenkään niistä rahaa pyytää, edes vieraalta. Sen verran edullisesti saa pehmeitä upouusia henkkamaukasta ja vastaavasta.