Lue keskustelun säännöt.
nomination (tms) ranneke
25.02.2010 |
tekisi mieli ostaa tuollainen koottava ranneke, ei kai ole liian teinien juttu? Aika kalliskin on, mutta onkohan se oikeasti kiva ja tyylikäs??
Ja tosi kiva olisi kuulla, minkälaisen yhdistelmän paloista olette itse tehneet!
Kommentit (22)
Tutustuin noihin nettisivuihin ja itse tykkään enemmän tuosta Darlinksistä, kun on helmineen naisellisempi kuin kliininen, teräsNomination. Nomaination rannekkeita olen paljon nähnyt naisilla, jotka ovat saaneet ne miehiltään lahjaksi ja ihan kaunis ajatus, jos sellaisesta tykkää.
Taidan olla mieluummin teini ja ostaa Nominationin!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nomination-rannekoru on juuri siitä hyvä, että se ei katso ikää, eikä edes sukupuolta. Paloja on niin paljon erilaisia, että jokainen saa mieleisensä. Toiset haluavat kerätä ns. tyylikkään korun, jossa on vain kiviä, helmiä, zirconia-paloja tms., toiset taas leikkisämmän, värikkäämmän emalipaloilla. Kaikkea voi laittaa myös sekaisin, eikä edes ole hassun näköinen. Ehdottomasti suosittelen ihan aitoa! Halpisversiot ovat todella heppoisia, palat eivät kestä yhtä hyvin. Ja onhan paloissa sentään 18 karaatin kultaa, aitoja ja synteettisiä kiviä, zirconeita, käsinmaalattua emalia, mitkä selittävät hintaa. Työ on laadukasta ja kestävää. Paloillakin on kahden vuoden takuu, mikä on iso takuu joka päivä käytettävälle korulle! Tietysti normaali kuluminen ei kuulu takuuseen. Eikä vesi tee hyvää paloille, koska kiinnitys voi kärsiä, miksi pitää ottaa suihkuun, uimaan ym. pois. Itse keräilen kaikkea lapseeni liittyvää. :)