Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nomination (tms) ranneke

Vierailija
25.02.2010 |

tekisi mieli ostaa tuollainen koottava ranneke, ei kai ole liian teinien juttu? Aika kalliskin on, mutta onkohan se oikeasti kiva ja tyylikäs??

Ja tosi kiva olisi kuulla, minkälaisen yhdistelmän paloista olette itse tehneet!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää oikein kivalta, taidankin päätyä tähän!

ap

Vierailija
2/22 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en osaa ottaa kantaa heidän korumieltymyksiinsä.

Ja mitä Nominationin muodikkuuteen tällä hetkellä tulee, niin koruhan on ollut myynnissä jo 80-luvulta asti. Kaiken ikäisillähän niitä on. Minullakin on muutama Nomination-ranneke, joita käytän tietyn kellon kanssa. Nuorimman lapseni päiväkodissa taas eskarin tytöillä on parhaillaan oikea Nominationin keräilyvillitys.

mä en ymmärrä kuka niitä enää ostaa. mun mielestä on teinien ja vähän vähempiälyisten juttu. kaikki kellä oon nähny semmosen niin on vähän juntihtavia. tilaa seiskaa, tukka kananperselookkia, jossa monivärjäys, kireet farkut, joissa bling-blingiä tms. sit tähän lookiin se nomination-koru. sori. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusrannekeen saa halvalla ja arvokkaampia paloja voi sitten hankkia vaikka juhlapäivinä. En missään tapauksessa ostaisi halvempaa, se halvempi on sitten teinien juttu.

Vierailija
4/22 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ymmärrä kuka niitä enää ostaa. mun mielestä on teinien ja vähän vähempiälyisten juttu. kaikki kellä oon nähny semmosen niin on vähän juntihtavia. tilaa seiskaa, tukka kananperselookkia, jossa monivärjäys, kireet farkut, joissa bling-blingiä tms. sit tähän lookiin se nomination-koru. sori. =)

Yleensäkin muodin orjat tuntuvat olevan vähä-älyisiä kanoja itse...

Vierailija
5/22 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimolleni ostan aina palkka päivänä ja lisäksi merkki päivinä yhden Nomination palan, esim tänään NAISTEN PÄIVÄNÄ! ja viimeksi ystävän päivänä.. Kultaisen palan niillä Jäljitemä Zirkoneilla, mutta kuitenkin.. Yhden rannekkeen hinnaksi tulee helposti 500-700 euroo, joten olen vähän vähempiälyinen kun muutakaan en keksi RAKASTAMALLENI naiselle lahjaksi! Lähes kaikilla paloilla on jokin symboolinen merkitys meidät 4 vuotiselle yhteiselle taipaleella!!

Joten meilestäni on aivan naurettavaa tulla tänne esittämään omia mielipiteitä siitä mikä on vähän vähempiälyisten puuhaa...

Helvetti, kyllä 33-vuotias mies saa olla teini tai vaikka vähän vähempiälyinen silloin kun oikeasti RAKASTAA naistaan yli kaiken!!!

Anteeksi kaikille, mutta pistää vihaksi tuollaiset kirjoittelut!

Vierailija
6/22 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/22 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän on kerännyt "nominations"-rannekoruun muistoja lapsenlapsista. Ihanaa minun mielestäni. Tälläisiä amulettikorujahan on ollut aina.

Vierailija
8/22 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tarkoittanut mitenkään ketään sinänsä mollata, mutta olen nähnyt kyseistä korua vain ylläkuvatun kaltaisilla ihmisillä. en muilla. mun puolesta sitä kyllä saa pitää, eihän se todella mulle kuuluu, mitä koruja toisilla on.

Vierailija
9/22 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko netissä kuvaa?

Vierailija
10/22 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvemmalla pääset kun tilaat palat korukoru.fi -sivustolta. minä tilasin ja hyvin sopivat "aitoon" nomination-rannekkeeseen.

mulla on lasten nimikirjaimet, sydän, jin&jang, enkeli, norsu, horoskooppimerkki ja roikkuva kivi

ei mun mielestäni mikään teinien juttu, olen melkein nelikymppinen nainen ja monella samanikäisistä ystävistäni on ko. ranneke

Vierailija
11/22 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se "pohja" paljon maksa, kympin verran ja eikö niitä olekin tarkoitus kerätä eikä mulle-kaikki-heti!

Vierailija
12/22 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen yleensä aika malttamaton, mutta keräilyä just ajattelin yrittää - palkitsen itseni kuukausittain uudella palalla, jos olen onnistunut tarveellisemmissä elämäntavoissa ;)

Mutta kannattaako satsata alkuperäiseen nomination-koruun, vai saako halvemmalla yhtä hyvää?

ap

Vierailija
13/22 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostin Nomination syksyllä... mulla on rakkaimpien nimikirjaimet ja sydän yms. tarkoitus on vielä hankkia vähän symboleja. Pikkuhiljaa kasailla sitä.

Vierailija
14/22 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei ole aito. Sain sen mieheltäni lahjaksi. Siinä on hänen etunimensä ensimmäinen kirjain.

Vierailija
15/22 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvemmalla pääset kun tilaat palat korukoru.fi -sivustolta. minä tilasin ja hyvin sopivat "aitoon" nomination-rannekkeeseen. mulla on lasten nimikirjaimet, sydän, jin&jang, enkeli, norsu, horoskooppimerkki ja roikkuva kivi ei mun mielestäni mikään teinien juttu, olen melkein nelikymppinen nainen ja monella samanikäisistä ystävistäni on ko. ranneke

Kävin noilla korukorun sivuilla ja siellähän on tosi kiva idea - rannekkeeseen kuuluva kello! halpa kuin mikä vielä ;)

ap

Vierailija
16/22 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten oli muotia.

Vierailija
17/22 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimolleni ostan aina palkka päivänä ja lisäksi merkki päivinä yhden Nomination palan, esim tänään NAISTEN PÄIVÄNÄ! ja viimeksi ystävän päivänä.. Kultaisen palan niillä Jäljitemä Zirkoneilla, mutta kuitenkin.. Yhden rannekkeen hinnaksi tulee helposti 500-700 euroo, joten olen vähän vähempiälyinen kun muutakaan en keksi RAKASTAMALLENI naiselle lahjaksi! Lähes kaikilla paloilla on jokin symboolinen merkitys meidät 4 vuotiselle yhteiselle taipaleella!! Joten meilestäni on aivan naurettavaa tulla tänne esittämään omia mielipiteitä siitä mikä on vähän vähempiälyisten puuhaa... Helvetti, kyllä 33-vuotias mies saa olla teini tai vaikka vähän vähempiälyinen silloin kun oikeasti RAKASTAA naistaan yli kaiken!!! Anteeksi kaikille, mutta pistää vihaksi tuollaiset kirjoittelut!

Ihana kirjoitus! Vähempiälyistä on tosiaan arvostella ja luokitella ihmisiä korun perusteella. Olisipa kiva nähdä, millainen kananpersekampaus ja millaiset vaatteet tuollaisella luokittelijalla on. Ja mitä lehtiä lukee ja tilaa.

Vierailija
18/22 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä olen lähipiirissä nominationia nähnyt, niin lähinnä ala-asteikäisillä tytöillä noita näyttää täällä olevan. Mutta käyttäköön toki kuka tykkää.

Vierailija
19/22 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nominationia en halua koska se on niin yleinen. Jos jotain häiritsee käyttämäni korut niin hän varmasti pystyy olemaan katsomatta niitä

Vierailija
20/22 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin noihin nettisivuihin ja itse tykkään enemmän tuosta Darlinksistä, kun on helmineen naisellisempi kuin kliininen, teräsNomination. Nomaination rannekkeita olen paljon nähnyt naisilla, jotka ovat saaneet ne miehiltään lahjaksi ja ihan kaunis ajatus, jos sellaisesta tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan