Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vastaampa minäkin.

Vierailija
28.05.2008 |

Mulla on takana kaks synnytystä, toinen 10kk sitten ja toinen 3 vuotta sitten.

Mä en ole ollenkaan tyytyväinen itteeni, näen itteni rumana ja ei seksikkäänä, ei ees hyvän näkösenä, ehkä pimeessä peilissä.

Mutta mun mies on koko ajan mun kimpussa, kehuu ja haluaa koko ajan, , en osaa uskoa että voin olal sille niin haluttavan näköinen.

Mulla hävettää olla alasti sen edessä, mulla on rinnat eri kokoa, muuttu ihan täysin nyt toisen jälkeen kun imetin 9kk, ja kiloja on vähä ylimääräisiä, nyt jo saanu pois 11 kiloa, vielä 7 jäljellä.

minullakin ahistaa tuo jalkojen väli kun ei se ole minusn mielestä hyvä, tiukempi sais olla, no voihan aina jumpata, mutta mä en saa mitää aikaseks..aina aloitan ja sit unohtuu.

Mä puhun miehelle koko ajan että se haluaa vaan kuitenkin jotain muuta ja kttelee muita ym, mutta se saa niin pahan mielen siitä että melkeen kyyneleet valuu, kysyy miks ei voi uskoa että olen se hyvä ja haluaa vaan mua.

Mutta miten näkisin itse itseni hyvän näkösenä?

ja mikä auttas siihen että olis tyytyväinen.

Meillä minä olen pystynyt puhuu miehelle kaikista tunteista ja siitä kuinka häpeen itteäni ym.

Toivon että joskus mekin voisimme nauttia ittestämme ja olla onnelksisia miehen kanssa yhdessä ( siitä että näyttää hyvälle)

tässä vain mun ajatuksia.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi