Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko piikkimattosi uutuudenviehätys on kadonnut?

Vierailija
25.02.2010 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun jälkeen käytin kerran ja laitoin kaappiin...

Vierailija
2/17 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun jälkeen käytin kerran ja laitoin kaappiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhansille piikkimatoille tulee käymään. En vain osaa kuvitella, että ihmiset oikeasti käyttävät piikkimattojaan vuosikausia.

Vierailija
4/17 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhansille piikkimatoille tulee käymään. En vain osaa kuvitella, että ihmiset oikeasti käyttävät piikkimattojaan vuosikausia.

mitä muovia ovat?

Vierailija
5/17 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa käytin. Hyvä se oli, mutta monen lapsen perheessä äidillä ei ollut aikaa makoilla siinä.

Vierailija
6/17 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/17 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä. Iltaisin yritän riipiä aikaa edes sen vartin makaamiselle, mutta sanotaan että ehkä sen 2-3 viikossa ehdin/jaksan/jotain.

Vierailija
8/17 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos on niin minkälaista?

Vierailija
9/17 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin käytän, illalla kun lueskelen sängyssä tai telkkaria katsellessa makoilen. Mitään hyötyä en varsinaisesti havaitse, ei kiihdy aineenvaihdunta eikä sen kummemmin rentouta. Mukavaltahan se kyllä tuntuu.

Välillä rullaan sen niskan alle tai tyynyksi päätä vasten.

Ongelmajätettähän nuo on, kuitenkin sellainen tuote, että arveluttaisi käytettynä ostaa ja omassakin käytössä puhdistaminen hankalaa. Eiköhän se jossain vaiheessa vaatehuoneen nurkkaan unehdu.

Vierailija
10/17 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menen nukkumaan, niin makaan sen päällä sängyssä ja kun alkaa nukuttamaan,niin vetäisen pois alta. Tehokas unen saanti ongelmiin.

Vierailija
11/17 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kyllä maton ja tyynyn vasta pari viikkoa sitten. Ei tee ihmeitä, enkä sellaista odottanutkaan, mutta iltaisin lievittää kireyttä ihanasti ja on kiva käydä nukkumaan, kun selässä, niskassa ja päänahassa kiertää veri.

Vierailija
12/17 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies käyttää illalla jos ei saa unta. ite käytän jos on selkä, niskat tai joku muu paikka kipeenä.

raskaana olen nyt ja sitä en viiti hirveesti alaselälle käyttää ainakaan pitkiä aikoja, siihen se kyllä auttaa ku välillä on pakko laittaa vähäks aikaa. mutta kipeisiin jalkoihin auttoi! mulla on varmaan nestettä jaloissa ku väliin on niin kipeät ettei saa unta ku niin pakottaa. kokeilin piikkimattoa kyljellään vuorotetllen toisen jalan alle, avot kipu siirtyi siihen ihanaan kihelmöintiin ja sain unen.

itse meinaan vaan aina nukahtaa ennen ku muistan ottaa sen pois. yöllä ei oo kovin kiva herätä siihen ku oot pari tuntia maannu sen päällä :)

Vierailija
13/17 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan loistava, pitää selkäni kunnossa, lihakset rentoina ja auttaa rentoutumaan ja nukahtamaan.

Vierailija
14/17 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa minua saamaan paremmin unen.

Vierailija
15/17 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kyllä innolla kokeilemista. Selkäni ja hartiani ovat helposti ihan juntturassa ja rakastan jalkapohjien hierontaa. Tuntuu siltä, että lahjaksi saamani piikkimatto on just eikä melkein minun juttuni. Veikkaisin, että juuri tuo rentouttaminen illalla tekisi niiiin gutaa....

Vierailija
16/17 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin tällöin käytän iltaisin lapsen nukahdettua, rentouttaa tehokkaasti - tykkään!

Vierailija
17/17 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin tällöin käytän iltaisin lapsen nukahdettua, rentouttaa tehokkaasti - tykkään!

ja uskon, että olen jäänyt tähän lääkkeeseen koukkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän