Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lesoileva fb-kaveri.

Vierailija
24.02.2010 |

Yksi fb-kaverini lähti pari viikkoa sitten vaihtoon erääseen lämpimään maahan. Aluksi kun hän päivitteli ja laittoi kuvia, ihmiset jaksoivat vielä kommentoida ja tykätä näistä julkaisuista.

Mutta nyt tuo homma on mennyt pahemman kerran yli ja näin taitavat ajatella muutkin, sillä kaikki ovat lopettaneet kommentoinnin.

Tämä henkilö päivittää tilaansa väh. 3krt/pvä tyyliin: "ah ihana siemailla shampanjaa aamiaiseksi merinäköalalla", "illalla kaupungin kuumimpaan discoon v.i.p vieraslistalla", "huh, 28 astetta hellettä. onneksi ei tarvitse olla suomessa ;)" jne. Lisäksi laittaa joka päivä uusia kuvia paikasta, niitä on yhteensä varmaan jo pari sataa...

No, mutta ei tässä mitään. Blokkaan k.o henkilön jutut jatkossa etusivultani.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli se kel onni on, onnen kätkeköön? Ihme mentaliteettia taas sinultakin. Onnellinen ihminen saa hehkuttaa onneaan juuri niin paljon kuin haluaa, se ei ole yhtikäs keneltäkään pois. Olisit onnellinen ystäväsi puolesta.

Vierailija
2/17 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lesboileva fb-kaveri. :-/ Siihen mulla ois ollut jotain sanottavaankin, tohon lesoiluun ei. :)

Vierailija
4/17 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis missä päin sanotaan noin, mulle tuli ainakin heti mieleen että lestadiolainen tai lesbo kaveri siis lesoilee???

Vierailija
5/17 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita, mut anna hänen olla onnellinen ja laita vaikka hymynaamoja joskus. ei se oo sulta¨pois.

Vierailija
6/17 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina jos omassa elämässä tapahtuu jotain spesiaalia. En tosin laittaisi ihan toistaasataa kuvaa :D

Vierailija
7/17 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne jotka ei kestä kuunnella/katsella/lukea, osaavat kyllä piilottaa noi jutut.

Vierailija
8/17 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesoilu-sanaa käytettiin ainakin 80-luvulla koulussa. Mitä se nykyään olis, leijumista?

Vierailija
9/17 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lesboileva fb-kaveri. :-/ Siihen mulla ois ollut jotain sanottavaankin, tohon lesoiluun ei. :)

Tovi meni lukiessa, ennen kuin tajusin virheeni.. ;)

Vierailija
10/17 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekevä tyyppi on idiootti ja sen kirjotukset kantsii piilottaa. Helppohan se on se kateuskortti repäistä heti esiin, jos joku arvostelee jonkun toimintaa.

Vierailija
11/17 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan tylsä juttu oli.

Vierailija
12/17 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jotakin henkilöä jurppii lukea toisen onnesta?

tekevä tyyppi on idiootti ja sen kirjotukset kantsii piilottaa. Helppohan se on se kateuskortti repäistä heti esiin, jos joku arvostelee jonkun toimintaa.

Vierailija
13/17 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun mielestäsi maailmassa ole laisinkaan ihmisiä jotka leuhkivat? Eikö sellaista ilmiötä ole mielestäsi olemassakaan? Minä voin kertoa oman kokemukseni: KYLLÄ ON.

(en ole tuon aikaisemman kommentin kirjoittaja)

Vierailija
14/17 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrotko vielä, että mitä tämä leuhkinta on? Onko se negatiivista, jos on, niin miksi? Miten sen erottaa oman onnellisuutensa ja onnekkuutensa kertomisesta? Vai onko tämä tulkinta sitten kuitenkin sen vastaanottavan osapuolen pään sisällä?

sinun mielestäsi maailmassa ole laisinkaan ihmisiä jotka leuhkivat? Eikö sellaista ilmiötä ole mielestäsi olemassakaan? Minä voin kertoa oman kokemukseni: KYLLÄ ON.

(en ole tuon aikaisemman kommentin kirjoittaja)

Vierailija
15/17 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä järkee fb:ssä on jos ei siellä sit just tota tehdä? onneks en ole!

Vierailija
16/17 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitus on saada muut kateelliseksi ja omaa oloa näin hyväksi. Eli tämä ap:n kaverihan tässä on se paha joka saa kicksejä toisten negatiivisistä tunteista.

Vierailija
17/17 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet siis se, jolla se vesilasi on aina puoliksi tyhjä. Minulla se on aina puoliksi täysi. Kykenen tuntemaan onnen tunteita toisen onnen puolesta. Kavereiden hehkutukset ovat positiivinen asia ja on täysin lukijan pään sisällä, jos iloisista asioista pitää väkisin vääntää negatiivisia.

En voi ymmärtää, että joidenkin mielestä hehkutus on ikävä asia. Itse luen 1000 kertaa mielummin facebookissa positiivisia tilapäivityksiä, kuin negatiivisia valituksia.

tarkoitus on saada muut kateelliseksi ja omaa oloa näin hyväksi. Eli tämä ap:n kaverihan tässä on se paha joka saa kicksejä toisten negatiivisistä tunteista.