Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
raskaana ollessa harrastaminen
24.02.2010 |
kuinka pitkään olette raskaana ollessa jatkaneet ratsastusta, (seinä)kiipeilyä ja laskettalua? en ihan nyt alussa ainakaan haluaisi lopettaa, kun tulisi liikaa kysymyksiä että miksi en tule. Ja onhan ne kivojakin :) Uintia kai ainakin voi harrastaa raskaanakin?
Kommentit (2)
en tiedä vastauksia kirjoittajan kysymyksiin, mutta itte oon kiinnostunut siitä, että mille viikoille ootte pystyneet pyöräilemään? siis kuntoilu/urheilumielessä, ei sunnuntaipyöräilyä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ratsastin jonkin aikaa. Muutaman kuukauden. Sitten jo alkoi ratsastushousut kiristämään ja päätin, että lopetan. Eikä viitsinyt tunneillakaan kuunnella sitä: "vedä vatsa sisään" -kommentointia. Toinen tärkeämpi syy oli se, että istukka kai voi vaurioitua kovista tärskyistä ja ratsastus nyt ei ole niitä turvallisimpia lajeja. Lisäksi olin aloittanut ratsastuksen vasta hiljattain. Aiemmin lapsena käynyt ratsastamassa. Kyllä sitä ehtii ratsastamaan myöhemminkin. Ota muuten huomioon, että talleillakin on omat säännöt tätä varten. Jotkut tallit eivät edes suostu antamaan tunteja raskaana oleville ja viimeistään siinä vaiheessa, kun raskaus on näkyvää olisikin syytä sanoa asiasta tallin pitäjille. Ellet sitten ole itse hevosesi omistaja ja määrää sen liikunnasta.
Laskettelusta sanoisin ihan samaa. Ei ole oikein hyväksi vetää nurin rinteessä.
Uintiahan suorastaan suositellaan raskaana oleville. Ainakin jos vesi ei ole nolla-asteista :)
Omat taidotkin on se mitä kannattaa miettiä, kun näitä tapaturma-alttiita harrastuksia harrastaa.